Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #43 Skrevet 1. februar 2006 Jepp, stemmer det! Dagens episode sendes på TV2 neste uke. Og dagens episode sendes på TV2 Zebra i morgen. Verre er det ikke...hehe. Men som sagt, Frustrerte Fruer er 45 min jeg virkelig nyter altså. Sånne gode tre kvarterer har jeg ikke mye av! Som Fez (70's) sier: '' I said, I WANT IT! Hehe...
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #44 Skrevet 1. februar 2006 *hiver meg inn i hylekoret* Jeg var på dansekurs i går og fikk mannen min til å ta opp FF. Og da jeg skulle sette meg ned med frokosten og virkelig kooose meg nå, fant jeg bare ¤))/%"#/) håndball !!!! Fy banne, det er skikkelig dårlig gjort!! Like ille syns jeg det er å flytte tIdol til halv elleve, hvilke tolv-trettenåringer, som sikkert er blandt de største tilhengerskarene, er oppe og ser Idol halv elleve??? Møkka TV2!!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #45 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tror (er ikke 100% sikker...) at den episoden som skulle sendes på TV2 i går kveld sendes på zebra i kveld kl. 20.15.....
Impala Skrevet 1. februar 2006 #46 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tror (er ikke 100% sikker...) at den episoden som skulle sendes på TV2 i går kveld sendes på zebra i kveld kl. 20.15..... ← Ja, men jeg har ikke det Får vel se episoden i neste uke da
Malama Skrevet 1. februar 2006 #47 Skrevet 1. februar 2006 (endret) På tv2 zebra (som man må ha kabel eller parabol for å kunne se) sender de jo normalt epsioden ETTER det vi får se på tv2 da Altså, episode 3 på tv2 på tirsdag, epsioe 4 på zebra på onsdag. Den epsideon vi skulle sett i går gikk vel på zebra sist uke? Men de sender den nest tirsdag på tv2 i følge nettsidene/tvprogrammet deres. Også pleier de sende FF i reprise mandagskvelden for dem som ikke rekker det på tirsdag, på vanlig tv2, men neste mandag sender de da respise av den "spesialen" de laget etter første sesong, og jeg ser ikke bort fra at de kanskje sender denne på zebra også da for å ikke komme i "ubalanse", men det finner jeg ikke på noe tv-program, så det er bare min gjetning, og selvsagt antakelig helt feil. Meget mulig de sender den som skulle gått i går. Men ifølge det "pratemannen" sa etter FF sist tirsdag, så skulle de jo sende den SIST onsdag? Sender den kanskje en gang til? Men det blit jo reprise da, for de som følger serien der? Men det er merkelig dette, hvordan disse PRATE OM sport-greiene alltid går utover de tinga vi vil se. Før i tida pleide em-studio og denslags å gå akkurat når det var friends til min frustrasjon, og min venninnes glede (for hun likte veldig godt håndball og kunne ikke fatte at det fantes noen mennesker i denne verden som heller ville se noe så hjernedødt som Friends (sier litt om henne da...) bortsett fra meg, men jeg VAR jo selvsagt hjernedød, eller i det minste ekstremt merkelig...) Surt, surt, suuuuuuuuurt å ikke få min dise FF i gårkveld ja! Endret 1. februar 2006 av Malama
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #48 Skrevet 1. februar 2006 *hiver meg inn i hylekoret* Like ille syns jeg det er å flytte tIdol til halv elleve, hvilke tolv-trettenåringer, som sikkert er blandt de største tilhengerskarene, er oppe og ser Idol halv elleve??? Møkka TV2!! ← Helt enig. Det var ikke lett på fredag å skulle forklare til en 8 og 10 åring at de ikka kan få se Idol likevel. Tv2 burde jo vite hvilken målgruppe som Idol henvender seg til. Like lei ble 8 åringen da hun skulle se "Skal vi danse" på søndag og også DET var flyttet. Også fruene i går da. Og det verste er nesten at de ikke kan gi skikkelige opplysninger om når vi kan se episoden. Hva med å flytte håndball kampene over til Zebra, og la Tv2 programme være i fred. Er grenseløst irritert over dette.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #49 Skrevet 1. februar 2006 Må jo tilstå at jeg så denne ukens episode av frustrete fruer sist onsdag på TV2 zebra. Går på et mye greiere tidspunkt om onsdagene Pulverheksa ii
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #50 Skrevet 1. februar 2006 Hva med å flytte håndball kampene over til Zebra, og la Tv2 programme være i fred. Er grenseløst irritert over dette. ← Kunne ikke vært mer enig
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #51 Skrevet 1. februar 2006 Må jo tilstå at jeg så denne ukens episode av frustrete fruer sist onsdag på TV2 zebra. Går på et mye greiere tidspunkt om onsdagene Pulverheksa ii ← Ikke for de som gjerne vil delta i barnelegging, lese bøker og den slags......
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #52 Skrevet 1. februar 2006 Lurer på om jeg ikke skal sende en liten mail til tv2 med link til denne tråden jeg....
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #53 Skrevet 1. februar 2006 Æsj ikke finner jeg noen mailadresse heller så da gidder jeg ikke bruke noe tip på den teite kanalen.
Hilde Skrevet 1. februar 2006 #54 Skrevet 1. februar 2006 Håndball: Frustrerte fruer: Skjønner jeg er i mindretall..
SissiB Skrevet 1. februar 2006 #55 Skrevet 1. februar 2006 Helt enig. Det var ikke lett på fredag å skulle forklare til en 8 og 10 åring at de ikka kan få se Idol likevel. Tv2 burde jo vite hvilken målgruppe som Idol henvender seg til. Like lei ble 8 åringen da hun skulle se "Skal vi danse" på søndag og også DET var flyttet. Også fruene i går da. Og det verste er nesten at de ikke kan gi skikkelige opplysninger om når vi kan se episoden. Hva med å flytte håndball kampene over til Zebra, og la Tv2 programme være i fred. Er grenseløst irritert over dette. ← Helt enig. Har selv unger som ble kjempeskuffet over ikke å få se Idol og Skal vi danse. Selv ble jeg skikkelig sur i går da Fruene plutselig var tatt ut. Greit med sport, men skal det gå på bekostning av de faste programmene, får de heller legge sporten til Tv2 Zebra.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #56 Skrevet 1. februar 2006 ille at alle programmene som tv2 promoterer hele tiden skal vike for sport og bubbelprat før og etter kampen, tv2 har jo satset stort på disse programmene, og så må de vike for alt annet. greit nok med en kamp men flere for dag og vissvass før og etter kampene i tillegg? neitakk. og ja, jeg gledet meg mye til FF jeg og.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. februar 2006 #57 Skrevet 1. februar 2006 Ehh..? Kan noen gi meg en oppsummering? Sender de den samme episoden på zebra i dag som de gjorde for en uke siden? Jeg pleier å se FF på tv zebra, for den ligger jo en uke foran tv2. Forvirret :klø:
Malama Skrevet 1. februar 2006 #58 Skrevet 1. februar 2006 Høyst usikker på hva de sender på zebra i dag, men de har jo ikke en ny episode å sende om de ikke skal komme på forskudd i forhold til tv2.. Kan du ikke se på zebra i dag, og informere oss om hva de sender da? I tvprogrammet står det at de skal sende den de skulle sende på tv2 i går. Men der står det også at de skulle sende FF på tv2 i går, så det er laget før em kom p programmet, tydeligvis...
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #59 Skrevet 1. februar 2006 Møkka tv2.. Synes de er dårlige til å informere om forandringer i sendingene.. Nå har jeg gledet meg i en uke til å se frustrerte fruer, lurer så på hvordan det gikk med babyen til Gabrielle..
Malama Skrevet 1. februar 2006 #60 Skrevet 1. februar 2006 Jeg lurer også veldig på hvordan det gikk/går med den babyen (neeeeei, de som allerede har sett det, ikke fortell meg det!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå