AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Han sa "dop er dust. Bare de uten sosial kompetanse tar dop.". Vi lo. Det var sommer og solen skinte. Så kom høsten. "Bare prøv ett trekk. Det kommer til å gå bra. Jeg har misbruket under kontroll.". Han hadde fått nye venner. Prøvde å få meg til å bli med. "Husk hva du sa." Sa jeg. "Dop er dust." "Glem det jeg sa." Sa han. "Det er kult å prøve." Når vinteren kom var han dø. Overdose.... Hele skolen kom i begravelsen. Untatt han...... Lik og del hvis du gråt 😭❤❤❤ Anonymkode: e6fee...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Del Skrevet 5. februar 2024 Anonymkode: 86476...f03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Del Skrevet 5. februar 2024 Takk takk! Gjerne lik og del 😊 Anonymkode: e6fee...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Ting som aldri skjedde. Han prøvde cannabis første gang på høsten og når vinteren kom var han dø av en overdose? Ingen som eksperimenterer med rus ville ordlagt seg "Det kommer til å gå bra. Jeg har misbruket under kontroll.". Ingen som bruker rusmidler sporadisk ser på seg selv som misbrukere. De som ser på seg selv misbrukere vet utmerket godt at de ikke har kontroll. Det eneste som er til å gråte av her er det totalt virkelighetsfjerne historien. Anonymkode: 65630...896 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Del Skrevet 5. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ting som aldri skjedde. Han prøvde cannabis første gang på høsten og når vinteren kom var han dø av en overdose? Ingen som eksperimenterer med rus ville ordlagt seg "Det kommer til å gå bra. Jeg har misbruket under kontroll.". Ingen som bruker rusmidler sporadisk ser på seg selv som misbrukere. De som ser på seg selv misbrukere vet utmerket godt at de ikke har kontroll. Det eneste som er til å gråte av her er det totalt virkelighetsfjerne historien. Anonymkode: 65630...896 👏 Anonymkode: e40a7...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Del Skrevet 5. februar 2024 😢 Anonymkode: e6fee...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Del Skrevet 5. februar 2024 De som ikke har noe snilt å si kan bare gi f***** i å skrive..... Anonymkode: e6fee...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Del Skrevet 5. februar 2024 Sosial kompetanse da gitt. Anonymkode: b743f...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som ikke har noe snilt å si kan bare gi f***** i å skrive..... Anonymkode: e6fee...77b Det kan jo godt hende at dette er sant, og da blir man jo trist på hans vegne og dine vegne. ❤️ Men vi klarer ikke tro på at grunnen er cannabis. Jeg bor til og med i et land med cannabis-klubber, hvor det er lov å ha planter hjemme, og hvor det er en ganske høy prosentandel som nyter cannabis, mange for helsens skyld! Det er og vanlig med sirup eller olje for å slippe å røyke. Om cannabis førte til døden så ville ikke dette landet fungert. Det er mulig han gikk rett fra cannabis til heroin, det er mulig du ikke snakket om cannabis i det hele tatt men at det var Crack-cocain, heroin på pipe osv. han røykte første gang. Men du fremstiller det som om det var cannabis og det er rett og slett umulig, vitenskapelig sett til og med. Og i det store og hele, dette var jo hans dumme avgjørelser som tok livet hans så fort. Jeg har overlevd å bo i flere store byer kjent for sitt narkotikabruk. Jeg kunne overnatte hos noen og våkne til et "brett" med forskjellige typer lagt frem for meg som en gave, jeg tok fortsatt kun i mot cannabis (de lærte etterhvert at jeg var en som sa nei). I disse byene er det mer normalt, men ikke i Norge og det får meg til å tenke på hvilket miljø vanket han i som i det hele tatt fikk tak i alt? Anonymkode: 84258...248 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå