AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg risikerer å miste nr mitt ganske snart pga inaktivitet. Vet ikke om det handler om fullstendig inaktivitet, eller at jeg ikke har satt inn penger på "kontantkortet" på lenge. Er det noen nr jeg kan ringe til uten å snakke med noen, som ikke koster mer enn vanlige samtaler? Tenkte i første omgang å ha et lite forbruk i kveld og så spørre operatøren om det er nok til å beholde nr mitt. Anonymkode: 2ad8d...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Del Skrevet 8. februar 2024 Du kan jo ringe en hjelpetelfon, f.eks. Det er gratis. Men det er jo sløsing av ressurser, så jeg ville heller ringt en venn. Anonymkode: 06e9a...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Del Skrevet 8. februar 2024 Ring til en organisasjon der du blir møtt med en automatisk telefonsvarer, og legg på etter noen sekunder. En annen løsning er å ringe eller sende SMS til en annen telefon man har selv. Vær OBS på at pengene på kortet kan bli slettet før fristen er gått ut; Telenor oppgir at kontantabonnementet deres varer i 15 måneder, men sletter beløpet noen dager før den tid hvis nummeret ikke er i aktiv bruk. Anonymkode: 551bf...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan jo ringe en hjelpetelfon, f.eks. Det er gratis. Men det er jo sløsing av ressurser, så jeg ville heller ringt en venn. Anonymkode: 06e9a...717 Det er for sent å ringe venner og familie, derfor jeg spør her. Jeg kan kanskje alternativt ringe noen her uten å snakke, bare for å bruke litt penger 😄 Anonymkode: 2ad8d...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Del Skrevet 8. februar 2024 Glemte helt at jeg kan bruke mobildata. Nvm. Anonymkode: 2ad8d...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Del Skrevet 8. februar 2024 Spåtjeneste 😄 Anonymkode: 777fa...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Del Skrevet 8. februar 2024 Du kan ringe til en bedrift/butikk/legekontor. De har ofte automatisk svarer. Anonymkode: d8476...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er for sent å ringe venner og familie, derfor jeg spør her. Jeg kan kanskje alternativt ringe noen her uten å snakke, bare for å bruke litt penger 😄 Anonymkode: 2ad8d...fc9 Tast et tilfeldig nummer og spør etter Olga Anonymkode: 1c631...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Glemte helt at jeg kan bruke mobildata. Nvm. Anonymkode: 2ad8d...fc9 Haha! Anonymkode: 1c631...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spåtjeneste 😄 Anonymkode: 777fa...362 Ja, jeg prøver på spåtjeneste for en tier. Fikk sett ørlite på Dagsrevyen før jeg mistet forbindelsen, og fikk deretter satt inn 100 kr. Da bør jeg være safe. Det er i morgen som er dommedag mtp sperreprosess. Anonymkode: 2ad8d...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Del Skrevet 9. februar 2024 Er det egentlig "nødvendig" å faktisk kontakte noen da? På kontantkortet jeg bruker er det faktisk nok å bare sette inn for eksempel femti kroner i året, og så holder den seg "åpent" i ett år til.. Anonymkode: 02550...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det egentlig "nødvendig" å faktisk kontakte noen da? På kontantkortet jeg bruker er det faktisk nok å bare sette inn for eksempel femti kroner i året, og så holder den seg "åpent" i ett år til.. Anonymkode: 02550...fa8 Men om det året er i ferd med å nås? Jeg har satt inn 100 kr for sikkerhets skyld. Anonymkode: 2ad8d...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #13 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men om det året er i ferd med å nås? Jeg har satt inn 100 kr for sikkerhets skyld. Anonymkode: 2ad8d...fc9 får du ikke tekstmelding om at telefonen ikke kommer til å fungere lenger, og hva du burde gjøre for å beholde telefonen og nummeret som den er `? Anonymkode: 02550...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå