AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Ja i landsproblem. Men akkurat nå er jeg møkke syk av influensa. Klarer knaptå komme meg på do. Så lite jeg klarer å gjøre annet enn å glo på kopekassa, for å få tiden til å gå. Jeg svitcher og svitcher, men det er jo bare gamle repriser på alt, fant til og med film fra 82 i dag. Etter to dager så holder jeg på å gå på veggen. Lite hjelper det å ha netflix, hbo og viaplay heller, gor ddt er jo ingenting der heller og stort sett gamle populære filmer du ufrivillig har allerede endt opp med å se flere ganger. Skjønner godt ar mange dropper lineær tv, når det er så mye søppel og uinteressant. Gledet meg til nytt på nytt i går da. Men det tror jeg ble tidenes dårligste episode. Sorry, men mistet interssen fort med de krigsvitsene..... Flere som er syke og oppgitt over tv med mange kanaler uten å ha noe å se på. Eller bare som har gitt opp tv... Anonymkode: 11e34...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Så syk er du faktisk ikke når du greier å svitsje og svitsje og svitjse på tv'n og scrolle og skrive på nett. Når man er virkelig syk av influensa så greier man ikke noe av dette. God bedring likevel Anonymkode: 6e401...99a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Vel, når jeg er syk orker jeg ikke tv. Når jeg er frisk er tv og streaming for hjernedødt(noen få unntak), så jeg tyr til gaming i stedet. Anonymkode: 41c2c...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar Les en bok i stedet - kan anbefales! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Du kan jo velge akkurat det du vil streame. Hvorfor drive å zappe på kanaler fra forrige årtusen? Helt meningsløst å betale penger for å få lov til å se reklame-tv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så syk er du faktisk ikke når du greier å svitsje og svitsje og svitjse på tv'n og scrolle og skrive på nett. Når man er virkelig syk av influensa så greier man ikke noe av dette. God bedring likevel Anonymkode: 6e401...99a Er da ikke invalid i huet og peke finger. Ikke i øynene heller. Men har ca 40 i feber, og kun nedgang på feber mens paracet og ibux virker. Vanskelig å stå på beina ja. Men klaree da fint å se på tv Anonymkode: 11e34...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Del Skrevet 3. februar Masse bra lydbøker og podcasting, eller god, gammeldags lineær radio. Anonymkode: 50e13...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar Hensatt skrev (1 minutt siden): Du kan jo velge akkurat det du vil streame. Hvorfor drive å zappe på kanaler fra forrige årtusen? Helt meningsløst å betale penger for å få lov til å se reklame-tv... Finner ingenting på streaming heller Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Masse bra lydbøker og podcasting, eller god, gammeldags lineær radio. Anonymkode: 50e13...011 Starter dagen med podcast. På helg er det lite nytt iht det jeg hører på Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar Les bøker Anonymkode: fcd58...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar Sjekket ut nrk appen? Mange dokumentarer og serier der Anonymkode: df38f...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekket ut nrk appen? Mange dokumentarer og serier der Anonymkode: df38f...2fb Ja, har sett alt jeg har lyst til å se. Gleder meg til i morgen da, med makta og else Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Les bøker Anonymkode: fcd58...fc9 Der detter jeg ut. Lettere å se enn å lese akkurat nå Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #14 Del Skrevet 3. februar Hva med å sluke en serie? Du har vel ikke sett alt. True detective? Britannia? The Gilded Age? Anonymkode: c6da1...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #15 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så syk er du faktisk ikke når du greier å svitsje og svitsje og svitjse på tv'n og scrolle og skrive på nett. Når man er virkelig syk av influensa så greier man ikke noe av dette. God bedring likevel Anonymkode: 6e401...99a Du store tid😂😂😂😂😂 Anonymkode: 595a2...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å sluke en serie? Du har vel ikke sett alt. True detective? Britannia? The Gilded Age? Anonymkode: c6da1...4c4 Takk, skal sjekke ut Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #17 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du store tid😂😂😂😂😂 Anonymkode: 595a2...47b Ja noen har strekt behov for å overdrive😉 Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #18 Del Skrevet 3. februar Les en bok. Eller bruk NRK TV. Der ligger det mye bra, f.eks. fantastiske Babylon Berlin, Makta, spenningsserien Den som dreper, Hendelser ved vann m.m. De har også noen filmer bl.a. Oscar-vinneren Parasitt, Oslo 31. august og klassikeren Fjols til fjells. Nrk har også mange bra dokumentarer. God fornøyelse og god bedring! Anonymkode: 7006b...778 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #19 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les en bok. Eller bruk NRK TV. Der ligger det mye bra, f.eks. fantastiske Babylon Berlin, Makta, spenningsserien Den som dreper, Hendelser ved vann m.m. De har også noen filmer bl.a. Oscar-vinneren Parasitt, Oslo 31. august og klassikeren Fjols til fjells. Nrk har også mange bra dokumentarer. God fornøyelse og god bedring! Anonymkode: 7006b...778 Takk. Allerde sett endelav det du skrev. Men kan sjekke ut det andre. Husker ikke helt om jeg har sett en eller 3 sesonger den som dreper mørket. Den er forøvrig veldig bra Anonymkode: 11e34...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #20 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er da ikke invalid i huet og peke finger. Ikke i øynene heller. Men har ca 40 i feber, og kun nedgang på feber mens paracet og ibux virker. Vanskelig å stå på beina ja. Men klaree da fint å se på tv Anonymkode: 11e34...029 Jeg funker ikke med høy feber. Samtidig så får jeg ikke sove, så for å ikke bli sprø av å "kjenne etter alt som er vondt" er det godt å glo på noe. Forsøkt tegnefilmer? Er en del bra på den fronten. Lydbøker? Anonymkode: 96524...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå