Gå til innhold

Brudekjole til han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo det gjør det, men det handler om passform, ikke typen klesplagg.

 

Det bildet ts viser er en kjole som ikke har riktig passform til en så maskulin kropp.

Anonymkode: ba3e8...95b

Er ufint av brudgommen å stjele spotlighten fra bruden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kunne jeg. Det er noe veldig fint og trygt med en mann som våger.

Anonymkode: 63cf4...f25

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempewow. Positivt ment. 

 

Anonymkode: 2da4b...7ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det kunne jeg. Det er noe veldig fint og trygt med en mann som våger.

Anonymkode: 63cf4...f25

Du vet at han hadde fått all oppmerksomheten fra gjestene da? De hadde glemt deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta said:

Hadde nekta å gifte meg om mannen dukka opp i det der.

Om han er kjekk send han til meg :strix:

Anonymkode: c70a7...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Er ufint av brudgommen å stjele spotlighten fra bruden. 

Kanskje han er bruden. Eller liker kjoler. Ikke vær så gammeldags og trangsynt. 

Anonymkode: 2da4b...7ca

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Du vet at han hadde fått all oppmerksomheten fra gjestene da? De hadde glemt deg.

Jeg har heldigvis sceneskrekk og det hadde vært midt i blinken sånn sett. Jeg trenger ikke oppmerksomheten fra andre når jeg har fått den fra en flott mann.

Anonymkode: 63cf4...f25

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (13 minutter siden):

Neida. De fleste muslimske menn gifter seg jo teknisk sett i kjole

image.png.28d7406586ceab57d1217f7f708e06ae.png

De fleste muslimske menn gjør ikke det nei. Det der er festdrakten i et par land.

Anonymkode: 28710...199

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, kanskje?

Men kun viss han hadde dratt på seg ei skjorte? Og sjølv følte seg fin. 

Anonymkode: 89e0a...0ae

Noe som dekker litt mer enn det den kjolen over gjør hadde kanskje ikke vært så dumt, men å føle seg fin er det viktigste tenker jeg også.

Anonymkode: c70a7...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvertfall ikke en sånn kjole. Om han var skotsk kunne han fint få giftet seg i en kilt f.eks, men en klassisk hvit brudekjole ville jeg ikke vært spesielt begeistret over at mannen min giftet seg i. Er for øvrig mange klassiske herreklær jeg ikke ville likt at han hadde på seg heller. Nå har jo jeg valgt en mann som har en generell estetisk sans som minner min, så det er vel noe der. Man finner en man matcher med, og  jeg hadde nok matchet generelt dårlig med en mann som drømte om å stå klassisk hvit brud. 

Anonymkode: a0535...f82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste muslimske menn gjør ikke det nei. Det der er festdrakten i et par land.

Anonymkode: 28710...199

Å nei, kanskje ikke alltid i bryllup men det er vanlig at muslimske menn går i kjole 

image.png.3d24f90d8ae64c6e7f45054a33eb85dd.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på alle her som sier dette hadde vært helt ok. Alle som sier det vil bare være woke her inne

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (Akkurat nå):

Å nei, kanskje ikke alltid i bryllup men det er vanlig at muslimske menn går i kjole 

image.png.3d24f90d8ae64c6e7f45054a33eb85dd.png

Det er jo ikke en kjole som så dann

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært helt uaktuelt å gifte meg med en mann i brudekjole. Byr meg imot for å være ærlig. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor i all verden skulle han hatt kjole? 

Anonymkode: 536de...ea5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Tror ikke på alle her som sier dette hadde vært helt ok. Alle som sier det vil bare være woke her inne

Hvorfor tror du ikke det finnes mennesker som synes det er ok, helt oppriktig ok altså? Jeg er egentlig mer sjokkert over at vi ikke har kommet lenger her i verden.

Anonymkode: 63cf4...f25

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer helt an på mannen. Han jeg er gift med nå er høy og bred, med mye muskler og litt polstring. Han har skjegg også, og grove ansiktstrekk (firkantet hake, litt stor nese). Han hadde sett helt jævlig ut i kjole. 

Eksen min var smal, med androgyne trekk, og kunne nok sett fantastisk ut i kjole. Hadde vi endt opp med å gifte oss, kunne han gjerne hatt kjole. 

MEN. 

Jeg ville aldri giftet meg med en som ville være dame, selv om jeg ikke hadde hatt issues med (kledelig!) feminine klær eller sminke. Jeg skulle gjerne sett mye mer av dette:

E8oudjvXoAMHNuR.thumb.jpg.481273327eff3fe00ebeb33c241fb559.jpg

Eller dette:

FB_IMG_1707080424324.thumb.jpg.5928577b2953c1277255f4e070325162.jpg

Menn som er menn, men kler seg i det de vil og kler. Uavhengig av hvilken avdeling i klesbutikken det kom fra. 

Bowie og BTS har skjønt det. ❤️

Anonymkode: 5ee9a...8f7

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer helt an på mannen. Han jeg er gift med nå er høy og bred, med mye muskler og litt polstring. Han har skjegg også, og grove ansiktstrekk (firkantet hake, litt stor nese). Han hadde sett helt jævlig ut i kjole. 

Eksen min var smal, med androgyne trekk, og kunne nok sett fantastisk ut i kjole. Hadde vi endt opp med å gifte oss, kunne han gjerne hatt kjole. 

MEN. 

Jeg ville aldri giftet meg med en som ville være dame, selv om jeg ikke hadde hatt issues med (kledelig!) feminine klær eller sminke. Jeg skulle gjerne sett mye mer av dette:

E8oudjvXoAMHNuR.thumb.jpg.481273327eff3fe00ebeb33c241fb559.jpg

Eller dette:

FB_IMG_1707080424324.thumb.jpg.5928577b2953c1277255f4e070325162.jpg

Menn som er menn, men kler seg i det de vil og kler. Uavhengig av hvilken avdeling i klesbutikken det kom fra. 

Bowie og BTS har skjønt det. ❤️

Anonymkode: 5ee9a...8f7

Uten dette transtullet altså. 😅

Anonymkode: 5ee9a...8f7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (8 minutter siden):

Er ufint av brudgommen å stjele spotlighten fra bruden. 

Hvorfor?

Det er jo ikke brudens dag, men brudeparets dag, og begge bør stå i spotlyset sammen. 

Altså, hadde mannen min plutselig dukket opp i kjole på bryllupsdagen vår hadde bryllupet blitt avlyst, for da hadde jeg følt at jeg ikke kjente ham siden han aldri før har gitt uttrykk for at han liker å kle seg i kjole.

Og om han på forhånd hadde sagt det til meg vet jeg helt ærlig ikke hvordan jeg hadde reagert, tross at jeg kjenner og aksepterer menn som går i skjørt og kjoler i hverdagen. 

 

 

 

 

Anonymkode: ba3e8...95b

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor?

Det er jo ikke brudens dag, men brudeparets dag, og begge bør stå i spotlyset sammen. 

Altså, hadde mannen min plutselig dukket opp i kjole på bryllupsdagen vår hadde bryllupet blitt avlyst, for da hadde jeg følt at jeg ikke kjente ham siden han aldri før har gitt uttrykk for at han liker å kle seg i kjole.

Og om han på forhånd hadde sagt det til meg vet jeg helt ærlig ikke hvordan jeg hadde reagert, tross at jeg kjenner og aksepterer menn som går i skjørt og kjoler i hverdagen. 

 

 

 

 

Anonymkode: ba3e8...95b

Folk er ikke vant til å se menn i kjole. Om en mann dukker opp i bløtkake kjole. Får han all oppmerksomheten. Alle kommer til å tro det er en spøk og alle vil se på han og le. Blir ikke mye deling av oppmerksomhet da altså.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...