AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Hei. Hvor i Bergen kan jeg få utført en god rens av øregangen og øreskylling for å fjerne ørevoks og andre ting i ørene? På forhånd takk for svar. 🙂 Anonymkode: 2ffbb...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Dette gjorde jeg hos fastlegen så om du har det så fikser de det tenker jeg Anonymkode: 3b139...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #3 Del Skrevet 8. februar https://bergenaudio.no/bergen-audio/ Hvis du ikke vil bruke fastlege eller privatpraktiserende Volvat/Aleris Anonymkode: 5f701...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #4 Del Skrevet 8. februar Du kan fint gjøre dette selv hjemme. Bare olje ørene godt på forhånd! Anonymkode: b22aa...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan fint gjøre dette selv hjemme. Bare olje ørene godt på forhånd! Anonymkode: b22aa...31f Man skal ikke gjøre det selv. Da kan du ta trommehinnen AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Hvor i Bergen kan jeg få utført en god rens av øregangen og øreskylling for å fjerne ørevoks og andre ting i ørene? På forhånd takk for svar. 🙂 Anonymkode: 2ffbb...eee Sett opp time hos fastlegen. Drypp med olje 2-3 dager på forhånd. En god dæsj. Ligg gjerne med øret opp en god stund, for å få det godt inn i øregangen. Anonymkode: 53acc...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man skal ikke gjøre det selv. Da kan du ta trommehinnen Anonymkode: 53acc...f56 Jeg som har høreapparat fikk beskjed at jeg ska dryppe øre med olje og ca 1 gang i mnd skylle med lunket vann, med slik ballong jeg fikk med fra hørselsentrallen. Så en kan fint gjøre det hjemme. Mange som får beskjed om det Anonymkode: 3134c...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #7 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man skal ikke gjøre det selv. Da kan du ta trommehinnen Anonymkode: 53acc...f56 Joda, man kan fint gjøre det selv! Anonymkode: b22aa...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #8 Del Skrevet 9. februar ? Det er jo sånt man gjør selv. Olivenolje, øreballong, sterilt og kroppstemperert vann. Anonymkode: f9167...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #9 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): ? Det er jo sånt man gjør selv. Olivenolje, øreballong, sterilt og kroppstemperert vann. Anonymkode: f9167...b40 Vanlig rent vann. Anonymkode: 58da6...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #10 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanlig rent vann. Anonymkode: 58da6...b01 Jeg og bruker bare lunkent vann rett fra springen, men en sykepleier jeg kjenner sa det var enda sikrere å blande kokt vann i kaldt vann fra springen. Derfor skrev jeg det. Om det er fakta eller ikke vet jeg ikke. Anonymkode: f9167...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #11 Del Skrevet 10. februar Hvis du har fastlege i Bergen så er det enklest å dra dit. Du trenger ikke bestille time for dette, er bare å stikke innom. Anonymkode: 4e003...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #12 Del Skrevet 10. februar Mitt ene øre er så og si tett, har prøvd alt, også olje, etc og nå hører jeg nesten ingenting. Jeg har vært hos fastlege og skyldt, nesten ingen ørevoks kom ut og jeg fikk ikke henvisning til spesialist, legen så meg i øret og bare sa det så irritert ut, slik her jeg gått ca 1 års tid, og nå er det blitt værre. Noen som vet hvor jeg kan få hjelp? Vurderer privat, men det er så dyrt.. siden det er blitt mer akutt så håper jeg de vil ta i mot meg på legevakt. Anonymkode: 90f4f...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #13 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du har fastlege i Bergen så er det enklest å dra dit. Du trenger ikke bestille time for dette, er bare å stikke innom. Anonymkode: 4e003...bc4 Man bør i det minste ringe på forhånd, det er ikke sikkert de kan gjøre dette på sparket på et travelt legekontor! Anonymkode: b22aa...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Del Skrevet 11. februar On 2/10/2024 at 12:10 PM, AnonymBruker said: Man bør i det minste ringe på forhånd, det er ikke sikkert de kan gjøre dette på sparket på et travelt legekontor! Anonymkode: b22aa...31f Takk for gode tips folkens. Har dere noen fler forslag til klinikker? 🙂 Jeg har ikke fastlege i Bergen så jeg har ikke anledning til å ta en øreskylling, hos en fastlege der. Anonymkode: 2ffbb...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #15 Del Skrevet 20. februar On 2/11/2024 at 3:35 PM, AnonymBruker said: Takk for gode tips folkens. Har dere noen fler forslag til klinikker? 🙂 Jeg har ikke fastlege i Bergen så jeg har ikke anledning til å ta en øreskylling, hos en fastlege der. Anonymkode: 2ffbb...eee Ingen? Anonymkode: 2ffbb...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #16 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen? Anonymkode: 2ffbb...eee Hvorfor ikke bare gjøre det selv? Anonymkode: b22aa...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå