Arkana Skrevet 4. februar 2024 #41 Skrevet 4. februar 2024 (endret) På dagtid driver barna med sine egne ting. På kvelden lager vi noe godt til middag og så er det lørdagsgodt og familiefilmkveld, noen ganger spiller vi brettspill i stedet. Da de var mindre dro vi gjerne på sykkeltur, aketur, til en lekeplass, i svømmehallen osv, men ettersom de har blitt eldre har interessene ligget andre steder og de er ofte med venner. Endret 4. februar 2024 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #42 Skrevet 4. februar 2024 Men dere kan jo ta en spasertur? Kino? Er aldri ungene ute med venner? Her varierer helgene veldig. Noen helger går med til fotballturneringer, boen helger er jeg på jobb, noen er vi på sofaen hele helga, andre helger er vi på shopping/svømmehall/trampolinepark ol. Ungene er så store at de må ikke underholdes, men det blir mye kjøring og henting i helgene så vi har måtte parkere vinen noen år 😅 Jeg er forresten også innom europris bortimot hver lørdag. Jeg er absolutt team smågodt 😂 Anonymkode: 64d53...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #43 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er liksom det vi får med ungene på som har blitt vår greie Anonymkode: 18808...ca0 Det sier litt om dere foreldre. Og det lille sier i grunn ganske mye. Anonymkode: 7d759...84e 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #44 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hver lørdag gjør vi det samme. Tur på europris så hjem å lage pizza. Unga går ned å gamer og vi voksne blir sittende foran tvn. Er litt lei/ rastløs kjenner jeg. Hva bedriver dere kveldene med? Barna er straks tenåringer så det er litt så som så hva vi får de med på. Anonymkode: 18808...ca0 Vi og kjøper smågodt hver lørdag. Tradisjon som vi liker. Har noen godtemoms i hus så kan ikke ha så mye liggene, selv om jeg gjemmer det (mannen ja). Anonymkode: 3f61e...270
Bålkaffe Skrevet 4. februar 2024 #45 Skrevet 4. februar 2024 Du akn jo høre med ungdommene og mannen om de kanskje vil gjøre noe på dagen, ettermiddag eller kvelden da. Bowling, kino, restaurant etc, noe de vil se i nærmiljøet, slalåmbakken, skøyting på isbaner eller isdekket tjern/vann etc? Ta en liten dagstur ut til ei koie og grille pølser, smores? Det kan jo være at de er tilfreds med det som skjer på lørdager og vil bare slappe av med sine greier, men da står det jo forsåvidt ingenting i veien for at du finner på noe selv, enten alene eller med venner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #46 Skrevet 4. februar 2024 Vi har også ungdommer og de er alltid sammen med venner i helgene. Vi gjør det samme nesten hver lørdag vi og, med mindre vi er ute med venner. Da gjør vi det koselig på kjøkkenet, tenner i peisen, setter på stearinlys, og setter på litt rolig jazzmusikk. Så åpner vi en liten mini champagne og heller opp ett glass til hver av oss. Jeg lager noe ekstra godt som tar litt tid, mens vi drikker vin og prater. Så spiser vi og koser oss. Etter middag tar vi med oss rødvinen og litt godis inn i stuen og ser på film eller serie. Kan ikke tenke meg en bedre lørdag enn dette:-) Vi har vært gift i over 20 år. Anonymkode: 0f9a7...905
Mardina Skrevet 4. februar 2024 #47 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er liksom det vi får med ungene på som har blitt vår greie Anonymkode: 18808...ca0 Hva er det med Europris som er så forlokkende da? 😄 Billig smågodt?
Mardina Skrevet 4. februar 2024 #48 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei Anonymkode: cbd42...186 jo
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #49 Skrevet 4. februar 2024 Mardina skrev (11 minutter siden): jo Nope Anonymkode: cbd42...186
Mardina Skrevet 4. februar 2024 #50 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nope Anonymkode: cbd42...186 yup!
Metalbitch Skrevet 4. februar 2024 #51 Skrevet 4. februar 2024 Når tenåringen er her, blir det gjerne pizza og film. Han gamer også. Iblant kino eller bowling. Når det bare er meg og kjæresten, trener vi, drar på besøk til venner, går tur/på ski osv. Når det bare er meg, blir det trening, kafé med venninner og serier, samt lytte til musikk. Den eneste måten å få endret dette på, er å ta tak og gjøre noe sjøl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå