Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (På 2.5.2024 den 2.06):

Inntrykket er vel at han ville bli mer kjent med henne som person generelt. Det er helt naturlig. Han har vel spurt henne litt forsiktig om kanskje helt normale og vanlige ting, noe vi alle ville gjort, men hun liker tydelig ikke det. Og han var selvfølgelig med på å vaske i leiligheten for han liker det også rent og pent. Men hun ville ha full kontroll så han ga litt opp. Ingen kan ha et normalt forhold til fasaden og skuespillet hun setter opp så det er lett å skjønne at han etter en helt utrolig tålmodighet til slutt ga opp ….

Absolutt. Det er en form for hersketeknikk det også, gråte når noen andre har et behov du ikke vil forholde deg til. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thricane skrev (51 minutter siden):

Absolutt. Det er en form for hersketeknikk det også, gråte når noen andre har et behov du ikke vil forholde deg til. 

Eller unnvikelsesstrategi

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det siste episode allerede?? Har såvidt rukket å bli kjent med deltagerne. Føles så rusha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

SÅ skuffet over resultatet. Hadde virkelig håpet på Johannes og Viktoria. Syns jeg hadde sett på insta at Johannes gikk tur med to like hunder, og tenkte det var Viktoria sin. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, jenteanonym91 said:
  Hide contents

SÅ skuffet over resultatet. Hadde virkelig håpet på Johannes og Viktoria. Syns jeg hadde sett på insta at Johannes gikk tur med to like hunder, og tenkte det var Viktoria sin. 

 

Spoiler

Fortell mer 🙏

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Centimeteren said:

Er det siste episode allerede?? Har såvidt rukket å bli kjent med deltagerne. Føles så rusha.

Å jeg synes det har vært verdens lengste sesong 🙈😂

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (52 minutter siden):

Å jeg synes det har vært verdens lengste sesong 🙈😂

Enig. Det var mer spennende å dølge med på kg tråden enn å se på episodene😅

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet også skikkelig på J og V. Synd det ikke klaffet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var fint sagt det Johannes sa i middagen. At han følte at han hadde vært ærlig og tro med Victoria om å dra eller ikke dra. Så kom de ekle øynene til Martin frem da 😮

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå mens jeg ser på siste episode, så irriterer Rie meg fortsatt like mye som i episode 1 😂 Hun gjør stadig et nummer av at Simen så på henne på "feil måte" første gang de møttes....er det mulig 🙄

Endret av Mollebolle
rettet skrivefeil
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (15 minutter siden):

Å nå mens jeg ser på siste episode, så irriterer Rie meg fortsatt like mye som i episode 1 😂 Hun gjør stadig et nummer av at Siemen så på henne på "feil måte" første gang de møttes....er det mulig 🙄

Rie virker som hun er stuck i begynnelsen av 20 årene og i tillegg har et ønske om at det skal være stormforelskelse fra første blikk, noe som skal være nøkkelen til hele forholdet. 

Trist at det ikke ble noe mellom J og V ja, men de ga det i alle fall en fair sjanse. 

Håper neste sesong blir mer normal igjen, selv om sannsynligheten for det sikkert er normal. Vi er jo dessverre så enkle som at mennesker/relasjoner som Cathrin x Remi og Naoual x Richard tiltrekker seg seere. Jeg kunne ønske at deltakerne fikk mere hjelp fra ekspertene enn de tilsynelatende gjør. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en emosjonell episode... Jeg gråt flere ganger jeg!  Hehe, men så er jeg ganske lettrørt da.. :)

Hadde virkelig et håp der for J og V, det de sa til hverandre der ute var så fint, ærlig og ekte. Jeg ble virkelig imponert over Johannes i dag, i alt han sa og måten han uttrykte seg på. Så ble skuffa da de sa på slutten at det ikke var noe mer.. Men, forstår Victoria i hva hun trenger, og det er nok sånn at Johannes ikke kan gi det . Så da er det rett å gå videre og fortsette jakten.

Så Alexander og Martin. ❤️ DA gråt jeg... skulle SÅ ønske meg at de ble et par. Det er som Martin sier, jeg skjønner hvorfor de ble matchet. De rommer hverandre og de ser hverandre - og det er så mye følelser der.. Men det er jo ikke alltid det er nok. Men det er nok det tristeste for min del denne sesongen, at det ikke klaffa med dem..

Huff, Rie.  Sier at hun prøvde så hardt og ville så mye - vel det virket ikke sånn. Jeg mener fortsatt at Simen var den som gav mest og prøvde mest.

Enig med @refill håper neste sesong blir bedre på mange måter, og at man får et mer dypdykk med parene ganske tidlig, kanskje hver sin spesialepisode. Ja til mer veiledning også, det må gjerne komme inn helt fra starten. Sånn det var i tidligere sesonger så fikk de parterapi ganske fort, gjorde de ikke? Jeg tror det kunne hjelpe noen på vei da. Skjønner at det skal lages tv og det er litt underholdning i det, så et odd par må nok være med - men tror også vi som ser på faktisk vil at folk skal lykkes og at det er mye koseligere og morsommere i lengden enn masse drama og tull. Så heier på normale, fine folk som vil ha kjærlighet i livet sitt :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (37 minutter siden):

 Skjønner at det skal lages tv og det er litt underholdning i det, så et odd par må nok være med - men tror også vi som ser på faktisk vil at folk skal lykkes og at det er mye koseligere og morsommere i lengden enn masse drama og tull. Så heier på normale, fine folk som vil ha kjærlighet i livet sitt :)

100%. Ingenting er jo hyggeligere enn om det klaffer, og litt drama vil det alltid bli uansett når fremmede mennesker skal leve som par. 

Vil jeg ha drama kan jeg se på Pærra el 😂 Interessant nok har jo nesten Pærra høyere suksessrate på par enn Gift ved første blikk 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (8 timer siden):

Er det siste episode allerede?? Har såvidt rukket å bli kjent med deltagerne. Føles så rusha.

For real???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Alex hadde vært mye kjekkere med helskjegg, kort og velfrisert. Ingen menn kler sånn bart som han har. Synd det ikke funnet for de, men det var ikke noe overraskende.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (10 minutter siden):

Tror Alex hadde vært mye kjekkere med helskjegg, kort og velfrisert. Ingen menn kler sånn bart som han har. Synd det ikke funnet for de, men det var ikke noe overraskende.

Laget med snap filter, bilde tatt av tv. 

IMG_20240521_080247.jpg

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mollebolle skrev (18 timer siden):

Å jeg synes det har vært verdens lengste sesong 🙈😂

Enig! 😂

Det har skjedd så lite utvikling, det har bare vært overfladisk og noen av parene har jo vært helt parodiske. For en merkelig sesong! Det må ta seg kraftig opp for at jeg skal gidde å se på dette igjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvordan Cathrin fake-gråter hele tiden. Det er så overtydelig at hun bare spiller skuespill. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 20.5.2024 den 22.08):

Å nå mens jeg ser på siste episode, så irriterer Rie meg fortsatt like mye som i episode 1 😂 Hun gjør stadig et nummer av at Simen så på henne på "feil måte" første gang de møttes....er det mulig 🙄

Mens flere har kommet godt ut av serien og vil lettere finne en partner i real life, kan man ikke akkurat si at det gjelder Rie. Man skal ha levd ganske godt under en stein for å ønske å utforske et forhold videre med henne. Var stor tabbe for henne å bli med når hun vet hvor sær hun kan være.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...