Gå til innhold

Flørtete mye yngre kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 16.50):

Huff, jeg flørter masse med eldre menn på jobb😅 det ligger ikke noe i det, men vi har en sånn tone (jobber i et mannsdominert yrke) og jeg synes det er moro. De yngre kan jeg ikke flørte med, det kan oppfattes feil og de er nok litt mer tilbakeholdne enn eldre karer. 

Jeg har aldri opplevd at noen av dem tror jeg mener noe med det, vi ler og har det moro liksom. Reale menn jeg ofte er på reise med, aldri opplevd noe over streken, men tar det selvsagt ikke ille opp når det kommer noen muntlige meldinger på kanten. 

Gøy å flørte da! Og det betyr null! 

Anonymkode: de00c...e05

Viktig og ha det litt skøy, snakket med henne, vi er ganske enige om at vi har det skøy på jobb, men så kom det som en etterslenger… Men husk at ikke alt er tull og et stort 😉  Men jeg skal være den voksne akkurat nå🙂

Anonymkode: 57510...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold det profesjonelt fra din side, eventuelt svar "hmm, hva synes kjæresten din om dette?" eller "husk, vi er på jobb nå"

Anonymkode: 3a07a...bbe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kollegaen til TS virker litt enkel i hodet, men så er hun også så vidt over tenårene.

TS må være klar over at en del jenter/kvinner synes det er morsomt å terge opp eldre menn, bare for å vitse og le av det etterpå til venninner. Husker blant annet fra videregående at enkelte av jentene i klassen lot det gå "sport i" å flørte med en mannlig lærer på  TS sin alder. Han trodde jo at han var skikkelig ettertraktet av tenåringsjentene, men det han aldri fikk vite, var hvordan de lo seg halvt i hjel etterpå fordi han var så dum at han virkelig trodde de var interessert.

Skjønner at TS har blitt smigret av at denne ungjenta tuller og flørter med ham, men vær obs på at du har å gjøre med et ungt menneske som åpenbart ikke begriper hva hun setter i gang. Tenk om hun visste at TS laget tråd for å spørre om råd til hvordan han skal gjøre det videre...

Det bør være obligatorisk kunnskap at når man er 40 år, så er en 20-åring på et helt annet plan, hun kunne vært datteren til TS. Hvis hun i sitt enkle sinn tenker at hun bare har det gøy, og så prøver 40-åringen seg på henne, DA er det duket for personalsak på jobben, og den ser ikke særlig fordelaktig ut for TS sin del.

Anonymkode: dfcd4...6db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne kollegaen til TS virker litt enkel i hodet, men så er hun også så vidt over tenårene.

TS må være klar over at en del jenter/kvinner synes det er morsomt å terge opp eldre menn, bare for å vitse og le av det etterpå til venninner. Husker blant annet fra videregående at enkelte av jentene i klassen lot det gå "sport i" å flørte med en mannlig lærer på  TS sin alder. Han trodde jo at han var skikkelig ettertraktet av tenåringsjentene, men det han aldri fikk vite, var hvordan de lo seg halvt i hjel etterpå fordi han var så dum at han virkelig trodde de var interessert.

Skjønner at TS har blitt smigret av at denne ungjenta tuller og flørter med ham, men vær obs på at du har å gjøre med et ungt menneske som åpenbart ikke begriper hva hun setter i gang. Tenk om hun visste at TS laget tråd for å spørre om råd til hvordan han skal gjøre det videre...

Det bør være obligatorisk kunnskap at når man er 40 år, så er en 20-åring på et helt annet plan, hun kunne vært datteren til TS. Hvis hun i sitt enkle sinn tenker at hun bare har det gøy, og så prøver 40-åringen seg på henne, DA er det duket for personalsak på jobben, og den ser ikke særlig fordelaktig ut for TS sin del.

Anonymkode: dfcd4...6db

Ikke noe fare for at det skal gå videre til noe som helst fra noen sin side.

Har vell ikke sett på dette som noe annet en humor..:) Så ikke noe fare i denne saken. Jeg kommer ikke til å prøve meg på noe som helst.

/TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 8.16):

Ikke hør på denne gamle bitre dama. Hun er selv 50+ og livredd for at ei ungjente skal ta mannen hennes. 

Anonymkode: 5490b...b9b

Dette er feil, om hun er over 50 har hun uansett vært 20 og husker hvor mye oppmerksomhet man fikk og hvor gamle menn på 40 var.

Anonymkode: 2cbb0...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun driver og snakke dirty uansett hvor uskyldig hun mener det, så kan jeg skjønne menn blir forvirret og prøver seg. Jeg ville prøvd og få stoppet den dirty talken om det kan misoppfattes. Er du i et forhold og hun i et forhold, så prøv og snakk så at det ikke er tvil om hva partneren betyr for deg. 

Anonymkode: 20318...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 9.42):

Hun sa for eksempel «har du en banan i buksa eller er du bare glad for å se meg», med flørtende blikk.

Anonymkode: 5490b...b9b

Det er seksuell trakassering på jobb, ikke flørt på jobb..

Anonymkode: f76cf...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er seksuell trakassering på jobb, ikke flørt på jobb..

Anonymkode: f76cf...69f

Hun har ikke sagt det, bare noen som tuller… Går ikke inn på hva som er sagt, hun mener det morsomt/flørt ikke noe "værre" en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om hun driver og snakke dirty uansett hvor uskyldig hun mener det, så kan jeg skjønne menn blir forvirret og prøver seg. Jeg ville prøvd og få stoppet den dirty talken om det kan misoppfattes. Er du i et forhold og hun i et forhold, så prøv og snakk så at det ikke er tvil om hva partneren betyr for deg. 

Anonymkode: 20318...29a

Hun er i forhold ikke jeg. Jeg tar det ikke som en invitasjon til noe som helst, vært på flere personalfester med alkohol uten at det har vært antydning til  noe som helst annet en fin samtale.

Jeg er heldigvis ikke av typen som tar det som en invitasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 12.06):

Hun er i forhold ikke jeg. Jeg tar det ikke som en invitasjon til noe som helst, vært på flere personalfester med alkohol uten at det har vært antydning til  noe som helst annet en fin samtale.

Jeg er heldigvis ikke av typen som tar det som en invitasjon.

Men jeg skjønner ikke poenget med denne tråden? Du skriver i flere innlegg etter hvert at du tror det er bare på fleip, at hun ikke legger an på deg på noen måte, at du vet hva det handler om og at du absolutt ikke kommer til å ta det som en invitasjon til noe. Hva i all verden lurer du på da? Det virker heller ikke som om du synes det er ekkelt, umorsomt og upassende. 

Anonymkode: 530f5...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 8.06):

Hun er i forhold, sikkert lykkelig forelska i sin unge mann. Du er en i pappagenerasjonen. Sikkert like spennende for henne som ei dame på 60 er for deg. Men hun er trygg på at du ikke misforstår humoren, siden hun er OPPTATT og du er ELDGAMMEL…

At du legger noe mer i dette, er litt skremmende og stusselig. Viser hvor lite gangsyn menn har. Alle incelene her inne som syter om hvor mye kvinner overvurderer sin «markedsverdi» er merkelig nok aldri inne på tilfeller hvor menn gjør det samme.

Skremmende er det fordi jeg husker hvor eldgamle folk over 30 virket da jeg var i starten av tjueåra. Førtiåringer var omtrent på gravens rand i mine øyne! Og jeg var derfor mer meg selv med disse «gamlingene», der jeg ble forsiktig i selskap med jevnaldrende gutter, da var jeg alltid redd for at de skulle tro jeg var interessert! Men slo meg aldri at eldgamle 30-40-åringer skulle tenke seg at jeg var interessert i dem… Nå har jeg unge døtre, og det skremmer meg hvordan en del menn tenker.

Anonymkode: 530f5...67a

Du har et ansvar for å oppdra døtrene dine skikkelig, og de har et ansvar for å oppføre seg selv skikkelig! Ikke gå rundt og skyld på alle andre enn dere selv! Fytti grisen 

Anonymkode: c7dea...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...