AnonymBruker Skrevet 4. februar #81 Del Skrevet 4. februar Jeg ville startet med å gå til legen å få sjekket hva han sier og hvordan ting står til. Anonymkode: 824e4...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #82 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nå tror jeg du dikter for å rettferdiggjøre alderen din 😅 Når det er sagt så bruker du vel mindre tid med barnet enn en gjennomsnittlig mor, siden du jobber så masse? Anonymkode: e32fa...3a2 Hva har det med noe å gjøre om hun tilbringer mer eller mindre tid enn andre mødre? Det fins ingen fasit, annet enn i mammapolititiets hoder. Hadde du trukket fram det der hvis det var snakk om en far? Og hvorfor er det det første du antar? Du vet det er granske vanlig for foreldre å jobbe etter leggetid? Anonymkode: 80026...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 5. februar #83 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 10.55): Amen! Å være fosterforelder kan være beintøft, og da bør fosterforeldre være stødige og helst vant med barn. Å være i sorg over barnløshet er ikke bra. Jeg tror heldigvis at dette blir snakket om på pride-kurs. Anonymkode: 3d79c...dbf Det betyr ikke at ufrivillige g barnløse ikke kan være gode fosterforeldre. Jeg er fostermor i spesialisert fosterhjem. Jeg kjenner flere gode fosterforeldre som ikke fikk egne barn. Det man må tenke ekstra over er at man må tåle sorgen når barna eventuelt tilbakeføres til biologisk familie. Og man må klare å støtte barnet i den prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. februar #84 Del Skrevet 5. februar Det er mulig, men det er lite sannsynlig at du kan bli gravid på naturlig måte, og du er over aldersgrensa for assistert befruktning i Norge. Dermed er det eggdonasjon i utlandet som trolig er alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #85 Del Skrevet 5. februar Når det potensielle barnet flytter hjemmefra er du 70, hvis du ikke flytter på gamlehjem før barnet..... min mor ble bestemor som 40åring og min bestemor ble oldemor da hun var rundt 60...til sammenligning. Anonymkode: af683...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #86 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når det potensielle barnet flytter hjemmefra er du 70, hvis du ikke flytter på gamlehjem før barnet..... min mor ble bestemor som 40åring og min bestemor ble oldemor da hun var rundt 60...til sammenligning. Anonymkode: af683...f14 Hva var poenget med dett dumme, sneversynte innlegget egentlig? Og for å svare på samme måte: ganske Harry å bli bestemor når man er 40….er vel ikke noe man skryter av i alle fall. 😅 Anonymkode: 0cd90...d4a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #87 Del Skrevet 5. februar Jeg lurer på hvorfor du spør. Helt genuint. Er det fordi dere har prøvd å få barn men du ikke blir gravid? Eller vil du bare ha andres meninger om å få barn sent i livet. Mine tanker: prøv å bli gravid! Om du ikke blir det, så får du ikke barn. Å få barn gjennom donor, eller ivf er en ekstremt tung og følelsesmessig drittprosess! En ting er å gå igjennom det når du er relativt ung, en annen når man er 50 år. Anonymkode: def5e...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. februar #88 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 5.23): Av ulike grunner, blant annet stygg mobbing som yngre, hvor jeg ble redd menn, så tok det meg lang tid før jeg fant noen. De var ikke egnet som fedre, og ikke ville de ha heller. Jeg har nå funnet en som er i siget, han er noen få år yngre enn meg, og ønsker å ha med meg. Hvordan går jeg i så fall frem for det? (Jeg trenger ingen «du er for gammel»/«gi faen»/«gamle mødre æsj»/osv) Er det en sjanse så ønsker jeg den. Anonymkode: fe9ac...00a Er det ikke bare å prøve da? Kan være lurt med time på gyn for å sjekke om det ennå er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 6. februar #89 Del Skrevet 6. februar Tråden er ryddet for brukerangrep. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå