Gå til innhold

Biden er jo dement! Hvorfor har de ingen andre?


Mooza

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og leser på amerikanske nyheter. Det ene etter det andre innslaget denne uka der Biden roter seg bort, glemmer ting, og tror at verdensledere som er død for 20 år siden enda styrer. Så er det selvsagt den siste knusende rapporten angående disse dokumentene som ble funnet i garasjen hans. Han ble frikjent for dette, men det virkelige ødeleggende er jo at etterforsker i saken hos FBI skrev at dette var en gammel, sympatisk mann som hadde sviktende minne, og at det under etterforskningen kom fram at han ikke husket hvilket år han var visepresident eller når sønnen hans døde(!)

Biden er klart ikke skikket til å være president. Han er dement, og det vil komme mer og mer fram de neste månedene. Men hvorfor har ikke demokratene noen alternativer? Dette må de jo ha sett lenge! Så hvorfor har de ikke fått opp noen kandidater som kunne stilt mot Trump?

Jeg fatter det ikke!

  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mooza skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter og leser på amerikanske nyheter. Det ene etter det andre innslaget denne uka der Biden roter seg bort, glemmer ting, og tror at verdensledere som er død for 20 år siden enda styrer. Så er det selvsagt den siste knusende rapporten angående disse dokumentene som ble funnet i garasjen hans. Han ble frikjent for dette, men det virkelige ødeleggende er jo at etterforsker i saken hos FBI skrev at dette var en gammel, sympatisk mann som hadde sviktende minne, og at det under etterforskningen kom fram at han ikke husket hvilket år han var visepresident eller når sønnen hans døde(!)

Biden er klart ikke skikket til å være president. Han er dement, og det vil komme mer og mer fram de neste månedene. Men hvorfor har ikke demokratene noen alternativer? Dette må de jo ha sett lenge! Så hvorfor har de ikke fått opp noen kandidater som kunne stilt mot Trump?

Jeg fatter det ikke!

Oj det er ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på det greiene der heller. I begynnelsen trodde jeg det bare var republikanerne og Trump som prøvde "ta ham på noe", men etter å ha sett flere intervjuer hvor han virker helt forvirra så blir jeg bekymra. Noen ganger må jeg bare slå av videoen for det blir for kleint. 

Alternativene i USA sånn jeg ser det: 

1) En dement gammel skrokk, men han har ihvertfall et team rundt seg som han hører på. 

2) En ond, narsissistisk, grådig egoist som ikke hører på noen, men han skjønner ihvertfall hva som skjer rundt ham. 

Det er ingen av de som bør være i nærheten av atombombe-knappen ihvertfall, men heller Biden enn Trump. 

At det ikke finnes bedre folk? At ikke Biden skjønner selv at det beste for nasjonen og verden er å ikke stille? At ingen i partiet sier det til ham? Jeg ser så mørkt på fremtiden nå ass. 

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biden vil vel fortsette pga Kamala Devi Harris. Faller han fra, blir hun USAs første kvinnelige president. Mener å huske han sa det var en grunn til at han ønsket henne som visepresident <_< 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (17 minutter siden):

Biden vil vel fortsette pga Kamala Devi Harris. Faller han fra, blir hun USAs første kvinnelige president. Mener å huske han sa det var en grunn til at han ønsket henne som visepresident <_< 

Hun er veldig lite populær. Hun kommer ikke til å vinne noe valg alene, og jeg tror ikke Biden kommer til å vinne slik som han roter nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (21 minutter siden):

Forstår meg ikke på det greiene der heller. I begynnelsen trodde jeg det bare var republikanerne og Trump som prøvde "ta ham på noe", men etter å ha sett flere intervjuer hvor han virker helt forvirra så blir jeg bekymra. Noen ganger må jeg bare slå av videoen for det blir for kleint. 

Alternativene i USA sånn jeg ser det: 

1) En dement gammel skrokk, men han har ihvertfall et team rundt seg som han hører på. 

2) En ond, narsissistisk, grådig egoist som ikke hører på noen, men han skjønner ihvertfall hva som skjer rundt ham. 

Det er ingen av de som bør være i nærheten av atombombe-knappen ihvertfall, men heller Biden enn Trump. 

At det ikke finnes bedre folk? At ikke Biden skjønner selv at det beste for nasjonen og verden er å ikke stille? At ingen i partiet sier det til ham? Jeg ser så mørkt på fremtiden nå ass. 

Helt enig. De har valget mellom to onder. Jeg tror de vil velge Trump. Den her saken med grensa var siste strået...Der har demokratene tabbet seg ut. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Mooza said:

Hun er veldig lite populær. Hun kommer ikke til å vinne noe valg alene, og jeg tror ikke Biden kommer til å vinne slik som han roter nå.

Det må i så fall bli i de statene som er demokratiske fra før.
Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg valgt Trump jeg og. (Jeg kan det, men velger å ikke gå til valg). 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

Det må i så fall bli i de statene som er demokratiske fra før.
Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg valgt Trump jeg og. (Jeg kan det, men velger å ikke gå til valg). 
 

Men har ikke demokratene flere kandidater enn bare to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de har folk som ville kunne slå Trump. Som Bernie Sanders, for eksempel.

Men det er ikke opp til folket å velge hvem som stiller, men det Demokratiske partiet. Og de velger bare de som følger partilinja til punkt og prikke. Alle i politikk der borte er styrtrike, og ingen som vil endre det kommer noensinne til å komme til makten.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Men har ikke demokratene flere kandidater enn bare to?

Nei. Demokratene har kun en presidentkandidat og det er Biden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta said:

Men har ikke demokratene flere kandidater enn bare to?

Hva jeg fant IMG_5143.thumb.jpeg.48c18c40d0cf30d5ab33847e15dbb5f0.jpeg

IMG_5144.thumb.jpeg.25548b30b4f94d142dc8013153ca39e8.jpeg

IMG_5145.thumb.jpeg.e94118a23823ecdcbc81a9f0d6e64d8f.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mooza skrev (Akkurat nå):

Nei. Demokratene har kun en presidentkandidat og det er Biden. 

Men er det ikke flere politikere innad i partiet?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mooza skrev (29 minutter siden):

Helt enig. De har valget mellom to onder. Jeg tror de vil velge Trump. Den her saken med grensa var siste strået...Der har demokratene tabbet seg ut. 

Jeg vil heller ha en dement person enn en despot som har sagt at han skal bli diktator hvis han vinner valget.

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (Akkurat nå):

Hva jeg fant IMG_5143.thumb.jpeg.48c18c40d0cf30d5ab33847e15dbb5f0.jpeg

IMG_5144.thumb.jpeg.25548b30b4f94d142dc8013153ca39e8.jpeg

IMG_5145.thumb.jpeg.e94118a23823ecdcbc81a9f0d6e64d8f.jpeg

Hvorfor kan ikke han der Phillips stille da? Han er jo ungish

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (3 minutter siden):

Jo, de har folk som ville kunne slå Trump. Som Bernie Sanders, for eksempel.

Men det er ikke opp til folket å velge hvem som stiller, men det Demokratiske partiet. Og de velger bare de som følger partilinja til punkt og prikke. Alle i politikk der borte er styrtrike, og ingen som vil endre det kommer noensinne til å komme til makten.

Bernie Sanders er nok for splittende og venstrevridd, og ikke inne i de indre sirkler- Men de må vel ha en annen, hvem som helst, som kan snakke i hele setninger. Her trenger man jo ikke være veldig kresen. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan ikke han der Phillips stille da? Han er jo ungish

Han har kommet inn i bildet de siste ukene nesten, og stilte på trass i en delstat, eller noe sånt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Maleficenta said:

Hvorfor kan ikke han der Phillips stille da? Han er jo ungish

Han gjør det, på X.

(Hele det som kom= >.< )

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Han gjør det 

 

Men da kan det kanskje ordne seg....?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mooza skrev (1 time siden):

Jeg sitter og leser på amerikanske nyheter. Det ene etter det andre innslaget denne uka der Biden roter seg bort, glemmer ting, og tror at verdensledere som er død for 20 år siden enda styrer. Så er det selvsagt den siste knusende rapporten angående disse dokumentene som ble funnet i garasjen hans. Han ble frikjent for dette, men det virkelige ødeleggende er jo at etterforsker i saken hos FBI skrev at dette var en gammel, sympatisk mann som hadde sviktende minne, og at det under etterforskningen kom fram at han ikke husket hvilket år han var visepresident eller når sønnen hans døde(!)

Biden er klart ikke skikket til å være president. Han er dement, og det vil komme mer og mer fram de neste månedene. Men hvorfor har ikke demokratene noen alternativer? Dette må de jo ha sett lenge! Så hvorfor har de ikke fått opp noen kandidater som kunne stilt mot Trump?

Jeg fatter det ikke!

At Biden er gammel og at man burde valgt en yngre og sprekere president er der liten tvil l.  Men Trump roter jo tilsvarende mye - han påstår han vant valget mot Obama blant annet. 
 

Men ja  hvorfor de ikke klarer å stille med en kandidat som er vesentlig yngre enn 80 er er mysterie, på samme måte om republikaneren går for Trump  

 

 

 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta said:

Men da kan det kanskje ordne seg....?

Kanskje. 

(Det innlegget jeg først skrev ble jo så enormt langt at jeg redigerte. Kan du og gjøre det? :sjenert: )

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...