Gå til innhold

Silikon eller bruke eget fett i brystene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker å fylle eget fett i brystene da de krympet når jeg gikk ned i vekt. Mer tomme. Savner å ha litt bryst.

Noen som har gjort dette og er fornøyd?

Hvordan er det med silikon, under muskelen om det er mest naturlig?

Vondt? Hvor lenge etter? 

Merker du noe til de når det er grodd?

Tåler de å ligges på , hoppe, løpe og skvises på? 

Noen anbefalninger i Bergen?

Takk!

Anonymkode: a8364...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flusa skrev (19 minutter siden):

Har ikke gjort det selv,MEN hørt alle si at fettet forsvinner etter hvert..

Ja da er det jo lite vits, koster jo mer enn silikon om må vel ta 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du risikerer at fettet kan flytte seg igjen, fordele seg andre steder, og går du ned i vekt igjen kan det fort vekk være der det forsvinner.. silikon har et varig resultat i det minste. Men hvor lenge siden er det du gikk ned i vekt? For brystene kan forandre seg i hvertfall et års tid etter stor vektnedgang.. gått mulig at du er mer fornøyd når året er omme, og da er det litt kjipt å sitte med silikonpupper og gjeld du egentlig ikke hadde behøvd. Så om det er nylig vektnedgang, vær litt tålmodig.

Anonymkode: ec67b...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettet forsvinner igjen etter en stund. Og hvis du slanker deg går det ekstra fort.. bortkastede penger. 

Anonymkode: 8957f...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har silikon under muskelen, er fornøyd med det. Hadde fri to dager og så tre dager med hjemmekontor og så var jeg på jobb. Levde som vanlig med småbarn. Kan hoppe, ligge på dem, osv. Tenker ikke over at jeg har silikon, og de mennene jeg ikke har varslet på forhånd om at jeg har det, har blitt overrasket over at jeg har silikon fordi de kjennes myke og naturlige ut 🤷‍♀️

Anonymkode: 8f22f...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle!

Da blir det silikon.

Har gått ned i vekt for en god stund siden. Og de blir ikke bedre. Mangler fylde og fyller ikke ut bh og badetøy som før. Føler meg ikke vel uten pupper om dere forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar alle!

Da blir det silikon.

Har gått ned i vekt for en god stund siden. Og de blir ikke bedre. Mangler fylde og fyller ikke ut bh og badetøy som før. Føler meg ikke vel uten pupper om dere forstår.

Var derfor jeg tok silikon og, mistet puppene helt og det var bare hud igjen. Har alltid hatt store pupper og jeg følte meg ikke som meg selv. Lykke til ☺️

Anonymkode: 8f22f...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...