Gå til innhold

Trives du i jobben din?


Gjest anonym

Trives du med jobben din?  

  1. 1. Trives du med jobben din?

    • Ja!
      12
    • Nei!
      4
    • Leter etter ny jobb!
      8


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enkelt og greit svar - JA - jeg trives i jobben min. Den er variert og utfordrende med ansvar. Gode fritidsordninger - midt i blinken for meg. I tillegg så har jeg kjempetrivelige kollegaer som jeg kommer godt overens med og jobber godt sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke velge jeg Vinga!

Det kommer helt an på hviken dag det er liksom.

JA jeg trives med jobben min! :D

Men NEI, jeg trives i perioder svært dårlig med jobben min. :cry:

Og jeg er alltid på utkikk etter en ny jobb. :o

Fikk litt trøbbel med å plukke ut en av alternativene jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer ennå, men jobber mye med det jeg utdanner meg til.

Og JA, jeg trives! Gleder meg til å bli helt ferdig med studiene... Og er glad for at jeg har valgt riktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivdes ikke med den jobben jeg hadde før, sure og sjalue kolleger (aner ikke hva de var sjalu på, men de fant alltid en grunn til å baksnakke noen), altfor mange sjefer som ga kontrabeskjed på noe en annen sjef hadde sagt. Kollegene stjal, mange som kunne se langt etter lommeboka si og mobiltelefon med jevne mellomrom, og hvor mange ganger måtte jeg ikke klare meg uten mat i løpet av skiftet fordi noen andre hadde spist matpakka mi?????!!!!! :evil:

Da jeg slutte sa de at jeg kunne komme tilbake hvis jeg fant at jeg ikke ville studere mer, hvilket er situasjonen akkurat nå. Men å komme tilbake dit er siste utvei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stortrives på arbeidsplassen min, har verdens beste sjef og verdens beste kolleger! Vi er 15 damer som stortrives sammen, noe jeg tror påvirker den jobben vi gjør i positiv retning!

Jeg har begynt på det 12. året på samme arbeidsplass, og orker ikke tanken på å skifte jobb, selv om jeg kunne ha fått meg jobb nærmere der jeg bor!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vantrivdes som møkk i den forrige jobben har jeg bokstaveligtalt kommet til himmelen. Alle ungene er rå deilige, vi er et lite og ungt miljø der alle går kjempe godt sammen og vi har blitt virkelig gode venner alle sammen. Vi har også fått rykte på oss i Oslo at vi er en kjempe fin barnehage,og Oslo er stooort asså :o .

Jeg kunne ikke ha ønsket meg noe mer jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stortrives!!

Selvsagt er det perioder hvor man helst bare vil legge seg under dyna og ønske man hadde en mindre anstrengende jobb, men lell...

Alt i alt så trives jeg kjempegodt, vi er en gjeng på 16 mennesker, en mann og 15 kvinnfolk :sjarmor: Ingen dag er lik, de ansatte kommer godt overens, de aller fleste av de ansatte er under 30 (eller akkurat rundt 30), så vi ha et gjennomgående godt humør og råbra humor på jobben!

Er det noe negativt, så blir det tatt opp tvert og folk blir ferdige med det!

Dessuten er det herlig å jobbe i barnehage!

Herlig!

Kan jeg spørre hvorfor du ikke trives i jobben, Vinga? Trodde du trivdes godt med å jobbe i barnehagen, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivdes godt ja, men ser nå at jeg ikke er sikker på om jeg klarer å jobbe med barn hver dag i tillegg til å ha mitt eget :wink:

Det frister faktisk mer med en kontorjobb av noe slag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg trives kommer helt an på hvordan dag det er.

Jobber med så mange forskjellige mennesker, de har mye å si for hvordan man trives.

Og ting kan skje på jobben, som ødelegger resten av dagen.

Men jeg trives jo egentlig, sånn generelt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok på leting etter ny jobb.

Har vært på samme arbeidsplass i 6 år..og det er ganske lenge når du jobber med mennesker...og i en jobb som kan innebære psykiske belastninger.

I tillegg er jeg drittlei av å jobbe helger og høytider.....har en mann som er mye borte og da blir det innvikla med barnepass.

Ønsker en "kontorjobb" innen helse og sosial...med dagtidjobbing og fri i helger/høytider!! :).....og helst bare 50 % stilling...men i min "bransje" vokser ikke disse jobbene på trær.... :) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal flytte og finne meg ny jobb i januar. Trives ikke så veldig på jobben min. Jobber ofte på ettermiddag og da går hele dagen vekk. Da må jeg også vaske en god del, på jobben flyter det med oppvask og søl. I tillegg må jeg ekspedere kunder, og alle er jo ikke like hyggelige. En sur kunde kan ødelegge dagen min :-? Heldigvis har jeg mange kjekke og greie kollegaer og god lønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg trives IKKE. Har fått en sjef som trakasserer meg. I korte perioder så er han blid. Jeg går med hjerte i halsen og bare venter på at han skal slå til igjen. Han snakker stygt om kollegaer. Han vrir på sannheten for å sette en eller annen i dårlig lys. Null respekt for at folk er sykemeldte. Han vet ikke hva det vil si å være høflig. Er agressiv, nedlatende og usakelig. Han sjalter og valter med sine medarbeidere. En møtte på jobb etter en ferie. Da var han flyttet til et annet kontor og fratatt en del av sine arbeidsoppgaver.

JA, jeg er på jakt etter ny jobb. Er rimelig desperat faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette har kanskje ikke så mye med saken å gjøre, og jeg er jo ikke i jobb nå. Men jeg tenker mye på det...Tenk deg at du bor i et lite distrikt, der alle kjenner hverandre også innenfor arbeidsmiljøer. Da er det ikke så lett å unngå kontakt med folk som du kanskje helst ikke ville hatt noe med å gjøre lenger..og som du kanskje føler ikke er til å stole på eller har tillit til. Jeg har svært dårlig erfaring med kollegaer her i distriktet. Dette bekymrer faktisk meg. Og jeg skjønner egentlig ikke at folk orker å ha det slik(så flott på bygda?)..jeg bekymrer meg også for om jeg får arbeid her når jeg er ferdig utdanna. Selv om jeg kanskje ikke akkurat har så veldig lyst til å jobbe i det distriktet jeg bor nå.... :-?

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare svare JA!! Jeg trives veldig godt på jobben min, og selv om vi jobber utenfor "basen" vår treffer jeg ofte mange av kollegaene mine og siden gjennomsnittsalderen blir yngre og yngre stiger kvaliteten på humoren :hoho: Storkoser meg på jobben, men har ikke starta utdanning enda, så hvem vet hvor jeg ender opp til sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg trives i den jobben jeg har akkuratt nå. Må vel si at jeg er litt sær av meg, derfor er det ikke enkelt å finne et arbeidsted hvor alt skal klaffe med kolleger og selve jobben. I yrket mitt som er så kvinnedominert må det bare bli baksnakking og dritt.

Merker disse middelaldrene damene som har vært der kjempe lenge.

De skal regjere og herse med oss yngre. De er stivnet i de trygge, gode gamle rutinene. Å lære noe nytt eller forandre på ting er kjempe farlig. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...