Gjest SVK Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar I dag er forumbursdagen til Cid og han har vært på Kvinneguiden i 10 år. Gratulerer med dagen @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Grattis, hvor mange år har du planer om å henge her da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Tipper han blir her i 69 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar SVK skrev (5 timer siden): I dag er forumbursdagen til Cid og han har vært på Kvinneguiden i 10 år. Gratulerer med dagen @Cid Tusen takk 😃 No1*No1 skrev (4 timer siden): Grattis, hvor mange år har du planer om å henge her da 😉 Til 2091, må jo feire 100 årsdagen min her 👴🏻 forhåpentligvis så lever @Frøkenfryden og @Lurven da og vi kan ha en lurvete feiring 😁 Lurven skrev (1 time siden): Tipper han blir her i 69 år Jeg blir her til verdens undergang (eller til farsmelken er tom) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #5 Del Skrevet 9. februar Her er noen gamle innlegg fra jeg var ny, ung og umoden. Enjoy 😂🙈 @Peanut må ha vært så oppgitt på meg her 😂 Ingen anelse hva som gikk igjennom meg her når jeg kranglet med @Hoppetaujenta 😆 Dette er definitivt det dummeste jeg har skrevet på kg i løpet av mine 10 år Så glad for at @Frøkenfryden ikke var medlem her da, hun hadde nok ikke vært min største fan 😝 (jeg har ikke noe i mot nynorsk nå) Og så jeg som drev og maste på Hoppe om hun var i lag med @Geir-Anders 😅 jeg ser nå hvor upassende det var å mase sånn 🙊 Og jeg som begynte å kjefte på @Aldrisur i hennes egen dagbok 😳 helt utrolig at jeg kunne oppføre meg slik mot en så fantastisk og god person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 9. februar #6 Del Skrevet 9. februar Gratulerer @Cid 🇳🇴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Gratulerer @Cid 🇳🇴 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar #8 Del Skrevet 9. februar Cid skrev (56 minutter siden): Her er noen gamle innlegg fra jeg var ny, ung og umoden. Enjoy 😂🙈 @Peanut må ha vært så oppgitt på meg her 😂 Ingen anelse hva som gikk igjennom meg her når jeg kranglet med @Hoppetaujenta 😆 Dette er definitivt det dummeste jeg har skrevet på kg i løpet av mine 10 år Så glad for at @Frøkenfryden ikke var medlem her da, hun hadde nok ikke vært min største fan 😝 (jeg har ikke noe i mot nynorsk nå) Og så jeg som drev og maste på Hoppe om hun var i lag med @Geir-Anders 😅 jeg ser nå hvor upassende det var å mase sånn 🙊 Og jeg som begynte å kjefte på @Aldrisur i hennes egen dagbok 😳 helt utrolig at jeg kunne oppføre meg slik mot en så fantastisk og god person Haha! Fryden er ganske streng og bestemt😗 Men også raus! gratulere med 10 år! Drikker bobler nå, og tar en skål for deg🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar #9 Del Skrevet 9. februar Cid skrev (1 time siden): Tusen takk 😃 Til 2091, må jo feire 100 årsdagen min her 👴🏻 forhåpentligvis så lever @Frøkenfryden og @Lurven da og vi kan ha en lurvete feiring 😁 Jeg blir her til verdens undergang (eller til farsmelken er tom) Hadde vært kult om jeg kunne henge her så lenge. Men tror kanskje farsmelken er litt harsk og klumpete på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #10 Del Skrevet 9. februar Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha! Fryden er ganske streng og bestemt😗 Men også raus! gratulere med 10 år! Drikker bobler nå, og tar en skål for deg🧡 Takk kos deg Lurven skrev (1 minutt siden): Hadde vært kult om jeg kunne henge her så lenge. Men tror kanskje farsmelken er litt harsk og klumpete på den tiden Mye som henger da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. februar #11 Del Skrevet 9. februar Lurven skrev (2 minutter siden): Hadde vært kult om jeg kunne henge her så lenge. Men tror kanskje farsmelken er litt harsk og klumpete på den tiden Ekstra friksjon si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar #12 Del Skrevet 9. februar Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ekstra friksjon si Ja noen liker da det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #13 Del Skrevet 9. februar Lurven skrev (Akkurat nå): Ja noen liker da det og Stramt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #14 Del Skrevet 9. februar Masse gratulasjoner til deg min beste og mest langvarige forumvenn som får kjefte og krangle så mye han vil... bare fordi han er en hyggelig kar hele tiden ellers. Helt utrolig at du har "bevis" for hva som skjedde i urtiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #15 Del Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Masse gratulasjoner til deg min beste og mest langvarige forumvenn som får kjefte og krangle så mye han vil... bare fordi han er en hyggelig kar hele tiden ellers. Helt utrolig at du har "bevis" for hva som skjedde i urtiden. Takk det samme du har alltid gjort kg til en triveligere plass å være på 😃 Googla "Kvinneguiden winza 2014" man får opp mange resultater med bare stikkord 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. februar #16 Del Skrevet 10. februar Cid! ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar #17 Del Skrevet 10. februar Peanut skrev (35 minutter siden): Cid! ^^, Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar #18 Del Skrevet 10. februar 👏👏👏❤️❤️😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå