AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #101 Skrevet 15. februar 2024 Du ble værende hos han i ett døgn på første date, smugdrakk alkohol fra skapene hans, dukker opp igjen på døra, altså.. tror det er han som dodga en kule der 🤣 Anonymkode: fe169...be1 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #102 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 19.10): Så jeg møtte en fyr i går kveld rundt 18 som jeg likte utrolig godt, trodde jeg. Dro hjem til han, vi så serie og ordered en pizza. Vi sovna sent på natta, men jeg var nervøs og tok en slurk av spriten hans. Dette så han og bare lo. Så hadde vi sex og sovna sammen. Våkna og sto opp rundt 12 i dag. Vi kosa oss mer med musikk og øl. Jeg tok noen flere slurker av vinen hans som sto i et skap som han ikke hadde sett. Så plutselig når klokka blir 17, sier han at jeg må ut og han sa at vi kunne snakkes på snap. Men så ser jeg at han har blokkert meg. Jeg blir så pissed at jeg drar tilbake og banket på døren hans. Han åpner og spør hva i all verden jeg ville. Jeg ble sur på han og kalte han falsk. Så kalte han meg tyv fordi han mente jeg hadde drukket opp all vinen hans. Han sa hvis jeg ikke stakk skulle han ringe politiet. Så kalte han meg løs og at ingen ville ha ei som meg…. Jeg forlot i gråt og er enda lei meg. Hva faen er det han tror at han er?? Og han var jo med på dette og sa alt var greit, men plutselig er jeg hore? Han hadde jo sex han og… Det kalles "kvinnefrigjøring". Dette er du "frigjort" til å få oppleve. Er det ikke herlig? 😆 Anonymkode: a0369...b2a
Fant80 Skrevet 15. februar 2024 #103 Skrevet 15. februar 2024 Trist behandling fra han. Men sær oppførsel på deg,eller? Gå rundt å drikke av alkoholen til andre??? Du kunne i det minste spørt om det var greit å ta seg et glass. Enig med de andre: Move on. Å sats på at ting går bedre. Langt i fra alle er som han. Men for din egen del: Ikke ta deg til rette ved å forsyne deg av den andres alkohol eller andre varer. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #104 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kalles "kvinnefrigjøring". Dette er du "frigjort" til å få oppleve. Er det ikke herlig? 😆 Anonymkode: a0369...b2a Tror du virkelig at motgang i frihet er nok til at å ikke være fri er det alle skal ønske? Har du lyst til å ikke være fri til å ta egne valg eller ikke bli respektert, så ting du ikke ønsker vil skje med deg? Hun kan få bukt med problemene sine, så møte en ny. Anonymkode: b238c...c8b
*Mocca* Skrevet 15. februar 2024 #105 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 19.13): Han sa vi skulle holde kontakten og møtes igjen!! Han playet meg bare - ts Anonymkode: 04725...e69 Han fikk vel nok da han oppdaget at du gikk og snek deg til alkoholen hans... Tok noen slurker sprit, tok noen slurker vin.... Som ikke var satt frem og tilbudt deg. Dere hadde akkurat møttes og han så ikke noen grunn til å forklare grunnen til at han ville ha deg ut og ikke se deg igjen. Han regnet vel med at du skjønte at det var snokingen og snike til seg alkohol som var grunnen hans. Det holdt ikke for deg med alkoholen han serverte deg, du snek deg til det som var sterkere enn øl som han serverte deg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #106 Skrevet 15. februar 2024 Ja dette var mat for mons Anonymkode: a397f...16c 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #107 Skrevet 15. februar 2024 Du får «ordered» litt iskrem og tenke deg om to ganger før du bare forsyner deg av andre sin alkohol Anonymkode: 75bff...b64 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #108 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun kan få bukt med problemene sine, så møte en ny. Jepp! 😄 Anonymkode: a0369...b2a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #109 Skrevet 15. februar 2024 On 2/10/2024 at 7:33 PM, AnonymBruker said: Noen menn sier hva de vil for å få sex, ts ble lurt, desverre. Anonymkode: e894a...e80 Menn lyver, kvinner sminker seg. Anonymkode: 9fe67...1e4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #110 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 19.10): Så jeg møtte en fyr i går kveld rundt 18 som jeg likte utrolig godt, trodde jeg. Dro hjem til han, vi så serie og ordered en pizza. Vi sovna sent på natta, men jeg var nervøs og tok en slurk av spriten hans. Dette så han og bare lo. Så hadde vi sex og sovna sammen. Våkna og sto opp rundt 12 i dag. Vi kosa oss mer med musikk og øl. Jeg tok noen flere slurker av vinen hans som sto i et skap som han ikke hadde sett. Så plutselig når klokka blir 17, sier han at jeg må ut og han sa at vi kunne snakkes på snap. Men så ser jeg at han har blokkert meg. Jeg blir så pissed at jeg drar tilbake og banket på døren hans. Han åpner og spør hva i all verden jeg ville. Jeg ble sur på han og kalte han falsk. Så kalte han meg tyv fordi han mente jeg hadde drukket opp all vinen hans. Han sa hvis jeg ikke stakk skulle han ringe politiet. Så kalte han meg løs og at ingen ville ha ei som meg…. Jeg forlot i gråt og er enda lei meg. Hva faen er det han tror at han er?? Og han var jo med på dette og sa alt var greit, men plutselig er jeg hore? Han hadde jo sex han og… Så han er 32 år, bor i Drammen og er rundt 1.80 høy, blondt hår. Hold øynene åpne jenter og pass dere. Han er narsissist og slem som utnytter jenter for sex!!! Anonymkode: 04725...e69 For det første så heter det "bestilte en pizza", ikke "ordered en pizza". Godt mulig han ikke syns det var greit at du drakk av sprit og vin han hadde, men var for feig til å si noe. Eller så brukte han det bare som en unnskyldning fordi han ikke ville se deg noe mer og bare ville ha et ONS. Han ble sikkert litt paff når du kom på døra og derfor ble skikkelig ufin mot deg. Absolutt ikke noe grei situasjon å komme i å få beskjed om å holde kontakt, så finne ut at man er blokkert og å bli snakket til slik. Men dette må du bare riste av deg og komme deg videre. Anonymkode: ff18b...7c0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #111 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 22.34): Nå er jeg på tredje øl, og drukket to scotch siden jeg kom hjemz . livet er herlig når man er alene… - Ts Anonymkode: 04725...e69 Ikke søren om du er 29 😂 Anonymkode: ae744...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #112 Skrevet 15. februar 2024 Dette her ba du om selv Anonymkode: ad3d8...976
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #113 Skrevet 15. februar 2024 Man går ikke til andre å tar seg til rette i vinskapet, såpass burde du forstå om du er voksen. Med tanke på hvordan du oppfører deg her, så gjorde han fyren et kupp med å kaste deg ut. Anonymkode: a38ff...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #114 Skrevet 16. februar 2024 Tips til neste date: Ikke bli så lenge. På første date er 1-3 timer nok i massevis. Hvis du absolutt skal overnatte, dra i det minste hjem etter frokost. Ikke drikk øl til frokost. Ikke drikk fra den andres barskap. Hvis du blir blokkert betyr det at de ikke ønsker kontakt, så ikke møt opp på døra. Anonymkode: c5733...a8b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå