Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Keiko99 said:

Fuckboy = Narsessist. Han har innrømmet at han er fuckboy. Ingen fjerndiagnose her

 

Screenshot_20240516_125240_Chrome.jpg

Han har innrømmet at han VAR en fuckboy.  Tenker det er helt unødvendig å dra den så langt. Alle kan endre seg, og Johannes har i hvert fall selvinsikt nok til å ønske en endring.

Endret av Mollebolle
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Keiko99 skrev (6 timer siden):

En fuckboy er en narsessist som mangler empati. Det han bryr seg om et at han må se bra ut, veltrent og  flott i klesveien, for å dra damer. Han hopper fra dame til dame uten å bry seg om følelsene til dama. En kan ikke bare bestemme seg for at nå skal jeg plutselig begynne å bry meg om andre. Enten så har man empati for andre, eller så har man det ikke. Skremmende hvor mange her som ikke skjønner det. Hver gang han treffer en dame så er han flink til å fortelle at hun er den rette, for å få henne på kroken. Innerst inne er han en usikker liten gutt som søker bekreftelse ved å erobre damer, og han klarer ikke å slå seg til ro, og vil alltid søke den bekreftelsen ved å være utro om han er i et forhold. En gang fuckboy, alltid fuckboy 

Det er bare tull. Det er fullt mulig og vokse, lære og å ønske noe annet i livet og et annet type liv. De fleste ønsker  ikke og leve hele livet som når de var 22, uavhengig av om de pulte mye eller ikke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (På 16.5.2024 den 8.35):

En fuckboy er en narsessist som mangler empati. Det han bryr seg om et at han må se bra ut, veltrent og  flott i klesveien, for å dra damer. Han hopper fra dame til dame uten å bry seg om følelsene til dama. En kan ikke bare bestemme seg for at nå skal jeg plutselig begynne å bry meg om andre. Enten så har man empati for andre, eller så har man det ikke. Skremmende hvor mange her som ikke skjønner det. Hver gang han treffer en dame så er han flink til å fortelle at hun er den rette, for å få henne på kroken. Innerst inne er han en usikker liten gutt som søker bekreftelse ved å erobre damer, og han klarer ikke å slå seg til ro, og vil alltid søke den bekreftelsen ved å være utro om han er i et forhold. En gang fuckboy, alltid fuckboy 

Fuckboy er ikke ensbetydende med narcissist, nei. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

IMG_6281.jpeg.55a1331940b35cf230d4379c52b05dd1.jpeg

Spoiler om Richard og Naoual i dagens Dagbladet 😬

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (33 minutter siden):
  Skjul innhold

IMG_6281.jpeg.55a1331940b35cf230d4379c52b05dd1.jpeg

Spoiler om Richard og Naoual i dagens Dagbladet 😬

Hvem av dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (2 timer siden):

Hvem av dem? 

Tipper det er han, siden han er den som har fått seg kjæreste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spitzy skrev (4 timer siden):

Hvem av dem? 

Han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (Akkurat nå):

Han

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe følelse av at det ble noe mer mellom verken Johannes og Victoria eller Alex og Martin. I følge Instagram så har Victoria og Alex blitt nære venner, men Martin og Johannes er ikke å spore på bildene. Skjønner jo at de ikke skal avsløre seg, men tror det er kroken på døra for alle parene.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lykkelinn said:

Har ikke noe følelse av at det ble noe mer mellom verken Johannes og Victoria eller Alex og Martin. I følge Instagram så har Victoria og Alex blitt nære venner, men Martin og Johannes er ikke å spore på bildene. Skjønner jo at de ikke skal avsløre seg, men tror det er kroken på døra for alle parene.  

Helt tilfeldig kom jeg over snap-kontoen til Victoria idag. Ser ut som hun er på "date" med fyr, men hun kan sålvfølgelig ikke vise noe mer enten det den ene eller den andre. Så ut som han hadde grønt slips på seg.....anyway, enig....tror ikke det blir noe med noen av de. Virker som Alex, Sandra og Victoria er den nye gjengen allianse 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 minutter siden):

Helt tilfeldig kom jeg over snap-kontoen til Victoria idag. Ser ut som hun er på "date" med fyr, men hun kan sålvfølgelig ikke vise noe mer enten det den ene eller den andre. Så ut som han hadde grønt slips på seg.....anyway, enig....tror ikke det blir noe med noen av de. Virker som Alex, Sandra og Victoria er den nye gjengen allianse 😅

De har jo treningen til felles også, så kanskje de trener sammen 🤷‍♀️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (2 timer siden):

Har ikke noe følelse av at det ble noe mer mellom verken Johannes og Victoria eller Alex og Martin. I følge Instagram så har Victoria og Alex blitt nære venner, men Martin og Johannes er ikke å spore på bildene. Skjønner jo at de ikke skal avsløre seg, men tror det er kroken på døra for alle parene.  

Jeg tror heller det ble noe «happily ever after» for noen av parene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes ser jo ut som den ukjente sønnen til Petter Stordalen 😅 spesielt når han smiler. 
 

Men- jeg begynte såvidt å se litt på forrige sesong og har fulgt med fra og til denne sesongen. Men har jo skjønt det har blitt noen par i tidligere sesonger. Noen som husker om det liksom var klaff fra første treff eller tok det lang tid før kjærleiken vokste frem? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Zenhouse said:

Johannes ser jo ut som den ukjente sønnen til Petter Stordalen 😅 spesielt når han smiler. 
 

Men- jeg begynte såvidt å se litt på forrige sesong og har fulgt med fra og til denne sesongen. Men har jo skjønt det har blitt noen par i tidligere sesonger. Noen som husker om det liksom var klaff fra første treff eller tok det lang tid før kjærleiken vokste frem? 

Kommer kun på 2 par....Sara & Joakim, Maja & Sverre. Slik jeg husker det, var det relativt god stemning fra start, men de hadde vel sine opp og nedturer underveis de også.

Men, at noen fra årets sesong holder sammen, nei det har jeg ikke tro på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Kommer kun på 2 par....Sara & Joakim, Maja & Sverre. Slik jeg husker det, var det relativt god stemning fra start, men de hadde vel sine opp og nedturer underveis de også.

Men, at noen fra årets sesong holder sammen, nei det har jeg ikke tro på.

Vebjørn og Annabelle holdt også sammen ganske lenge (flere år), og tror muligens de fikk barn sammen også.

Jeg også syns å huske at det var relativt god stemning hos alle disse, men hvertfall Sara og Joakim måtte jobbe litt for å få det til å fungere 😄

Jeg har heller ingen tro på noen av parene i årets sesong. Men nå er jo hele program-konseptet helt ødelagt også da, dessverre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, 5by5 said:

Vebjørn og Annabelle holdt også sammen ganske lenge (flere år), og tror muligens de fikk barn sammen også.

Jeg også syns å huske at det var relativt god stemning hos alle disse, men hvertfall Sara og Joakim måtte jobbe litt for å få det til å fungere 😄

Jeg har heller ingen tro på noen av parene i årets sesong. Men nå er jo hele program-konseptet helt ødelagt også da, dessverre. 

Ja, stemmer....Vebjørn og Annabelle hadde jeg helt glemt. Det stemmer at de var gift i flere år og fikk barn sammen. Er vel 1 år eller 2 siden jeg leste at de skulle skilles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om det er siste episode i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Noen som vet om det er siste episode i morgen?

Ja, det er siste episode i morgen. Siste valg, og reunion for hele gjengen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (7 timer siden):

Vebjørn og Annabelle holdt også sammen ganske lenge (flere år), og tror muligens de fikk barn sammen også.

Jeg også syns å huske at det var relativt god stemning hos alle disse, men hvertfall Sara og Joakim måtte jobbe litt for å få det til å fungere 😄

Jeg har heller ingen tro på noen av parene i årets sesong. Men nå er jo hele program-konseptet helt ødelagt også da, dessverre. 

Ja, Vegard og Annabelle var sammen i noen år og fikk barn, men det ble slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (6 minutter siden):

Ja, det er siste episode i morgen. Siste valg, og reunion for hele gjengen!

Endelig 😅

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...