Gå til innhold

Sjekke opp en tilfeldig mann

Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen

Jeg leste nettopp om en kvinne i 30-årene som var klar for barn - jobb, hus og økonomi var i orden, hun manglet bare en mann...

Løsningen hennes var å gå på byen og finne en helt tilfeldig mann. Han ble passe full og medgjørlig, de endte opp i sengen hjemme hos henne, og hun greide utrolig nok å bli gravid etter denne ons'en...

Hun vet ikke hva fyren heter eller hvor han bor, men hun gleder seg altså vanvittig til å bli mor.

Hun har fortalt venner og familie om hvordan befruktningen skjedde, og de er ikke nådeløse i sin kritikk...

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke noe om sånt. :riste:

Jeg har faktisk snakka med ei bekjent av meg og mannen som i fylla forteller meg at hun skaffa seg en mann kun for å få barn med han. De bodde sammen en liten periode til barnet var født, og deretter dro hun sin kos. Jeg syns det var litt pinlig på hennes vegne, men hun oppfordra faktisk meg til å gjøre det samme. "Fordi man må ha barn, men man trenger nødvendigvis ingen mann"

Jeg var rimelig sjokkert, for å si det sånn...men heller ikke overraska. Hvis det er et menneske jeg kjenner som kunne gjøre noe sånt, så måtte det faktisk være henne...Ikke no' særlig å vite det heller, siden den mannen hun fikk barn med også er en bekjent av oss... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir for dumt. Det finnes andre måter å bli gravid på enn å luer en stakkars uvitende mann til å bli far ufrivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil jo få et forklaringsproblem når ungen begynner å spørre etter faren sin, det blir vel litt rart å si til ungen at hun ikke vet hvem faren er? Det er nok viktig å være godt forberedt på spørsmålene. Personlig ville jeg nok heller oppsøkt en sædbank og jeg ser ikke noe galt i å skaffe seg et barn på egen hånd. Enslige har jo rett til å adoptere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge en er ærlig med sine hensikter, ser jeg ikke noe galt med det.

Nå var det vel nettopp det denne damen ikke var?

Jeg kjenner imidlertid til flere som har vært ærlige om sine hensikter og blitt gravide med menn de på forhånd har avtalt dette med uten at det noen gang har vært noe kjærlighetsforhold mellom dem. Det blir noe helt annet og er vel like greit som at enslige benytter donor eller adopterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg vet ikke helt jeg.

Synes kanskje det er verre med dem som velger å bli gravide med en annen mann enn den man har hjemme, for så å la denne leve i troen på at dette er hans barn, enn at en enslig gjør det for å å barn. Men det er klart at det blir et forklaringsproblem den dagen barnet lurer på hvem pappa'n er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp om en kvinne i 30-årene som var klar for barn - jobb, hus og økonomi var i orden, hun manglet bare en mann...

Løsningen hennes var å gå på byen og finne en helt tilfeldig mann. Han ble passe full og medgjørlig, de endte opp i sengen hjemme hos henne, og hun greide utrolig nok å bli gravid etter denne ons'en...

Hun vet ikke hva fyren heter eller hvor han bor, men hun gleder seg altså vanvittig til å bli mor.

Hun har fortalt venner og familie om hvordan befruktningen skjedde, og de er ikke nådeløse i sin kritikk...

Hva synes dere om dette?

Jeg synes det høres helt greit ut såfremt moren er svært ressurssterk og bevisst - hvilken hun her høres ut som om hun er basert på ytre fakta..

Derimot har jeg ikke noe til overs for stønads-alenemødre som presser den intetanende mannen for penger og ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg synes det høres helt greit ut såfremt moren er svært ressurssterk og bevisst - hvilken hun her høres ut som om hun er basert på ytre fakta..

Derimot har jeg ikke noe til overs for stønads-alenemødre som presser den intetanende mannen for penger og ansvar.

Men denne damen her vil jo motta penger fra det offentlige, da, siden faren er ukjent. Det er jo ikke særlig ålreit det heller, i og med at hun faktisk valgte som hun gjorde burde hun vel heller tatt konsekvensene - også de økonomiske - selv..?

Som andre over her nevner, har jeg også tenkt på det at barnet en dag vil stille spørsmål rundt opphavet sitt, og da vil hun få et problem med å forklare seg. Det kan ikke være noe greit å vite at en er resultat av en ons med en fyr mor ikke engang vet fornavnet på.

Denne damen har jo også vært så smart å fortelle familie og venner om valget sitt. Får håpe de er litt smartere enn henne, og unnlater å slarve om dette sånn at det tilfeldigvis kommer ungen for øre en gang i fremtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er frekt! Både mot mannen og barnet. Har man så lyst på barn, får man enten finne seg en mann som er villig til å dele/hjelpe henne med det, eller adoptere et barn. Nok av barn som trenger foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg synes det er frekt! Både mot mannen og barnet. Har man så lyst på barn, får man enten finne seg en mann som er villig til å dele/hjelpe henne med det, eller adoptere et barn. Nok av barn som trenger foreldre!

Ja, jeg tenker også at det rett og slett er ganske frekt. Kvinner besitter en enorm makt med sine muligheter til å velge å befruktes og bære fram eller ikke bære fram et barn...

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moralen her må være at menn bør bli flinkere til å bruke prevansjon, kanskje?

Er de oppegående nok til å gjennomføre et samleie, er de oppegående nok til å tenke kondom og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
Men denne damen her vil jo motta penger fra det offentlige, da, siden faren er ukjent. Det er jo ikke særlig ålreit det heller, i og med at hun faktisk valgte som hun gjorde burde hun vel heller tatt konsekvensene - også de økonomiske - selv..?

Litt utenom tema, den summen er pytte pytte liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså- er det ikke mannen sitt ansvar å beskytte seg selv??

De fleste er vel da så oppegående per idag at de skjønner at det kan bli barn av ubeskytta sex....

Er det så veldig mye lettere å forklare for barnet at det kommer fra en spermabank?

Man får vel penger fra det offentlige når man gått til en spermabank og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...