AnonymBruker Skrevet 24. juni #21 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når jeg ser barn her på skolen med heldress og sånn hjelmlue så må jeg innrømme det ser grusomt dumt ut… Todelt og lue med buff gjør samme nytte Anonymkode: 21fb7...62c Enig i at slik lue er noe man slutter med på skolen, men hvorfor er heldress så dumt ut? Anonymkode: dc278...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #22 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 9.14): Når jeg ser barn her på skolen med heldress og sånn hjelmlue så må jeg innrømme det ser grusomt dumt ut… Todelt og lue med buff gjør samme nytte Anonymkode: 21fb7...62c Oi du har visst et problem. Anonymkode: b2204...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #23 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Enig i at slik lue er noe man slutter med på skolen, men hvorfor er heldress så dumt ut? Anonymkode: dc278...952 Nei, det er ikke det. Sånne luer finnes opp til str ti år. Anonymkode: b2204...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #24 Del Skrevet 24. juli Vi slutter med Regndress i 2. Klasse. Han skal starte nå i 3. Så i 2. så brukte vi den kun når det regna no voldsomt. Kanskje vi gjør det samme i 3.? Anonymkode: aa6d8...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #25 Del Skrevet 24. juli Erfaringsmessig setter veldig mange av barna pris på å ha dress å kle på seg, da dette går raskere enn å dra på jakke og bukse. Friminuttene er ikke så lange, så det er greit å kunne komme kjapt ut. Et pluss er at de ikke tar inn vann eller snø på mage og rygg. Anonymkode: 4384e...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå