AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Del Skrevet 10. februar 2024 Dere som har tatt, fikk dere blåmerker? Jeg fikk det første gangen på det ene øyet, et svært et som spredte seg nedover øyet, å er livredd for at det skal skje igjen. Skal i bryllup den 2 mars å skal ta botox nå på mandag, da er det 20 dager før bryllupet. Hvor lenge varte deres blåmerker? Vet at det er individuelt, jeg har svært lys og hvit hud, så er nok mer utsatt. Tror dere 20 dager er nok til at eventuelle blåmerker forsvinner? Sist så var merkene så mørke at det ikke gikk ann å sminke over.. Anonymkode: ebd85...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Del Skrevet 10. februar 2024 Har tatt botox i kråketærne sikkert 6-7 ganger, og har omtrent ikke fått blåmerke, men de er ikke større enn en liten prikk og går fort bort eller kan sminkes bort. Tror nok det er terapeuten som setter botoxen som ikke er flink siden du får blåmerker. Tips: Ikke ta Omega 3 kapsler eller tran uken før du skal ta botox, siden omega 3 er blodfortynnende og gir deg lettere blåmerker. Anonymkode: 8bb5d...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har tatt botox i kråketærne sikkert 6-7 ganger, og har omtrent ikke fått blåmerke, men de er ikke større enn en liten prikk og går fort bort eller kan sminkes bort. Tror nok det er terapeuten som setter botoxen som ikke er flink siden du får blåmerker. Tips: Ikke ta Omega 3 kapsler eller tran uken før du skal ta botox, siden omega 3 er blodfortynnende og gir deg lettere blåmerker. Anonymkode: 8bb5d...1cf Eller ta Ibux 🙈 Fikk skikkelig blåmerker en gang , og hadde da tatt en del Ibux pga forkjølelse og vondt i hode uken før 😅 Anonymkode: 9c45d...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller ta Ibux 🙈 Fikk skikkelig blåmerker en gang , og hadde da tatt en del Ibux pga forkjølelse og vondt i hode uken før 😅 Anonymkode: 9c45d...e88 Hvor lenge varte de hos deg? Ja det meg omega 3 og smertestillende vet jeg kan være en trigger for blåmerker Anonymkode: ebd85...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Del Skrevet 10. februar 2024 Har aldri fått blåmerke av botox, og jeg får veldig lett blåmerker. Anonymkode: cd9a9...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #6 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvor lenge varte de hos deg? Ja det meg omega 3 og smertestillende vet jeg kan være en trigger for blåmerker Anonymkode: ebd85...48c Fikk ikke heftige blåmerker, men var tydelig blå. Det satt vel en ukes tid. Anonymkode: 9c45d...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg får blåmerker noen ganger, og andre ganger ikke. Er tilfeldig. Anonymkode: 6c626...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #8 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 20.45): Eller ta Ibux 🙈 Fikk skikkelig blåmerker en gang , og hadde da tatt en del Ibux pga forkjølelse og vondt i hode uken før 😅 Anonymkode: 9c45d...e88 Ikke drikk alkohol i dagene før heller. Anonymkode: 82a62...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #9 Del Skrevet 13. februar 2024 Gjort dette mange ganger og aldri fått blåmerker. Tar dette hos PK1 i Bergen. Anonymkode: 6c521...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå