AnonymBruker Skrevet 4. februar #61 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vil en mann på 49 som ønsker barn få like mye tyn som ts? Anonymkode: e156b...802 Det er mye enklere om ikke begge er så gamle. Det er mor som må stå,for den hardeste jobben uansett da er det greit at mor er pigg og kan fungere optimalt. Anonymkode: 53c23...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #62 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva har prise med fosterbarn å gjøre? Anonymkode: 4de0d...10b Pride er navnet på kurset alle blivende fosterforeldre må gå på. Det kurset har blitt kalt pridekurs i årevis før det vi nå forbinder med pride kom. Anonymkode: eaaf7...ba7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #63 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Google er din venn Anonymkode: 80026...41c I et diskusjonsforum kan man ig forklare hva man mener. Pride er kjent som feiring av skreiv kjærlighet, mener man andre mindre kjente definisjoner og ønsker å bli forstått kan man forklare hva man mener. Anonymkode: 4de0d...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #64 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pride er navnet på kurset alle blivende fosterforeldre må gå på. Det kurset har blitt kalt pridekurs i årevis før det vi nå forbinder med pride kom. Anonymkode: eaaf7...ba7 Da burde dem for sin egen del skifte navn🤣 Anonymkode: 53c23...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 4. februar #65 Del Skrevet 4. februar Har dere prøvd å lage barn? Hvis det ikke har fungert så kan dere prøve ivf. Ta det privat da det går kjappere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #66 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da burde dem for sin egen del skifte navn🤣 Anonymkode: 53c23...a07 Pride betyr stolthet. Det ble engang valgt, fordi man også skal være stolt av sine fosterbarn. Anonymkode: eaaf7...ba7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #67 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig gjort mot barnet. Hva du ønsker, ts, er egentlig irrelevant. Toget ditt har gått. Husk at barnet trenger mer enn kos og klem i sofaen. Småbarnslivet er helt ekstremt krevende både fysisk og psykisk. Jeg har en gutt på 1,5 nå og er selv 34. Dagen starter kl 06 og jeg løper beina av meg til han legger seg kl 19. virkelig. Han er ikke i ro et sekund og alt han foretar seg ligner mest på kamikazetrening, mao. jeg må opp og hoppe hele tiden for å hjelpe han å unngå farlige situasjoner. I tillegg har han mye energi som må ut hvilket medfører at vi må ut av huset på en eller annen aktivitet hver dag, kan ikke sitte inne å slappe av. Jo, men han dupper jo sier du kanskje? Vel, den halvannen timen går med til å rydde katastrofeområdet han har satt i stand med rot, ta oppvask, klesvask, annet husarbeid som hoper seg. Hjelpes, jeg blir sliten bare av å skrive dette. Ja, det er ekstremt fint å ha sitt eget barn, faktisk helt ubeskrivelig, MEN, kroppen kommer en gang til et punkt hvir den ikke klarer det tempoet der. Jeg som er 34 merker ihvertfall svært godt på kroppen at jeg gjerne skulle hatt den fasen her for 10 år siden. Dropp det. Finn andre gleder i livet! Anonymkode: 5b873...0d1 Da kan du ikke være i veldig god form. Har en gutt på samme alder som også holder koken på sammevis fra 06-19, og en til på 6. Jeg er 47. I tillegg til over 100% stilling. Men det hjelper å trene for å ha energinivået til å følge. Og føler man at man ikke orker å trene når barnet er lagt så er det enda en grunn til at man trenger det. Anonymkode: 698c5...3b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 4. februar #68 Del Skrevet 4. februar Kjære deg, så leit at du er i denne situasjonen. At du ønsker deg barn og først nå er i en situasjon der det ligger til rette for det - og nå er sannsynligvis sjansene dine gått fra deg. Og det er med god grunn, dessverre. For kroppen er eldre nå. Du kan fort få dårlig helse, og har mye mindre energi enn tidligere. Småbarn krever at man har energi, at man orker mange våkenetter f eks. Og hvis du skulle klare å bære frem et barn som blir født når du er 50 år, er du jo 69-70 når barnet flytter hjemmefra. Da er du en gammel dame. Tenårene kreve ganske mye av foreldre. Hente, bringe, sitte oppe når ungdommen er på fest, orke å følge opp skole, venner etc i tillegg til egen jobb. Naturen er vis sånn. Vi kvinner kan ikke få barn sent i livet, det er ikke et godt tidspunkt. Jeg vet det ikke var dette du ville høre. Men tenk deg godt om. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #69 Del Skrevet 4. februar Jeg er ikke negativ til eldre mødre, fikk mitt barn som 42-åring selv. Men 49? Da mener jeg at toget faktisk er gått. Anonymkode: 371ae...54a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #70 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Av ulike grunner, blant annet stygg mobbing som yngre, hvor jeg ble redd menn, så tok det meg lang tid før jeg fant noen. De var ikke egnet som fedre, og ikke ville de ha heller. Jeg har nå funnet en som er i siget, han er noen få år yngre enn meg, og ønsker å ha med meg. Hvordan går jeg i så fall frem for det? (Jeg trenger ingen «du er for gammel»/«gi faen»/«gamle mødre æsj»/osv) Er det en sjanse så ønsker jeg den. Anonymkode: fe9ac...00a Sjansen for å bli biologisk mor er nok kjørt, men mange norske barn trenger fosterhjem, så meld deg som fostermor! Noen fosterforeldre ender også med å få lov til å adoptere barna til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #71 Del Skrevet 4. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke negativ til eldre mødre, fikk mitt barn som 42-åring selv. Men 49? Da mener jeg at toget faktisk er gått. Anonymkode: 371ae...54a Ok så du har lov men ikke hun 7 år etter?? Ja takk til deg. Stakkars barnet ditt Anonymkode: 39e8e...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #72 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå må dere slutte å drasse fram "bli fosterhjem" til folk som ønsker egne barn. Er det noen som IKKE egner seg som fosterforeldre så er det verpesyke folk som egentlig ville ha egne barn men ikke fikk, og går rundt med rosa babybriller og ikke er forberedt på å yte omsorg til barn som ofte sliter med mye, alt fra relasjonsskadede, sinte, motvillige, sorgfulle, syke, utagerende, innelåste barn. Det er ingen dans på roser å være fosterhjem, det er ekstremt krevende, barna har ofte hatt det ekstremt tøft og sliter med mye, biologisk familie skal ivaretas også. Fosterbarn fortjener noen som er engasjert for den krevende jobben det er å hjelpe barn i krise, ikke folk som egentlig bare vil dulle med sin egen baby. Anonymkode: 80026...41c Tanten min kunne ikke få egne barn, og endte opp med å bli fosterhjem. Jeg vet ikke helt hvor mange fosterbarn hun har hatt, men de som har bodd hos henne har fått et evig hjem. Et hjem de kan komme til selv om de er blitt voksne selv, et hjem som hjelper dem og støtter dem og noen som faktisk er oppriktig glad i dem og bryr seg om dem. Husk at man kan få biologiske barn med ekstremt store hjelpebehov, og man kan få fosterbarn med lite hjelpebehov. Man kan få biologiske barn som faller helt ut på skråplanet, mens man kan få fosterbarn som lever helt «normale» liv. Det å få biologiske barn er med andre ord ingen garanti for at livet blir en dans på roser, og de å få fosterbarn er ingen garanti for at livet ikke blir en dans på roser (for å bruke dine begrep). Det å bli fosterhjem kan faktisk være skikkelig meningsfylt og gi livet dimensjoner man ikke ante man kunne oppleve. Men det er klart at fosterbarn krever litt ekstra i starten uansett, men det gjør også en nyfødt. Anonymkode: f0386...659 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #73 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok så du har lov men ikke hun 7 år etter?? Ja takk til deg. Stakkars barnet ditt Anonymkode: 39e8e...60e Jeg vet jeg er en gammel mor. Og jeg mener selv at en plass går grensen. 7 år er ikke ubetydelig forskjell, nei. Anonymkode: 371ae...54a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #74 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan du ikke være i veldig god form. Har en gutt på samme alder som også holder koken på sammevis fra 06-19, og en til på 6. Jeg er 47. I tillegg til over 100% stilling. Men det hjelper å trene for å ha energinivået til å følge. Og føler man at man ikke orker å trene når barnet er lagt så er det enda en grunn til at man trenger det. Anonymkode: 698c5...3b2 På seg selv kjenner en - ingen andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #75 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da kan du ikke være i veldig god form. Har en gutt på samme alder som også holder koken på sammevis fra 06-19, og en til på 6. Jeg er 47. I tillegg til over 100% stilling. Men det hjelper å trene for å ha energinivået til å følge. Og føler man at man ikke orker å trene når barnet er lagt så er det enda en grunn til at man trenger det. Anonymkode: 698c5...3b2 Nå tror jeg du dikter for å rettferdiggjøre alderen din 😅 Når det er sagt så bruker du vel mindre tid med barnet enn en gjennomsnittlig mor, siden du jobber så masse? Anonymkode: e32fa...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #76 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da burde dem for sin egen del skifte navn🤣 Anonymkode: 53c23...a07 Hvorfor det? De som kopierte navnet er jo de som burde bytte navn. Anonymkode: 0cd90...d4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. februar #77 Del Skrevet 4. februar (endret) Jeg orker ikke lese alt her nå. Det eneste jeg reagerer på er at det alltid er masse pes mot kvinner fra 40. Menn som får barn rundt 50 sies det fint lite om derimot. Feks Skavlan, Espen Eckbo, Trond Giske, Øystein Greni osv osv. Tipper de er supre fedre. Endret 4. februar av cerruti 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #78 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor det? De som kopierte navnet er jo de som burde bytte navn. Anonymkode: 0cd90...d4a Ja, de fra USA stjelte navnet i Norge... Anonymkode: 7e18b...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. februar #79 Del Skrevet 4. februar Jeg synes dere skal gjøre det dere ønsker selv uten å bry dere om andres meninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #80 Del Skrevet 4. februar Kjenner ei som fikk det til i Russland med ivf. Egne egg, hun var 47 da barnet kom. Tror bare du skal kontakte ivf sentre i land med mest mulig liberal behandlingspolitikk og gå for det Anonymkode: a3174...dd8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå