AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #21 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har vært en del tråder om det her på forumet, og det er ganske tydelig at en bifil mann helst bør forbli i skapet om han skal ha noen sjanse. Anonymkode: e67f0...fe7 Men hvorfor vil en bifil mann ha en hetero kvinne? Kan han ikke bare holde seg til menn? Evt finne en bifil kvinne så kan de leve ut sine lyster som de ønsker Anonymkode: bbb03...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 5. februar 2024 #22 Del Skrevet 5. februar 2024 Min sa ifra om det FØR han ble mannen min, og nei, det var ikke og er ikke en deal-breaker. Utroskap hadde vært deal-breaker. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #23 Del Skrevet 5. februar 2024 Skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem så lenge han er monogam. Hvis han tenner på meg og føler at sexlivet er tilfredsstillende, kan jeg ikke skjønne at han skulle ha større behov for å måtte få sex et annet sted enn heterofile menn ville hatt et ønske om andre damer. Anonymkode: 465a4...983 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 6. februar 2024 #24 Del Skrevet 6. februar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Må mannen din skjule sin bi-side Overfor deg og hadde du gått i fra han om du fant ut han innerst inne kunne tenkt seg å suge kuk? Anonymkode: aa3c6...043 Han kan gjerne fantasere om å suge kuk. Men jeg vil ikke ha en mann som er utro, hvis det er det du spør om. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #25 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg tror ikke min mann identifiserer seg som bi, men han tenner veldig på tanken om å suge en annen mann før denne mannen skal knulle meg. Så det griseprater vi litt om under sex i ny og ne. Da blir han ekstra giret. 🤭 Anonymkode: e3e67...f42 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #26 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Å være bifil eller homofil har ingenting med hvorvidt man liker å være mann og er det med stor M. Anonymkode: 00b20...65d For meg er en mann med stor M en hetero mann som liker å være menn. En bifil/homofil mann vil aldri blir en mann med stor M for min del. Dessuten så er det få bifile menn, de startet kanskje slik med en gang de kommer ut for det er "lettere" men de ender som oftest opp som homofile i homofile forhold. Noe som er helt greit for meg, har flere homofile venner men akkurat som at de ikke vil har en bifil mann som er i skapet så er heller ikke jeg interessert i det. Er rett og rimelig det, alle for ha sine preferanser til og med heterofile kvinner som meg selv. Anonymkode: 31935...993 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 6. februar 2024 #27 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hvorfor vil en bifil mann ha en hetero kvinne? Kan han ikke bare holde seg til menn? Evt finne en bifil kvinne så kan de leve ut sine lyster som de ønsker Anonymkode: bbb03...cf3 Nå er min mann nok biseksuell og ikke bifil. Men han lever jo ut sine lyster, de han faktisk vil leve ut. Menn som er bi eller hetero ønsker jo som regel først og fremst å finne noen å dele livet med, og finne sin livspartner. Det er ikke som de vil fortsette å ha sex med alt og alle når de slår seg til ro. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6. februar 2024 #28 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvorfor vil en bifil mann ha en hetero kvinne? Kan han ikke bare holde seg til menn? Evt finne en bifil kvinne så kan de leve ut sine lyster som de ønsker Anonymkode: bbb03...cf3 Hva tror du bifil betyr? Bifil er IKKE det samme som poly! Ikke alle som er bifile er poly, og ikke alle som er poly er bifile. Man kan fint være bifil og mono, og dermed forelske seg i motsatt kjønn, eller samme kjønn. ' Så til OP, nei. Mine partnere trenger ikke skjule sine legninger for meg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #29 Del Skrevet 6. februar 2024 Om min mann fortalt meg at han drømte om å suge en penis, eller for den del; slikke ei annen dame, hadde jeg ikke giddet å fortsette noe forhold med han nei. Bare for å vente på den dagen han gjorde alvor av drømmene sine, liksom. Hadde han ikke drømt om å suge en mann, ligge med en annen mann eller inngått et forhold med en mann, har det jo ingen betydning at han er bi. Med andre ord er det jo helt unødvendig av han å fortelle det, for det hadde ikke påvirket vår hverdag i det hele tatt. Så frem han ikke syns disse følelsene og tankene var plagsom og ubehagelig, selvsagt. Da kunne vi snakke om det, for å gjøre ting lettere for han. Det er akkurat det samme for meg hvem mannen min var forelsket i, var sammen med eller hadde sex med, før han møtte meg, men det trenger han heller ikke å fortelle meg. Helt uavhengig kjønn, selvsagt. Vi har alle hatt en fortid, men jeg har aldri skjønt den greia med å fortelle partere hvem man var sammen med eller hvem man har hatt sex med, så frem det ikke har noe betydning for forholdet vårt. Anonymkode: 48d0a...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #30 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg hadde absolutt ikke satt pris på om mannen min hadde sagt han likte å suge kuk og var bifil. Jeg hadde fått et helt nytt syn på han, og han hadde krympet som mann for min del. Har ingen problemer med bifil eller homofile, jeg ønsker bare ikke at min mann skal drømme om slike ting. Anonymkode: f5d92...343 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #31 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så bifile og homofile menn er ikke ekte menn med stor M? Anonymkode: a5e4d...f54 NEI! Anonymkode: 5642a...add 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #32 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde absolutt ikke satt pris på om mannen min hadde sagt han likte å suge kuk og var bifil. Jeg hadde fått et helt nytt syn på han, og han hadde krympet som mann for min del. Har ingen problemer med bifil eller homofile, jeg ønsker bare ikke at min mann skal drømme om slike ting. Anonymkode: f5d92...343 This to be fair🤷♀️ Anonymkode: 34c18...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 6. februar 2024 #33 Del Skrevet 6. februar 2024 Hvis mannen min plutselig hadde funnet ut at han også tente på menn hadde jeg bare blitt glad og nysgjerrig på hans vegne. Ærlighet er sexy. Og sekualitet kan være flytende. Håper i alle fall ikke at han følte han måtte skjule det for meg. Da hadde det vært noe grunnleggende feil i forholdet vårt. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. februar 2024 #34 Del Skrevet 6. februar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. februar 2024 #35 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke min mann identifiserer seg som bi, men han tenner veldig på tanken om å suge en annen mann før denne mannen skal knulle meg. Så det griseprater vi litt om under sex i ny og ne. Da blir han ekstra giret. 🤭 Anonymkode: e3e67...f42 Så herlig 👌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #36 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg kjenner at jeg er veldig glad på min manns vegne at han fant meg 🙊 ikke for at jeg er høy på meg selv altså, men for at han kan få være åpen og ærlig både overfor seg selv og overfor meg uten at jeg endrer mitt syn på ham ♥️ Jeg er takknemlig for hans åpenhet og han er fortsatt akkurat like mye mann som før. Han visste jo ikke for 15 år siden at han skulle få disse tankene. Anonymkode: 09569...a13 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. februar 2024 #37 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg kjenner at jeg er veldig glad på min manns vegne at han fant meg 🙊 ikke for at jeg er høy på meg selv altså, men for at han kan få være åpen og ærlig både overfor seg selv og overfor meg uten at jeg endrer mitt syn på ham ♥️ Jeg er takknemlig for hans åpenhet og han er fortsatt akkurat like mye mann som før. Han visste jo ikke for 15 år siden at han skulle få disse tankene. Anonymkode: 09569...a13 ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #38 Del Skrevet 6. februar 2024 Mannen min kan forsåvidt godt få fantasere om hvem han vil, og hadde han hatt en fortid der han hadde hatt sex med, eller vært i forhold med, en annen mann - så er jeg rimelig sikker på at jeg hadde akseptert det helt fint også. Men om han hadde et ØNSKE om å ha sex med noen andre enn meg - mann eller kvinne - da hadde det nok blitt slutt, for jeg er monogam selv og ønsker en partner som er det samme. Anonymkode: 7fabf...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 6. februar 2024 #39 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg skulle ønske meg en slik mann. Da hadde det fort blitt trekant med en mann til 😍 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #40 Del Skrevet 6. februar 2024 Da kan vi konkludere at menns varierende seksualitet er noe som er ekkelt og skal skjules, så lenge vi ikke er 100% homo. Sant? Ts. Anonymkode: aa3c6...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå