Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Me for life said:

Mens flere har kommet godt ut av serien og vil lettere finne en partner i real life, kan man ikke akkurat si at det gjelder Rie. Man skal ha levd ganske godt under en stein for å ønske å utforske et forhold videre med henne. Var stor tabbe for henne å bli med når hun vet hvor sær hun kan være.

100'% enig. Tror det vil bli veldig vanskelig for både Rie og Cathrin å finne seg ny partner. Ingen av de burde vært med. Har nok gjort mer skade enn godt for de.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvilken type dame Richard har blitt sammen med? Kjenner jeg er nyskjerrig på det mtp hans kvinnesyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med Johannes og Victoria, hadde et håp når de valgte hverandre til slutt. Gøy å se alle sammen igjen, og veldig gøy at de fikk se (og vi fikk se reaksjonene deres) deres første møte! Jeg synes Simen så veldig fornøyd ut da han så Rie, skjønner ikke hva hun mener med at han så feil på henne. Det virker som hun har gått inn i dette med helt feil innstilling, nesten bestemt seg for at det ikke skal fungere fra start. Hun var jo kjip mot Simen under middagen også:"så du setter deg lengst mulig unna meg?". Synes ikke det er det minste rart han gjør det, det var som han selv sa et kjipt brudd. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig skaperne eller produsentene av norske Gift med første blikk? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Lurven said:

Var det noen som fikk ligget med hverandre

ja nauoal sa dem lå masse

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Centimeteren skrev (7 timer siden):

ja nauoal sa dem lå masse

🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Centimeteren said:

ja nauoal sa dem lå masse

Som hun mente å si, vi lo masse 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, ryktespredning og svar til dette 

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare "emotional damage". Alt for mange i denne sesongen som har for mye bagasje og absolutt ikke klare for et forhold. Hva er det tv produksjonen vil ha,  drama og konflikter, eller at noen skal finne hverandre? 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Instagram at Catrin er nyutdannet som personlig trener. Det var jo et litt overraskende yrkesvalg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...