Gladikaffe Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar (endret) Feks, Wow! Thats was awesome! … 😄 Endret 6. februar av Gladikaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. februar #3 Del Skrevet 6. februar Beklager at jeg tørket meg med katten din.. Den var bare så tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. februar #4 Del Skrevet 6. februar "O'boy! Dette skulle faren din ha sett"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar #5 Del Skrevet 6. februar Faktura ligger ferdig utfylt der borte. Du trenger bare å signere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 7. februar #6 Del Skrevet 7. februar Takk🙈 og var det ekstra bra... Takk, takk, takk 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. februar #7 Del Skrevet 8. februar Samme tid neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. februar #8 Del Skrevet 8. februar Nå skal det bli godt med en røyk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 8. februar #9 Del Skrevet 8. februar "Bare hyggelig" etterfulgt av et klask på rumpa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar #10 Del Skrevet 9. februar Men hva sier du sjøl da @Gladikaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #11 Del Skrevet 9. februar Jeg avholder en passe lang takketale og avslutter med en fanfare med smell i.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar #12 Del Skrevet 9. februar Vil gjerne si dette 🤣🤣🤣. Det får holde med BØ! Nå fikk jeg deg 🤣🤣🤣. Å få en orgasme er herlig ❤️ Beste som finnes 🥰 Thank u 😘😘😘😘😘😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. februar Forfatter #13 Del Skrevet 9. februar Lurven skrev (6 timer siden): Men hva sier du sjøl da @Gladikaffe Vil bare fortelle deg at jeg hadde det veldig moro i kveld, og jeg håper du hadde det like bra som jeg hadde det. La meg bare si at jeg er virkelig glad for du ba meg komme over i kveld. Du gjør meg så varm. 😙🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. februar #14 Del Skrevet 9. februar Så sier jeg dette 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #15 Del Skrevet 9. februar Gladikaffe skrev (4 timer siden): Vil bare fortelle deg at jeg hadde det veldig moro i kveld, og jeg håper du hadde det like bra som jeg hadde det. La meg bare si at jeg er virkelig glad for du ba meg komme over i kveld. Du gjør meg så varm. 😙🩷 Gladilurven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. mai #16 Del Skrevet 31. mai Jeg kommer hjem snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 13. september #17 Del Skrevet 13. september Du er ikke like god som søstera di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå