AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg anser meg som en ganske dreven hekler/strikker, men jeg aaaner ikke hvordan man kan hekle slik mønster 😅 har dere tips til en video? Evt bare kan forklare det? For i mitt hode kan jeg ikke forstå hvordan jeg skal kunne hekle slik Anonymkode: 705c9...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Del Skrevet 5. februar 2024 Glemte bilde gitt 😂 Anonymkode: 705c9...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkMusafir Skrevet 5. februar 2024 #3 Del Skrevet 5. februar 2024 Om du Googler C2C hekling kommer det opp mange forslag. Har aldri kommet inn i det selv. Startet nok på for stort prosjekt, og dertil antall nøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Glemte bilde gitt 😂 Anonymkode: 705c9...4a1 Det der ser da ut som brodert... Anonymkode: cf692...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det der ser da ut som brodert... Anonymkode: cf692...11e Ja du har rett, mente sånn som det her (bare lignet veldig) dette vet jeg er heklet. Anonymkode: 705c9...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 5. februar 2024 #6 Del Skrevet 5. februar 2024 Anbefaler denne videoen; Det er på engelsk, men forklarer nøye hvordan du kan lage "bilder" med corner-to-corner metoden Det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Del Skrevet 5. februar 2024 jaromei skrev (Akkurat nå): Anbefaler denne videoen; Det er på engelsk, men forklarer nøye hvordan du kan lage "bilder" med corner-to-corner metoden Det Aah tusen takk! Akkurat sånn jeg var på utkikk etter 🤩 Anonymkode: 705c9...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå