Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Hulderen skrev (2 timer siden):

Hva heter den og hvor kan den sees?

Jeg ser den på Strim men vet sen ligger på discovery for jeg så den der før (bytta til Strim for to uker siden). Den nyeste sesongen er bra, sesong 11 var bare helt fantastisk med Amelia og Benett

Endret av Duff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld var det en veldig fin episode ja. Endelig får man et innblikk i tankene bak og hva de faktisk føler. Sånne samtaler burde de hatt tidligere i serien og, da tror jeg man hadde fått et annet utfall på mange av parene. Ikke sikkert da, men når folk blir stilt litt til veggs på sine etablerte tanker om hvordan ting skal være, så skjer det ting.

Syns det var veldig interessant at Johannes sa at det å vise nærhet i hverdagen, klem og sånn, at det var mer intimt enn sex... ?!  Tydelig at han har vært en player ja (det har han jo sagt selv og) ... der har man jo problemet til mange unge menn i dag, sex er så lettvint, en slags vare man bare kan skaffe seg, behov er viktigere enn alt annet.  Men klem, nei gud forby. Det er visst mer intimt enn å faktisk være inne i en kvinne??  Skjønner meg ikke på det der. Veldig bra at Victoria "presset" litt på han på slutten av middagen, det hadde han godt av. Jeg tenker at kontroll=frykt. Så helt enig med Victoria, klarer han å slippe kontrollen litt så kan de komme nærmere hverandre - hvis det er det de vil.

Martin og Alexander. Så gøy at de dro til en astrolog. Ja dere som vil kan si det er humbug og pølsevev, men dæven hun hadde mye rett!  Så nå er jeg veldig spent på hva velger. For det de har er jo god kommunikasjon, gir hverandre rom  og klarer å få være seg selv, men det skorter kanskje på det fysiske? Og det er interessant der, siden Martin var veldig på i starten...

Gleder meg til episoden neste uke, det ser ut til å bli en spennende middag...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Hulderen said:

Hva heter den og hvor kan den sees?

Den heter Married at first Sight....usikker på hvor de nye sesongene kan ses. Vet at det sende tidligere sesonger på FEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes spør om biceps kommer med på bildet når de skal overraske Victoria. Han posere i bar overkropp med hunden. Han innrømmer å være en fuckboy. Er det slike menn kvinner vil ha? Overfladiske og opptatt av eget utseende? Da er det ikke rart at det er mange single menn 

NOR2_Johannes_Klemp.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (2 timer siden):

Johannes spør om biceps kommer med på bildet når de skal overraske Victoria. Han posere i bar overkropp med hunden. Han innrømmer å være en fuckboy. Er det slike menn kvinner vil ha? Overfladiske og opptatt av eget utseende? Da er det ikke rart at det er mange single menn 

NOR2_Johannes_Klemp.jpg

Som ung og usikker, så hadde jeg kanskje gått for den type «mann».

Nå som godt voksen, og litt mer selvsikker og moden, og med tydelige verdier for livet, hadde jeg aldri falt for en sånn «mann». 
Og jeg håper jeg har lært min datter at slike menn ikke er noe å gå etter. Den lærdommen hadde jeg ikke selv da jeg var ung. 

Johannes er jo ikke kjekk. Men det er godt han er selvsikker da. Men det er noe med at den type selvsikkerhet ikke virker ekte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (1 time siden):

Nå som godt voksen, og litt mer selvsikker og moden, og med tydelige verdier for livet, hadde jeg aldri falt for en sånn «mann». 
Og jeg håper jeg har lært min datter at slike menn ikke er noe å gå etter. Den lærdommen hadde jeg ikke selv da jeg var ung. 

Johannes er jo ikke kjekk. Men det er godt han er selvsikker da. Men det er noe med at den type selvsikkerhet ikke virker ekte. 

Han er ikke stygg heller, mere gjennomsnittlig bare velstelt på en måte mange ikke er mtp klær.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonaen skrev (1 time siden):

Ut fra hva som ble sagt på sist episode er det jo nettopp usikker han er slik jeg forsto det. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (2 timer siden):

Han er ikke stygg heller, mere gjennomsnittlig bare velstelt på en måte mange ikke er mtp klær.

Ingen er stygge da. Men jeg syns ikke han er kjekk. Jeg syns Viktoria er langt over hans liga, faktisk også Nora. Men ja han kler seg jo bra og er velstelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Ut fra hva som ble sagt på sist episode er det jo nettopp usikker han er slik jeg forsto det. 

Jeg har dessverre ikke sett de tre siste episodene 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (18 minutter siden):

Ingen er stygge da. Men jeg syns ikke han er kjekk. Jeg syns Viktoria er langt over hans liga, faktisk også Nora. Men ja han kler seg jo bra og er velstelt. 

Nora og? Hun er jo operert ut av en annen verden, og ser nesten litt alien-aktig ut. Og litt maskulin pga alle filler og operasjoner. Hun var nydelig før hun satt i gang med det🙈 

Victoria er kjempepen og virker skarp. Tror nok det blir et nei til videre forhold for hennes del, hun har nok sett at Joh er litt for kort og overfladisk for henne.

Remi håper jeg vi ser mer til - nydelig menneske både utenpå og inni. Dårlig gjort å matche ham med en som er såpass spesiell. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (20 timer siden):

Selvsikker utad, men ikke på innsiden. Han er en selverklært fuckboy som gjerne kan ha sex, men en klem og nærhet uten sex er det verre med. Det tyder på stor usikkerhet.

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (23 timer siden):

NOR2_Johannes_Klemp.jpg

Han innrømmer og ha vært fuckboy, men ser jo nå etter noe mer seriøst. Jeg synes ærlighet er en fin egenskap, nok av fuckboys som ikke anser seg selv for fuckboys. Det var et veldig fint bilde av han. Er man overfladisk om man vil se bra ut på bilde man skal gi til en potensiell kjærste? Tja, alt i alt er han ikke drømmemannen min, men drømmemannen min hadde bra biceps på Johannes sin alder, og har lignende bilder av han fra den tiden vi først møttes. Skjønner ikke problemet med dette bildet, men på spørsmålet « er det slike menn kvinner vil ha» , det kommer vel helt an på hva som er inni holdet hans men bra biceps er jo ikkd turn off i seg selv. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Johannes virker som en fin fyr jeg. Han vet at han har "forbedringspotensiale" og er villig til å jobbe med seg selv. Han har utvilsomt en lang vei igjen og han holder fremdeles igjen, men jeg tror mye kan løsne i det han dropper guarden sånn som V er inne på. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fuckboy er en narsessist som mangler empati. Det han bryr seg om et at han må se bra ut, veltrent og  flott i klesveien, for å dra damer. Han hopper fra dame til dame uten å bry seg om følelsene til dama. En kan ikke bare bestemme seg for at nå skal jeg plutselig begynne å bry meg om andre. Enten så har man empati for andre, eller så har man det ikke. Skremmende hvor mange her som ikke skjønner det. Hver gang han treffer en dame så er han flink til å fortelle at hun er den rette, for å få henne på kroken. Innerst inne er han en usikker liten gutt som søker bekreftelse ved å erobre damer, og han klarer ikke å slå seg til ro, og vil alltid søke den bekreftelsen ved å være utro om han er i et forhold. En gang fuckboy, alltid fuckboy 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den usikkerheten til Joh klarer han ikke å skjule uansett hvor mye han prøver å dekke over den med fin fasade.

Han er alltid velstelt og kler seg alltid i dress for å fremstå vellykket. Altså, han er vel fortsatt student og jobber deltid som saksbehandler i en forsikringsforetak ifølge hans LinkedIn og presentasjon om han i serien.

