Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. februar 2006 #61 Skrevet 1. februar 2006 Poenget er at jeg allerede vet hva som har skjedd med babyen, fordi zebra allerede går tv2 én uke på forskudd. Dersom de sender ny episode på zebra ikveld, kommer zebra 2 uker foran tv2. Blir spennende å se hva som skjer, skal følge med jeg
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #62 Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal ihvertfall se på Zebra klokken 20:15, så om ingenandre har kommet med en oppdatering da, så kan jeg gjøre det
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. februar 2006 #63 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har funnet ut av det. Det er episode 8 som vises på Zebra ikveld, altså den samme som ble vist forrige onsdag. Med andre ord, den som skulle vært sendt på tv2 igår da håndballkampen ble vist... Dumme håndballkamp! Men den samme episoden som blir vist i kveld på Zebra blir vist på tv2 på tirsdag.
Malama Skrevet 1. februar 2006 #64 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har funnet ut av det. Det er episode 8 som vises på Zebra ikveld, altså den samme som ble vist forrige onsdag. Med andre ord, den som skulle vært sendt på tv2 igår da håndballkampen ble vist... Dumme håndballkamp! Men den samme episoden som blir vist i kveld på Zebra blir vist på tv2 på tirsdag. ← sikker? Det har jeg også lest i tv-programmet altså. Men der leste jeg også at det skulle gå FF på tv2, så jeg stoler ikke helt på deres evne til å ha oppdaterte opplysninger. Men om de gjør det, ja da havner zebra to uker forran tv2 da. Samma for meg, jeg har ikke zebra uansett. Men da kan de ikke lengr si "spent på hva som skjer, og vil ikke vente en hel uke? Se neste epsisode på tv2 zebra allerede i morgen" som de sier etter FF ordinært...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. februar 2006 #65 Skrevet 1. februar 2006 Nei, det er jo nettopp det som ikke skjer.. Ved å sende episode 8 i reprise på Zebra, blir Zebra bare liggende en uke foran tv2, som vanlig.
Malama Skrevet 1. februar 2006 #66 Skrevet 1. februar 2006 Åhh... jeg leste feil, de viser den samme engang til altså, for å ikke komme på forskudd... Da ille det jo vært bedre om de gjør som tv2 på mandag, da de kal sende repsrise av noe som enda ikke er sendt, sender den "speialen" de laget etter første sesong.. For å se samme epsisode to uker på rad er jo bare kjedelig da...
Væren Skrevet 1. februar 2006 #68 Skrevet 1. februar 2006 Å, jeg er ikke mindre forbannet på TV2 i dag! De bare lager krøll!
LilleMy Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #69 Skrevet 1. februar 2006 Men.... det er ingen Fruer på Zebra nå heller :klø:
Væren Skrevet 1. februar 2006 #71 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har bestemt meg for å se episoden på tirsdag!
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #72 Skrevet 1. februar 2006 Det begynner nå! ← Nei, det skal jo være bare håndball der?? Står det i programoversikten ihvertfall.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. februar 2006 #73 Skrevet 1. februar 2006 Nei, det skal jo være bare håndball der?? Står det i programoversikten ihvertfall. ← Det går på tv2 Zebra i dette øyeblikk...
LilleMy Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #74 Skrevet 1. februar 2006 Puh... fikk det med meg! MEN; var dette den episoden vi skulle sett i går - eller den opprinnelige som vel er en episode etter hva som sendes tirsdager :klø:
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. februar 2006 #75 Skrevet 1. februar 2006 Hehe, dette begynner å bli repetisjon, men ja, dette var episoden som skulle gått på tv2 i går. Den kommer til å gå på tv2 tirsdag.
Elanor Skrevet 1. februar 2006 #76 Skrevet 1. februar 2006 Takk for inspirasjon folkens! Etter å ha lest denne tråden, har jeg nemlig gjort et søk på Tven min, og jommen fant jeg ut at jeg har Zebra! Det hadde jeg ingen aning om, gitt
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #77 Skrevet 2. februar 2006 Ja, jeg fikk jo med meg episoden til slutt. Og jeg har ikke sett på Zebra før, og skjønte kjapt at det var episoden som skulle gått sist tirsdag. Tror jamen jeg skal begynne å se på Zebra fra nå av, å slipper jeg å stresse hjem fra dansing på tirsdager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå