Gå til innhold

Hva ser du på som "harry"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mennesker uten substans er harry 

Anonymkode: 19492...2d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer som ikke liker å få fiseringen slikket, herregud det er jo år 2028-4.

Anonymkode: adb77...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hadde et onenightstand i helgen. Morsomt å tenke på. Når jeg tok henne bakfra tok jeg meg i å kikke på tribaltattoen hun hadde helt nede på korsryggen og utover over rumpeballene. Tenkte at…shit så harry.  

Anonymkode: 650d5...776

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmm. Hadde et onenightstand i helgen. Morsomt å tenke på. Når jeg tok henne bakfra tok jeg meg i å kikke på tribaltattoen hun hadde helt nede på korsryggen og utover over rumpeballene. Tenkte at…shit så harry.  

Anonymkode: 650d5...776

Får håpe hun tok den da hvalhale og tramp stamps var inn og ikke nylig, hehe.

Anonymkode: adb77...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelandslaget i håndball når de synger, " Tore Tang". Grøss....

Anonymkode: 8bfb5...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å henge seg opp i hvilket år et klesplagg er ifra. "uff, det der er såå 2019,du kan ikke gå i det!" 

Anonymkode: c09ae...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatoveringer med navnet eller fødselsdatoen til barna eller andre former for mote-tatoveringer. Jeg er generelt ikke glad i tatoveringer, men ser at det kan se stilig ut på enkelte dersom det er en gjennomført stil. Skuldre/armer fulle av tattiser og så ermeløs klassisk kjole er virkelig noe av det mest harry jeg ser når det kommer til klesstil.

Å feriere på samme campingplass hele sommeren, hvert år (gjerne med avskilta campingvogn og spikertelt) er utrolig harry. 

Godt voksne folk som er like dramatiske som tenåringer, og som bytter kjærester som andre bytter sokker.

Jeg er sikkert harry på noen områder selv også, ser ikke på det som noen dødssynd, akkurat.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som kjøper pølse på bensinstasjonen

-Tatoveringer

-Folk som røyker

-De som legger igjen pinlige kommentarer under some innlegg

 

Anonymkode: dd66c...c69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å poste meninger på Facebook er nok det mest harry jeg kan tenke meg.

Anonymkode: 16a31...40b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

mennesker uten substans er harry 

Anonymkode: 19492...2d9

Tenker du da på mennesker uten skjelett?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 14.11):

LV-vesker

X Frp-velgere

X Folk som røyker og/eller snuser

Danseband

Country

X Folk som drikker hver eneste helg 

Pels

Svære falske vipper og gigantiske tatoverte bryn

Pepsi max

Folk som snyter på nav. Mener IKKE de som får ytelser av en grunn, men de som regelrett har lurt systemet og attpåtil skryter av det

Anonymkode: a0f40...c28

Klarte 3 av 10, det gjør meg kanskje litt småharry, fikk heldigvis ikke kryss på pels, løsvipper og LV-veske i tillegg, da hadde jeg kanskje blitt sett på som småmarry istedenfor.

Anonymkode: 96ef2...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 12.31):

Hva gjør noen harry/lavstatus i dine øyne? Faller du inn under kategorien selv? Jeg vet selv at jeg nok er ganske harry, men er dessverre flink til å dømme andre for sine harry laster.

Anonymkode: f35e8...2f9

Biker look uten å drive med motorsykkel. Country stil uten å være cowboy. ‘Ungkarsfestivalen’.

Anonymkode: 326d4...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henge seg opp i hva som er harry når Harry ikke er negativt, bare ANDERLEDES? 

Anonymkode: a52ab...56d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 21.47):

Skal menn ha skjorte som stopper over magen da? Det er ikke fint.

Anonymkode: 7f5c2...954

Is This Shirt Too Tight? R/selfie, 45% OFF | alliance.health

Anonymkode: 5ea58...1ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 1.16):

Skinny jeans, polyestertopper med blomstermønster og kortklippet konesveis. Eller skjorte over vommen på menn. Konform uniform er harry. 

Cowboyhatter, bobil og charter, brune barer er kultur. 

Harry er å snakke nedover, heve seg over mens du selv er livredd for å skille deg ut. 

Anonymkode: 5b87c...9f5

Hva er "konform uniform"

Anonymkode: 11e5b...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ekstremt harry  er 40-åringer som er Taylor Swift-fans, og dyrker idolet sitt som om de var 14.

Greit å kalle seg "swiftie" og være forelsket i et forbilde når man er en kvisete tenåring som ikke vet bedre. Men det er mildt sagt pinlig å gjøre det når man er 40, og påstå at Taylor Swift er det største musikalske geniet verden har sett.

On 2/5/2024 at 11:30 PM, AnonymBruker said:

Nei. Hun er et talent verden verden ikke har sett maken til noen gang. Ingen artist i historien kan måle seg med den suksessen hun har. Ingen leverer i nærheten av hennes nivå når det gjelder låtskriving og hardt arbeid. Er fascinert av historien hennes, hun har virkelig jobbet seg opp. 

Anonymkode: 0ca06...4c0

Anonymkode: 81ac1...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det meste innen kjøpe-skjønnhet. Botox, fillers, løsvipper, kunstige negler, andenebb, nøttebrun om vinteren uten å ha reist på ferie.

Mange tatoveringer. Jeg kan skjønne at man har noe som er veldig viktig at man vil forevige, men egen kropp er ikke lerret som man må male full.

Røyking, snus egentlig også.

Fake merkevarer. LV-vesken må passe til resten, den nok ikke ekte når du går i Cubusklær, billige sko og har 5 cm mørk ettervekst.

Anonymkode: de709...ff2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tresko, "reverumpe" på bilen, amerikansk flagg i bilen, alt av interiør og klær med dyremønster, folk som er helt "obsessed" med pepsi max.

Anonymkode: 9c65c...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som nyter livet og driter i hva andre synes om stilen deres . .  Har noen gode venner der . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking, Egon, Dressmann, H&M, Cubus, Pepsi Max, uføretrygd, slitne tyske biler, vulgære amerikanske biler, charterferie, falske pupper, lepper osv, campingvogn, hardcore fotballsupporter. Lists er lang, men dette er det jeg kommer på i farta.

Skal sies at Dressmann har blitt bedre de siste årene.

Anonymkode: 5f967...e84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...