Ikke noe som skriker høy inntekt akkurat. Vil heller påstå at Victoria tjener langt bedre enn han siden hun har eget firma. Det kan jo fort endre seg hvis han jobber hardt og mye når han er ferdig. Særlig hvis han vil opprettholde på den imagen sin. 

Han har passert 30 og fortsatt student. Da vil Victoria kanskje være i den alderen at hun vil etablere seg, mens han må jobbe mye. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bonsaijenta said:

Den usikkerheten til Joh klarer han ikke å skjule uansett hvor mye han prøver å dekke over den med fin fasade.

Han er alltid velstelt og kler seg alltid i dress for å fremstå vellykket. Altså, han er vel fortsatt student og jobber deltid som saksbehandler i en forsikringsforetak ifølge hans LinkedIn og presentasjon om han i serien.

Ikke noe som skriker høy inntekt akkurat. Vil heller påstå at Victoria tjener langt bedre enn han siden hun har eget firma. Det kan jo fort endre seg hvis han jobber hardt og mye når han er ferdig. Særlig hvis han vil opprettholde på den imagen sin. 

Han har passert 30 og fortsatt student. Da vil Victoria kanskje være i den alderen at hun vil etablere seg, mens han må jobbe mye. 

Victora er markedsjef i Brow Rehab, det er ikke hennes firma. Hun er ansatt.

Johannes jobber heltid som saksbehandler rettshjelp i Fremtind. Ikke student, med en deltidsjobb på si.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Keiko99 skrev (3 timer siden):

En fuckboy er en narsessist som mangler empati. Det han bryr seg om et at han må se bra ut, veltrent og  flott i klesveien, for å dra damer. Han hopper fra dame til dame uten å bry seg om følelsene til dama. En kan ikke bare bestemme seg for at nå skal jeg plutselig begynne å bry meg om andre. Enten så har man empati for andre, eller så har man det ikke. Skremmende hvor mange her som ikke skjønner det. Hver gang han treffer en dame så er han flink til å fortelle at hun er den rette, for å få henne på kroken. Innerst inne er han en usikker liten gutt som søker bekreftelse ved å erobre damer, og han klarer ikke å slå seg til ro, og vil alltid søke den bekreftelsen ved å være utro om han er i et forhold. En gang fuckboy, alltid fuckboy 

Johannes hadde en voldsom omsorg for Nora i Love Iceland. Det var de to som fremstod som mest sympatiske da.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (3 timer siden):

Det å fjerndiagnostisere noen som narsissist vil i mitt hode alltid være langt verre enn å være overfladisk og glad i damer. En alvorlig diagnose, som vannes ut hver gang noen slenger den ut om dem de ikke liker av en eller annen grunn.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysådd skrev (33 minutter siden):

Det å fjerndiagnostisere noen som narsissist vil i mitt hode alltid være langt verre enn å være overfladisk og glad i damer. En alvorlig diagnose, som vannes ut hver gang noen slenger den ut om dem de ikke liker av en eller annen grunn.

Fuckboy = Narsessist. Han har innrømmet at han er fuckboy. Ingen fjerndiagnose her

Screenshot_20240516_125240_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (30 minutter siden):

Fuckboy = Narsessist. Han har innrømmet at han er fuckboy. Ingen fjerndiagnose her

Screenshot_20240516_125240_Chrome.jpg

Jeg sa ikke at du fjerndiagnostiserte ham som fuckboy, men som narsissist Det at fuckboy og narsissist er det samme har du funnet på selv, men for all del.

Om du ønsker å fremstå som en uvitende idiot og ikke så rent lite nedlatende overfor alle som faktisk har vært utsatt for en narsissist noen gang er det bare å fortsette med det. Husk bare på at du samtidig nedvurderer alle som har vært offer for en samtidig når du vanner det ut slik du gjør. 

Endret av Nysådd
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...