AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #21 Skrevet 7. februar 2024 Helene skrev (3 minutter siden): Har ikke lest tråden. Far har aldri vert tilstedet. Har greid meg godt. Hva slags psykisk lidelse har du? Anonymkode: 3ad5f...6ba
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #22 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags far er dette? Noe så utrolig simpelt, umodent, ansvarsløst og ondskapsfullt! Å kaste ut barnemor og sine to babyer gjentatte ganger- på flekken- om kvelden! Det er sjelden innlegg her inne provoserer, men nå kjenner jeg at det koker! Fysj! Antagelig så holder han på med ei annen dame. Derfor stikker han ut, eller hiver dere ut. Fantastisk sjarmerende. Hvor drar du når du og barna kastes ut? Til foreldrene dine? Jeg stusser over at du ønsker at han skal ha så mye samvær som mulig med barna. Han har (i følge det du skriver her) vist at han ikke er til å stole på, og med handlingene sine vist at han ikke bryr seg om barna sine. Det vitner om dårlig tilknytning mellom han og barna. Eller hvordan er det? Steller han og leker med de? Står opp med de på natta, gir de mat og skifter bleier? Vil han klare å sørge for rene klær, nok bleier i hus, og alt det andre som følger med? Anonymkode: c4912...4c4 Han er veldig god med barna, det har han vært siden starten. Han samsover, mater, skifter bleier, leker, og tok ekstra mye ansvar i starten fordi jeg hadde det vanskelig. Det er de siste 3 månedene han har oppført seg ugreit, det har skjedd litt i livet hans, men han forstår fortsatt ikke at kommunikasjon er viktig eller at episodene er uakseptable. Jeg føler akkurat som du sier og har veldig mye sinne og frustrasjon rundt hele greia. Han kastet meg ut en gang, dro ut uten å komme hjem en gang og dro uavtalt før leggetid en gang, ser flere er usikre på hva jeg mente. Han har egentlig et veldig nært forhold til barna som er på nivå med mitt, men som sagt er det de siste månedene som har vært helt merkelige og han har begynt i terapi nå, jeg vet han sliter så derfor ville jeg ikke dra han lenger ned ved å gi han inntrykk av at han kom til å miste barna sine på den måten. Vi har hatt møte på familievernkontoret for et par uker siden og jeg skal tilbake denne uka alene og fortelle om problemene vi har/har hatt. Anonymkode: dddc7...52f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #23 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han er veldig god med barna, det har han vært siden starten. Han samsover, mater, skifter bleier, leker, og tok ekstra mye ansvar i starten fordi jeg hadde det vanskelig. Det er de siste 3 månedene han har oppført seg ugreit, det har skjedd litt i livet hans, men han forstår fortsatt ikke at kommunikasjon er viktig eller at episodene er uakseptable. Jeg føler akkurat som du sier og har veldig mye sinne og frustrasjon rundt hele greia. Han kastet meg ut en gang, dro ut uten å komme hjem en gang og dro uavtalt før leggetid en gang, ser flere er usikre på hva jeg mente. Han har egentlig et veldig nært forhold til barna som er på nivå med mitt, men som sagt er det de siste månedene som har vært helt merkelige og han har begynt i terapi nå, jeg vet han sliter så derfor ville jeg ikke dra han lenger ned ved å gi han inntrykk av at han kom til å miste barna sine på den måten. Vi har hatt møte på familievernkontoret for et par uker siden og jeg skal tilbake denne uka alene og fortelle om problemene vi har/har hatt. Anonymkode: dddc7...52f Dette gir jo en litt annen vinkling enn første innlegget ditt, men oppførselen hans er fortsatt uakseptabel. Uansett hva som skjer/har skjedd i livet. Altså, vi alle opplever kjipe ting. Men vi dealer med det som ansvarsfulle voksne, spesielt når man har vært voksen til nok å skaffe seg barn. Håper dere får god hjelp!🙏 Anonymkode: c4912...4c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå