Gå til innhold

Han kasta meg ut… Idiotmann

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han sa vi skulle holde kontakten og møtes igjen!! 
Han playet meg bare

- ts

Anonymkode: 04725...e69

Selvsagt sa han det. Du kan tjene på å vente litt lenger med sex. 

Det at han blokka deg, burde fortelle deg alene at å dra på døra til han er bortkasta energi. 

Anonymkode: 1d6d7...4cc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja han bør virkelig lære seg folkeskikk og ikke bare bruke og kaste andre mennesker som han vil. Er ikke hun det er noe galt med.

Anonymkode: d3ce5...ab9

It takes two to tango. 
I stedet for å klage og få sympati fra fremmede på KG, er det trolig mer fruktbart å se sin egen rolle i situasjonen. Ingen av dem har sannsynligvis vært feilfrie, men det er bare sin egen atferd man kan påvirke, og sørge for at man ikke havner i samme situasjon igjen. 

Anonymkode: 4277b...93c

• Liker 8
Skrevet

Du tar vinen hans og blir der i flere timer, det ble litt for mye for han.  Jeg hadde ikke likt å ha en fremmed person så lenge hos meg og som i tillegg drikker vinen min.

Anonymkode: 8171e...4b4

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er det vel bare å gjøre som forsmådde kvinner gjør - anmelde voldtekt. 

Anonymkode: 9811e...881

• Liker 1
Skrevet

Så mange frekke svar her. Hva med å vise litt omsorg? Jeg er faktisk jævlig lei meg. Han såret meg dypt og håper karma biter han snart i ræva. Æsj

- ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så mange frekke svar her. Hva med å vise litt omsorg? Jeg er faktisk jævlig lei meg. Han såret meg dypt og håper karma biter han snart i ræva. Æsj

- ts

Du er jo utrolig frekk da! Stjeler alkohol og blir i flere timer. Du kjenner han ikke, han skylder det ingenting

Anonymkode: feb36...70f

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Så jeg møtte en fyr i går kveld rundt 18 som jeg likte utrolig godt, trodde jeg. Dro hjem til han, vi så serie og ordered en pizza. Vi sovna sent på natta, men jeg var nervøs og tok en slurk av spriten hans. Dette så han og bare lo. Så hadde vi sex og sovna sammen. Våkna og sto opp rundt 12 i dag. Vi kosa oss mer med musikk og øl. Jeg tok noen flere slurker av vinen hans som sto i et skap som han ikke hadde sett. Så plutselig når klokka blir 17, sier han at jeg må ut og han sa at vi kunne snakkes på snap. Men så ser jeg at han har blokkert meg. Jeg blir så pissed at jeg drar tilbake og banket på døren hans. Han åpner og spør hva i all verden jeg ville. Jeg ble sur på han og kalte han falsk. Så kalte han meg tyv fordi han mente jeg hadde drukket opp all vinen hans. Han sa hvis jeg ikke stakk skulle han ringe politiet. Så kalte han meg løs og at ingen ville ha ei som meg….

Jeg forlot i gråt og er enda lei meg. Hva faen er det han tror at han er?? Og han var jo med på dette og sa alt var greit, men plutselig er jeg hore? Han hadde jo sex han og… 

Så han er 32 år, bor i Drammen og er rundt 1.80 høy, blondt hår. Hold øynene åpne jenter og pass dere. Han er narsissist og slem som utnytter jenter for sex!!! 

Hææææææ??? Seriøst, var du edru når du skrev dette?? Hvor gammel er du?? Jeg ler meg skakk og skjønner egentlig ingenting av hva du skriver 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

- ts

Hva i all verden er det som feiler deg ts?? Ser du engang hva du skriver,  er du edru engang? Du er ikke helt mentalt stabil og bør overhodet ikke dra på noe one night stand når du tror dere er kjærester fordi en som vil ha sex sier dere skal ha kontakt etterpå. Nei vet du hva. Søk hjelp jente 

Anonymkode: 159dd...63d

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er det vel bare å gjøre som forsmådde kvinner gjør - anmelde voldtekt. 

Anonymkode: 9811e...881

Selv om ts er helt på bærtur her, så er du like råtten. Regner med det er en jente dj faktisk har gjort dette med og prøver å legge skyld på henne, for alle kvinner gjør ikke det nei og det å anmelde en voldtekt er en ganske alvorlig ting som de fleste tar på alvor, at du skriver det du gjør viser at du er farlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

- ts

Du oppfører deg jo som en tulling selv. Stjeler vin, er til langt ut på ettermiddagen og att på til tropper opp på døra hans igjen!

Anonymkode: fb083...0da

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette blir for dumt.

1. Ikke ha sex med folk du møtte for fire timer siden. I alle fall ikke dersom du er ute etter noe annet enn et ONS. 

2. Når du har et ONS: DRA HJEM IGJEN! Du blir ikke hos noen i et døgn uten invitasjon, og spesielt ikke en fremmed. Du knuller og drar. Det er dealen. 🙄🤦‍♀️

3. Selvsagt sier han at dere kan holde kontakten for å få deg til å dra, du skjønner jo ikke greia selv og han vil ikke ha noe drama.

Forhåpentligvis har du lært.

Anonymkode: 12e0b...76b

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner jo at det føles vondt å bli behandlet slik av noen man har hatt sex med. Men man stjeler ikke, da gjør man det fortjent til å bli kasta ut. 

Anonymkode: 0ccc9...16d

• Liker 4
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Så jeg møtte en fyr i går kveld rundt 18 som jeg likte utrolig godt, trodde jeg. Dro hjem til han, vi så serie og ordered en pizza. Vi sovna sent på natta, men jeg var nervøs og tok en slurk av spriten hans. Dette så han og bare lo. Så hadde vi sex og sovna sammen. Våkna og sto opp rundt 12 i dag. Vi kosa oss mer med musikk og øl. Jeg tok noen flere slurker av vinen hans som sto i et skap som han ikke hadde sett. Så plutselig når klokka blir 17, sier han at jeg må ut og han sa at vi kunne snakkes på snap. Men så ser jeg at han har blokkert meg. Jeg blir så pissed at jeg drar tilbake og banket på døren hans. Han åpner og spør hva i all verden jeg ville. Jeg ble sur på han og kalte han falsk. Så kalte han meg tyv fordi han mente jeg hadde drukket opp all vinen hans. Han sa hvis jeg ikke stakk skulle han ringe politiet. Så kalte han meg løs og at ingen ville ha ei som meg….

Jeg forlot i gråt og er enda lei meg. Hva faen er det han tror at han er?? Og han var jo med på dette og sa alt var greit, men plutselig er jeg hore? Han hadde jo sex han og… 

Så han er 32 år, bor i Drammen og er rundt 1.80 høy, blondt hår. Hold øynene åpne jenter og pass dere. Han er narsissist og slem som utnytter jenter for sex!!! 

Ikke skriv på KG ts, søk hjelp hos en psykolog så fort som mulig. Du trenger virkelig hjelp. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

- ts

Du høres ut som en 14-åring, så jeg tror ikke på deg.

Anonymkode: 830d8...dd4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner at du er lei deg, ts, men dette er vel et eksempel på at det er lett å la seg rive med og tenke at en er i noe mer enn det som er den harde fakta i situasjonen. Jeg tenker at du nok tok deg vel til rette hjemme hos han. En ting er å velge å være med han hjem, ha sex så tidlig osv… det kan i seg selv være naturlig det. Men så er det dette med ydmykhet og høflighet; du var hjemme hos han, og du skulle ha spurt om å få det du bare forsynte deg av. Og så er det noe med å ikke føle seg for mye hjemme i en fremmed manns hjem, og ikke minst avslutte mens leken er god. Jeg får følelsen av at du på en måte fikk følelsen av at «nå er det oss to og da kan jeg gjøre/ta det jeg vil». Det blir feil, så ta dette som en lærdom til neste gang du havnet i en slik situasjon. 

Anonymkode: 7f1ec...9a2

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva i all verden er det som feiler deg ts?? Ser du engang hva du skriver,  er du edru engang? Du er ikke helt mentalt stabil og bør overhodet ikke dra på noe one night stand når du tror dere er kjærester fordi en som vil ha sex sier dere skal ha kontakt etterpå. Nei vet du hva. Søk hjelp jente 

Er heller de som bruker andre for sex som bør søke hjelp.

Anonymkode: d3ce5...ab9

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noen menn sier hva de vil for å få sex, ts ble lurt, desverre.

Anonymkode: e894a...e80

På hvilken måte ble hun lurt? 🤔

• Liker 8
Skrevet

Dere høres jo like ruskete ut begge to. Skjønte du ikke at dette var et ons? Og du burde jo ha dratt så snart du sto opp, hvem i alle dager fortsetter å drikke dagen etterpå? Med mindre man er russ eller gammel alkis😬 Hvor gammel er du?

Anonymkode: e91f9...e97

• Liker 9
Skrevet

Var det pizza fra dominos eller Peppes? Om det var dominos burde du visst at det ikke var ekte kjærlighet. Men klem til deg, det blir nok bedre. Du får bare ta det som en erfaring. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa vi skulle holde kontakten og møtes igjen!! 
Han playet meg bare

- ts

Du har nok visst deg fra en uheldig side.

Anonymkode: 0b457...8de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...