AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Del Skrevet 4. februar 2024 Plutselig har det kommet opp "hemmelig" foran tre chatter på Facebook. Personene har ikke gjort noe for å få til dette, og ikke jeg heller. Noen som vet? Android. Anonymkode: 727fc...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg googlet kjapt og fant svaret med én gang: "Nå i disse tider kommer Facebook med en ny oppdatering til Messenger som krypterer meldingene dine og gjør dem umulig for andre å hente ut. Det gjelder hvis noen skulle få tilgang til profilen din." Fra Datahjelperne. Anonymkode: 28589...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg googlet kjapt og fant svaret med én gang: "Nå i disse tider kommer Facebook med en ny oppdatering til Messenger som krypterer meldingene dine og gjør dem umulig for andre å hente ut. Det gjelder hvis noen skulle få tilgang til profilen din." Fra Datahjelperne. Anonymkode: 28589...662 Ja, det leste jeg og. Men dette gjelder jo bare noen på lista mi? Anonymkode: 727fc...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det leste jeg og. Men dette gjelder jo bare noen på lista mi? Anonymkode: 727fc...dcc Fordi deg og de det gjelder har ikke har skrevet siden oppdateringen kom? Anonymkode: 0b140...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå