Gå til innhold

Han kasta meg ut… Idiotmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg møtte en fyr i går kveld rundt 18 som jeg likte utrolig godt, trodde jeg. Dro hjem til han, vi så serie og ordered en pizza. Vi sovna sent på natta, men jeg var nervøs og tok en slurk av spriten hans. Dette så han og bare lo. Så hadde vi sex og sovna sammen. Våkna og sto opp rundt 12 i dag. Vi kosa oss mer med musikk og øl. Jeg tok noen flere slurker av vinen hans som sto i et skap som han ikke hadde sett. Så plutselig når klokka blir 17, sier han at jeg må ut og han sa at vi kunne snakkes på snap. Men så ser jeg at han har blokkert meg. Jeg blir så pissed at jeg drar tilbake og banket på døren hans. Han åpner og spør hva i all verden jeg ville. Jeg ble sur på han og kalte han falsk. Så kalte han meg tyv fordi han mente jeg hadde drukket opp all vinen hans. Han sa hvis jeg ikke stakk skulle han ringe politiet. Så kalte han meg løs og at ingen ville ha ei som meg….

Jeg forlot i gråt og er enda lei meg. Hva faen er det han tror at han er?? Og han var jo med på dette og sa alt var greit, men plutselig er jeg hore? Han hadde jo sex han og… 

Så han er 32 år, bor i Drammen og er rundt 1.80 høy, blondt hår. Hold øynene åpne jenter og pass dere. Han er narsissist og slem som utnytter jenter for sex!!! 

Anonymkode: 04725...e69

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: c0a1c...58e

• Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så jeg møtte en fyr i går kveld rundt 18 som jeg likte utrolig godt, trodde jeg. Dro hjem til han, vi så serie og ordered en pizza. Vi sovna sent på natta, men jeg var nervøs og tok en slurk av spriten hans. Dette så han og bare lo. Så hadde vi sex og sovna sammen. Våkna og sto opp rundt 12 i dag. Vi kosa oss mer med musikk og øl. Jeg tok noen flere slurker av vinen hans som sto i et skap som han ikke hadde sett. Så plutselig når klokka blir 17, sier han at jeg må ut og han sa at vi kunne snakkes på snap. Men så ser jeg at han har blokkert meg. Jeg blir så pissed at jeg drar tilbake og banket på døren hans. Han åpner og spør hva i all verden jeg ville. Jeg ble sur på han og kalte han falsk. Så kalte han meg tyv fordi han mente jeg hadde drukket opp all vinen hans. Han sa hvis jeg ikke stakk skulle han ringe politiet. Så kalte han meg løs og at ingen ville ha ei som meg….

Jeg forlot i gråt og er enda lei meg. Hva faen er det han tror at han er?? Og han var jo med på dette og sa alt var greit, men plutselig er jeg hore? Han hadde jo sex han og… 

Så han er 32 år, bor i Drammen og er rundt 1.80 høy, blondt hår. Hold øynene åpne jenter og pass dere. Han er narsissist og slem som utnytter jenter for sex!!! 

😂Hilsen Arne Johnny 35 som kjeder seg🤷

Anonymkode: a1aa3...575

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet

Altså? Trodde du at dere ble samboere etter litt alkohol og sex? 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet

*bestilte en pizza.

Anonymkode: 830d8...dd4

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
endo skrev (Akkurat nå):

Han sa vi skulle holde kontakten og møtes igjen!! 
Han playet meg bare

- ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
endo skrev (2 minutter siden):

Nei mye bedre at han bare bruker henne for sex... 🙄🙄

Anonymkode: d3ce5...ab9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest jegerrinne
Skrevet

Syns nå det er rart du bare forsyner deg av skapet til noen du er med første gang. For meg er det å ta seg vel mye til rette i annenrangs hjem

Skrevet

Alder på deg da? 🙂

Anonymkode: 7a7fa...f1f

• Liker 2
Skrevet

Tenker at du har «overstayed» i massevis. Å bli hos ham SÅ lenge vil fort være litt sært. Håper og tror at det kanskje var noen signaler fra ham du ikke fanget opp. Lær av det til neste gang. 

Anonymkode: 4277b...93c

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Det hørtes ikke noe koselig ut ☹️

• Liker 2
Skrevet

Kjøp en billig vin og sett på trappahans. Move on.

Anonymkode: 069f2...ba8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker at du har «overstayed» i massevis. Å bli hos ham SÅ lenge vil fort være litt sært. Håper og tror at det kanskje var noen signaler fra ham du ikke fanget opp. Lær av det til neste gang. 

Anonymkode: 4277b...93c

Ja han bør virkelig lære seg folkeskikk og ikke bare bruke og kaste andre mennesker som han vil. Er ikke hun det er noe galt med.

Anonymkode: d3ce5...ab9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, jegerrinne said:

Syns nå det er rart du bare forsyner deg av skapet til noen du er med første gang. For meg er det å ta seg vel mye til rette i annenrangs hjem

Annenrangs... 🤣

Anonymkode: c234a...38f

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig forståelig. Hadde kasta deg ut før

Anonymkode: feb36...70f

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Og du er en stalker?

Anonymkode: fb083...0da

Skrevet

.....hilsen Anne 15 år 😂

• Nyttig 2
Skrevet

Såå.. du overstaya i tillegg til å stjele vin. At  du i tillegg kom på døra etterpå sier meg at det var greit.

Anonymkode: 9e68b...fcc

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen menn sier hva de vil for å få sex, ts ble lurt, desverre.

Anonymkode: e894a...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...