AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #141 Del Skrevet 8. februar 2024 Maleficenta skrev (56 minutter siden): Men hvorfor later du som at det er så normalt og vanlig? Jeg låter ikke som om det er normalt og vanlig, jeg sier bare at det ikke påvirker meg om noen tar det valget. Anonymkode: ba3e8...95b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. februar 2024 #142 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg låter ikke som om det er normalt og vanlig, jeg sier bare at det ikke påvirker meg om noen tar det valget. Anonymkode: ba3e8...95b Men det er rart å ikke mene at det er litt rart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #143 Del Skrevet 8. februar 2024 Nei takk Anonymkode: 2ef1c...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #144 Del Skrevet 8. februar 2024 5 hours ago, Maleficenta said: Men det er rart å ikke mene at det er litt rart Det er ikke mange som gjør det, men rart? Nei, egentlig ikke. Om en mann ønsker å dele en av de største dagene i livet i kjole med den han elsker så er det helt uproblematisk. Om dette er det paret ønsker for seg så er det ingen grunn til å rynke på nesen. Deres liv og deres valg. Anonymkode: c70a7...e06 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartineCD Skrevet torsdag kl 08:45 #145 Del Skrevet torsdag kl 08:45 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 8.49): Jeg giftet meg i dress. Nå får jeg endeleg bruke brudekjole når vi skal ha jubileum. Anonymkode: b7c52...141 Er du mann? Vel… skulle ønske min kone og jeg begge hadde hvite brudekjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet torsdag kl 12:24 #146 Del Skrevet torsdag kl 12:24 AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 17.34): Det er ikke mange som gjør det, men rart? Nei, egentlig ikke. Om en mann ønsker å dele en av de største dagene i livet i kjole med den han elsker så er det helt uproblematisk. Om dette er det paret ønsker for seg så er det ingen grunn til å rynke på nesen. Deres liv og deres valg. Anonymkode: c70a7...e06 Joda om bruden er med på notene så er det jo opp til dem men de må bare ikke bli overrasket om det dukker opp ene og annen reaksjonen fra noen gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet torsdag kl 12:30 #147 Del Skrevet torsdag kl 12:30 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå