Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke ukas TV høydepunkt på sendelistene og er i ferd med å bli nokså frustrert selv :sur:

Noen som VET?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

De går ut. For de må jo snakke om håndballkampen. :sur:

Skrevet

Argh!!!! :kjempesinna:

Kunne de ikke ha sendt den på denne Zebra kanalen, da??!! :sur:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jo, det synes jeg. Skal vi sende klagemail til TV2?

Skrevet
:sur:

Forbanna håndball!!! :sinna:

det er mildt sagt..... :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hadde de enda nøyd seg med å vise kampen hadde det vært greit, men jeg synes ikke faste programmer skal gå ut for at de skal snakke om kampen. :sinna:

Skrevet

Her sitter en rimelig frustrert frue som er rimelig forbanna på TV2! :frustrert:

Tror de virkelig at alle TV seerne i dette landet er sportsidioter? :forvirret:

Jeg er muligens sportsidiot - men bare i ordets opprinnelige betydning! :sjarmor:

Skrevet

Jeg kunne forresten godt tenke meg å vært med i et program der de snakket om det programmet hvor de evaluerte sportssendingene sine! Men da som leder av debatten og eneste taler! :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg kunne forresten godt tenke meg å vært med i et program der de snakket om det programmet hvor de evaluerte sportssendingene sine! Men da som leder av debatten og eneste taler!  :ler:

Ja, vi kunne vært et team av frustrerte fruer som snakket om hvor teit kampen var. :ler:

Skrevet

Nedtur! :sur:

Var ikke klar over det for nå......

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kanskje vi skal sende George til TV2. :sjarmor:

Skrevet

Jeg kan godt tenke meg å bli kvitt George, så jeg er med på å betale porto, Bellatrix! :sjarmor:

Skrevet

Sport har en tendens til å bli prioritert først på tv.

På tide med egne sportskaneler for dem som vil se dette direkte, så kan de heller betale for det. Vi andre kan se reprise, slik at det ikke går ut over det øvrige, vanlige tv-programmet.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvor mye tror du det koster å få sendt han?

Skrevet

Æh... :forvirret:

Han er jo prototypen på en ultra-mega-klein amerikaner (i mine øyne, unnskyld, alle snille, pene amerikanere, men han er liksom litt sånn George Bush-aktig... :ler: ) så han koster nok ikke så mye å frankere. Er vel så sleip at frimerket ikke henger på, kanskje? Hva tror du, Bellatrix?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, jeg tror vi må bruke superlim for å få frimerket til å sitte. Ellers kunne vi bare sagt til han at Bree var med på sportssendingen.

Skrevet

Hvem pokker er denne George??!!

Skrevet

AH... DEN ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...