bullehurk Skrevet 15. mars 2024 #101 Del Skrevet 15. mars 2024 Peanut skrev (På 9.2.2024 den 13.50): Biden vil vel fortsette pga Kamala Devi Harris. Faller han fra, blir hun USAs første kvinnelige president. Mener å huske han sa det var en grunn til at han ønsket henne som visepresident <_< Håper også han blir valgt, og så trekker seg av helsemessige årsaker. Så overtar hun frem til neste valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mars 2024 #102 Del Skrevet 15. mars 2024 jabx skrev (6 timer siden): Nei, Trump fremstår både generelt psykisk syk, og dement. Jeg snakker ikke om bøllete oppførsel, men de mange åpenbare tegnene på psykisk sykdom, personlighetsforstyrrelser og demens. Nja, er ikke enig, men jeg er verken lege eller psykolog. Men han fremstår langt skarpere enn Biden, selv om han har en ganske bøllete oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winscp Skrevet 15. mars 2024 #103 Del Skrevet 15. mars 2024 39 minutter siden, Lurven said: Nja, er ikke enig, men jeg er verken lege eller psykolog. Men han fremstår langt skarpere enn Biden, selv om han har en ganske bøllete oppførsel Hvorfor gjentar du det med bøllete oppførsel? Det er ikke slik at de du diskuterer med her, forveksler bøllete oppførsel med svake kognitive evner. Den bøllete oppførselen er jo heller ikke en svakhet for Trump. Den er hovedgrunnen til at han er så populær som han er, og har vært en svært effektiv måte å styre ryggradsløse partifeller på. Samtidig gjør den at han mobiliserer mange velgere mot seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winscp Skrevet 16. mars 2024 #104 Del Skrevet 16. mars 2024 On 2/13/2024 at 8:43 AM, Callisto83 said: Det er tre og et halvt år siden jeg skrev her inne, at jeg frykter Biden har demens. Ting har ikke blitt bedre for han. Se for dere et to timers intervju med han og Tucker... Synes det er HELT SYKT at USA skal ha en sånn president i den usikre tiden vi lever i nå. Det gjelder forsåvidt han andre kandidaten også. Har de virkelig ikke noen andre å velge mellom? Kan det tenkes at du har en skakkjørt filtrering av informasjon, slik som i Baneheia-saken? Eksempel: Når Trump forveksler Biden med Obama flere ganger, forveksler Nikki Haley med Nancy Pelosi, forveksler et BILDE av E Jean Carrol med sin ekskone, ikke husker når han var gift, så registreres det ikke hos deg. Hvis Biden hadde gjort nøyaktig det samme, ville det derimot vært uomtvistelige beviser for demens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mars 2024 #105 Del Skrevet 16. mars 2024 winscp skrev (21 minutter siden): Hvorfor gjentar du det med bøllete oppførsel? Det er ikke slik at de du diskuterer med her, forveksler bøllete oppførsel med svake kognitive evner. Den bøllete oppførselen er jo heller ikke en svakhet for Trump. Den er hovedgrunnen til at han er så populær som han er, og har vært en svært effektiv måte å styre ryggradsløse partifeller på. Samtidig gjør den at han mobiliserer mange velgere mot seg. Fordi oppførselen ikke er en diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. mars 2024 #106 Del Skrevet 16. mars 2024 Kamala er ganske upopulær har eg lest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 16. mars 2024 #107 Del Skrevet 16. mars 2024 On 3/1/2024 at 8:12 AM, jabx said: Det har ikke Obama eller Biden heller. De bare bomber litt…. https://edition.cnn.com/2014/09/23/politics/countries-obama-bombed/index.html De burde i aller høyeste grad stille med bedre kandidater begge to partiene. For det må folket engasjere seg i partiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå