queenlatifa Skrevet 7. mars 2024 #21 Del Skrevet 7. mars 2024 var 18. fikk litt altfor tidlig midtlivskrise som varte i et par timer. Så den igjen nå som 20 åring. føltes ikke like spesiell ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #22 Del Skrevet 7. mars 2024 25. Spolte mye og vet ikke hva den handler om, og hva som skjedde i filmen. Anonymkode: 86f2f...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. mars 2024 #23 Del Skrevet 7. mars 2024 Rundt 40. Ble ikke engasjert av filmen. Forstår ikke at den ble sånn hausset opp. Men er mye nymotens kunst jeg ikke forstår meg på da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #24 Del Skrevet 8. mars 2024 Er i midten av 40-årene og så den for ett år siden. Jeg tenker at hovedpersonen var preget av oppveksten med skilte foreldre. Faren avviste henne til fordel for den nye familien og mora var også spesiell.Dette har gjort hovedpersonen urolig, utrygg og stadig på søken etter noe annet, noe nytt og bedre. Men så viser det seg gang på gang at hun møter seg selv og utryggheten, usikkerheten og vinglingen i døra. Anonymkode: 97ce6...f45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 5. september 2024 #25 Del Skrevet 5. september 2024 Rundt 48, tror jeg. Husker ingenting av handlingen eller noe som helst. Så bra var den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #26 Del Skrevet 5. september 2024 mimifin72 skrev (Akkurat nå): Rundt 48, tror jeg. Husker ingenting av handlingen eller noe som helst. Så bra var den filmen Du får sette på Avengers i stedet 😉 Anonymkode: 57036...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 5. september 2024 #27 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du får sette på Avengers i stedet 😉 Anonymkode: 57036...8d5 Jeg vil helst se Bergman, Tarkovsky eller Bela Tarr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå