AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Del Skrevet 7. februar 2024 Så jeg har en playstation 2 med kontroller, ledninger og et helt lass med spill, som jeg tenker å selge. Det blir jo bare liggende.. så hva er egentlig verdien på den nå? Hva hadde vært en bra pris og solgt alt sammen for?🤔 Anonymkode: 6ece0...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Del Skrevet 7. februar 2024 PS2 får du knapt nok gitt bort. Jeg har prøvd. Anonymkode: 0377b...43c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): PS2 får du knapt nok gitt bort. Jeg har prøvd. Anonymkode: 0377b...43c Ååå! Jeg trodde nesten du fikk litt for de og folk var interessert i og med den begynner jo å bli gammel osv. Anonymkode: 6ece0...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guggen79 Skrevet 7. februar 2024 #4 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg er faktisk ute etter en ps2. Hva slags spill selger du med, og hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Del Skrevet 7. februar 2024 Par hundre med spill og alt Anonymkode: 4ce9b...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Del Skrevet 7. februar 2024 Guggen79 skrev (2 minutter siden): Jeg er faktisk ute etter en ps2. Hva slags spill selger du med, og hvor i landet holder du til? Åja! Jeg bor i Rogaland. Mye bilspill, crash, spyro, og mye annet. Alt ligger nedpakket i en kasse. Men er ihvertfall mange spill Anonymkode: 6ece0...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 7. februar 2024 #7 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så jeg har en playstation 2 med kontroller, ledninger og et helt lass med spill, som jeg tenker å selge. Det blir jo bare liggende.. så hva er egentlig verdien på den nå? Hva hadde vært en bra pris og solgt alt sammen for?🤔 Anonymkode: 6ece0...712 Som det meste av slik elektronikk ! Det er bortimot null verdi, vanskelig gi det bort også i mange tilfeller. Vanskelig å koble dette til moderne Smart TV og få noe god spilleopplevelse på det. All spill er så utdaterte at få gidder å betale mye for slikt. Samle på det i 100 år og la det være i meget god stand, da kan det kanskje være et samleobjekt Tviler på det også, det er bare noen få typer elektronikk produsert i få antall og som var noe genuint den gangen det ble produsert som får en slik status. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 7. februar 2024 #8 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ååå! Jeg trodde nesten du fikk litt for de og folk var interessert i og med den begynner jo å bli gammel osv. Anonymkode: 6ece0...712 Det er ikke alle ting som blir "samleobjekter" fordi det blir gammelt i de aller fleste tilfellene er det avfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guggen79 Skrevet 7. februar 2024 #9 Del Skrevet 7. februar 2024 Det kommer vel an på hva slags spill som følger med. Er det feks det første Spyro spillet med originat cover og spillguide i god stand, så kan man fort få noen hundrelapper bare her. Jeg har solgt både Twisted Metal og Crash Bandicoot for 1000 kr hver (det var ps1 spill vel og merke). Hadde det vært på andre siden av landet så hadde jeg vurdert å kommet og hentet. Håper du får napp da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7. februar 2024 #10 Del Skrevet 7. februar 2024 55 minutter siden, TomKrus said: Som det meste av slik elektronikk ! Det er bortimot null verdi, vanskelig gi det bort også i mange tilfeller. Vanskelig å koble dette til moderne Smart TV og få noe god spilleopplevelse på det. All spill er så utdaterte at få gidder å betale mye for slikt. Samle på det i 100 år og la det være i meget god stand, da kan det kanskje være et samleobjekt Tviler på det også, det er bare noen få typer elektronikk produsert i få antall og som var noe genuint den gangen det ble produsert som får en slik status. En del eldre spill og konsoller kan ha litt verdi, men ikke akkurat PS2. Den ble produsert i så vanvittig mange eksemplarer at det skal mye til før den får noe særlig verdi. Eldre konsoller (NES/SNES/MD) selges nå brukt for ca. samme prisen som de kostet nye for 30+ år siden, og sjeldne konsoller (Neo Geo/Saturn/Dreamcast/Jaguar) kan koste en del mer enn det igjen. Gamle spill kan være verdt alt fra en femtilapp til flere titalls tusen. De fleste PS2-spill ligger nok på en hundrings eller to, bortsett fra sportsspill, som er tilnærmet verdiløse. Noen få titler, som f.eks. Rule of Rose, Haunting Ground og Silent Hill 2-4 koster en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #11 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så jeg har en playstation 2 med kontroller, ledninger og et helt lass med spill, som jeg tenker å selge. Det blir jo bare liggende.. så hva er egentlig verdien på den nå? Hva hadde vært en bra pris og solgt alt sammen for?🤔 Anonymkode: 6ece0...712 Jeg kjøpte 3 stk PS2 (en feit og to slim) for 900 kr for 2 år siden. Anonymkode: 88587...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #12 Del Skrevet 7. februar 2024 PS2 er ikke særlig verdifull bortsett fra noen av de tidligste utgavene som det var mulig å installere annet OS på, men de er heller ikke verdt sin vekt i gull for å si det sånn. Anonymkode: 21210...445 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 8. februar 2024 #13 Del Skrevet 8. februar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: PS2 er ikke særlig verdifull bortsett fra noen av de tidligste utgavene som det var mulig å installere annet OS på, men de er heller ikke verdt sin vekt i gull for å si det sånn. Anonymkode: 21210...445 Tenker du på PS3 med mulighet for Linux med cell-prosessor? Den var fiffig. tror ikke ps2 hadde den muligheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ååå! Jeg trodde nesten du fikk litt for de og folk var interessert i og med den begynner jo å bli gammel osv. Anonymkode: 6ece0...712 Ikke gammel nok. Vi som er eldre vil ha en c64 eller en Amiga. Ta vare på en 10års tid til, så stiger de i verdi. Anonymkode: 7772d...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg la ut min ps2 med spill og ratt for 300,-. Fikk ett bud på 200,- til slutt og godtok det. Ps2 er søppel. Anonymkode: e23e5...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Del Skrevet 8. februar 2024 Ps2 er så gammel, men ikke så gammel at den er ettertraktet samleobjekt enda. Anonymkode: a7ccf...512 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Del Skrevet 8. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke gammel nok. Vi som er eldre vil ha en c64 eller en Amiga. Ta vare på en 10års tid til, så stiger de i verdi. Anonymkode: 7772d...357 Sånn angående dette. Hva ligger prisene på der? Har både C64 og Amiga begge komplett med diverse spill. Anonymkode: 11c1b...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Del Skrevet 8. februar 2024 Nå kupper jeg tråden litt her, men PS3 da? Er den verdt noenting som helst? Jeg har aldri pakket den opp, så den er helt ubrukt. Har ingen spill eller kontroller, bare selve PS3-en. Jeg vant den i en loddtrekning på jobb i 2013. Anonymkode: 360c9...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn angående dette. Hva ligger prisene på der? Har både C64 og Amiga begge komplett med diverse spill. Anonymkode: 11c1b...7d8 Med esker og manualer noen tusen, må nesten bare teste markedet på finn eller andre plasser. A1000/2000/3000/4000 stiger mye mer i verdi enn A500/600. Jeg ville betalt opp til 5000 for en Amiga 2000/3000/4000, mer om det er mye utstyr. Anonymkode: 7772d...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): PS2 er ikke særlig verdifull bortsett fra noen av de tidligste utgavene som det var mulig å installere annet OS på, men de er heller ikke verdt sin vekt i gull for å si det sånn. Anonymkode: 21210...445 Jeg har en slik. Komplett med buzzere, eyetoy, 2 minnekort og 2 kontrollere. Anonymkode: f6c35...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå