AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Jeg er et nattmenneske. Spesielt på høsten og vinteren synes jeg natten har en spesiell stemning. Så når jeg har fri liker jeg å sitte oppe å se på litt skumle filmer. Helst thrillere og denslags. Men de fleste jeg kjenner synes jeg er rar. Flere? Anonymkode: bee5c...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Skumle filmer og serier skulle det stå i overskriften. Anonymkode: bee5c...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. februar #3 Del Skrevet 8. februar Ingenting rart med det. Selv så elsker jeg å se på thrillere og grøssere utover de sene kveldstimer:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Hannah80 skrev (18 timer siden): Ingenting rart med det. Selv så elsker jeg å se på thrillere og grøssere utover de sene kveldstimer:) Da får man den mest optimale opplevelsen 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå