Gå til innhold

Brudekjole til han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😂 Ser jo helt jævelig ut!! Dette er ikke en MANN! 

Anonymkode: 451e6...d79

Han er mann jo. Har du hørt han si at han er noe annet??

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo det gjør faktisk det. Du kan være så voke du bare vil, men en kjole er faktisk et dameplagg 🤪

Anonymkode: 55b1a...0dc

Nei da. Ikke noe mer enn at bukse er et herreplagg. Og der er det jo ikke, ikke sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 21.27):

Nei, jeg kunne ikke det. Mulig jeg er gammeldags altså, men jeg tenner ikke på menn i kjoler. Det blir for feminint for min del. Men om andre sine menn hadde gått i kjole, ville jeg ikke reagert negativt på det. 

Anonymkode: 90b73...ce4

Enig med deg her, er konservativ selv på den fronten. Samtidig må folk få gifte seg i hva de vil og synes er fint for min del🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han så ut som modellen så. En hårete kulemage innenfor den utringningen der kunne vel tatt matlysten fra de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig at plagg ikke tilhører enkelte kjønn, men min personlige preferanse er menn uten kjoler blant annet.

Anonymkode: 441a0...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er helt enig at plagg ikke tilhører enkelte kjønn, men min personlige preferanse er menn uten kjoler blant annet.

Anonymkode: 441a0...0a4

Det er min personlige preferanse også, men det påvirker ikke meg på noen måte om forloveden til min kusine, eller noen andre, velger å gifte seg i en brudekjole. 🙂

 

Anonymkode: ba3e8...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er min personlige preferanse også, men det påvirker ikke meg på noen måte om forloveden til min kusine, eller noen andre, velger å gifte seg i en brudekjole. 🙂

 

Anonymkode: ba3e8...95b

Men det påvirker din kusine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er min personlige preferanse også, men det påvirker ikke meg på noen måte om forloveden til min kusine, eller noen andre, velger å gifte seg i en brudekjole. 🙂

 

Anonymkode: ba3e8...95b

Nei, helt enig. 

Anonymkode: 441a0...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Vaular rocker brudekjole.

Anonymkode: d3021...b2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (14 timer siden):

Men det påvirker din kusine

Hvis det ikke er et problem for henne at hennes mann vil kle seg i brudekjole på deres bryllupsdag, hvorfor skulle det være et problem for meg? 

Anonymkode: ba3e8...95b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvis det ikke er et problem for henne at hennes mann vil kle seg i brudekjole på deres bryllupsdag, hvorfor skulle det være et problem for meg? 

Anonymkode: ba3e8...95b

Men om det er et problem så er det ikke greit. Om ikke så ok men tviler på at det ikke er et problem for de aller fleste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Men om det er et problem så er det ikke greit. 

I de tilfellene man ser en brudgom i brudekjole er det garantert greit for bruden også.

 

Hadde det ikke vært greit for begge hadde han enten ikke brukt brudekjole,  eller så hadde det ikke blitt bryllup. 

 

Anonymkode: ba3e8...95b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I de tilfellene man ser en brudgom i brudekjole er det garantert greit for bruden også.

 

Hadde det ikke vært greit for begge hadde han enten ikke brukt brudekjole,  eller så hadde det ikke blitt bryllup. 

 

Anonymkode: ba3e8...95b

Og det ser du støtt og stadig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Og det ser du støtt og stadig?

Nei. Men hvis jeg ser det er jeg sikker på at det ikke er noe som påvirker livet mitt på noen måte.

Anonymkode: ba3e8...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (På 5.2.2024 den 21.56):

Kult antrekk, virkelig? Må innrømme at jeg sjelden har sett noe som er så lite kult som dette. Ja, jeg er nok utrolig gammeldags. Men dette ser latterlig ut i mine øyne:)

Enig med deg. Aldri om jeg hadde vært sammen med en fyr som ville bruke skjørt eller ha brudekjole i vårt bryllup.

Anonymkode: 6fdcb...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei. Men hvis jeg ser det er jeg sikker på at det ikke er noe som påvirker livet mitt på noen måte.

Anonymkode: ba3e8...95b

Men hvorfor later du som at det er så normalt og vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

I de tilfellene man ser en brudgom i brudekjole er det garantert greit for bruden også.

 

Hadde det ikke vært greit for begge hadde han enten ikke brukt brudekjole,  eller så hadde det ikke blitt bryllup. 

 

Anonymkode: ba3e8...95b

Man skulle tro den bruker har en veldig begrenset evne til å forestille seg kvinner kan tenke og handle selv. Og - gisp! - selv velge den mann de vil giftes med. Kanskje vi er så langt inni granskogen at ungmøer fortsatt tvangsgiftes med karen fra nabogården. 

Anonymkode: 6f0ad...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man skulle tro den bruker har en veldig begrenset evne til å forestille seg kvinner kan tenke og handle selv. Og - gisp! - selv velge den mann de vil giftes med. Kanskje vi er så langt inni granskogen at ungmøer fortsatt tvangsgiftes med karen fra nabogården. 

Anonymkode: 6f0ad...027

Selv velge MANNEN ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole er gay

Anonymkode: 47091...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjole er gay

Anonymkode: 47091...a1e

Det er ikke gay engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg mindre om hva folk kler seg i på deres egen festdag. Folk får gjøre som de vil og jeg er oppdratt godt nok til å ikke sitte og gapskratte av andres valg heldigvis. 

Anonymkode: 6dd95...ad1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...