Gå til innhold

Samme hver bidige lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver lørdag gjør vi det samme. Tur på europris så hjem å lage pizza. Unga går ned å gamer og vi voksne blir sittende foran tvn. Er litt lei/ rastløs kjenner jeg. Hva bedriver dere kveldene med? Barna er straks tenåringer så det er litt så som så hva vi får de med på. 

Anonymkode: 18808...ca0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dere på Europris hver lørdag? 

Anonymkode: 4aa28...5d6

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er liksom det vi får med ungene på som har blitt vår greie 

• Hjerte 4
Skrevet

Europris hver lørdag? Vel, dèn rutinen kan du lett legge ifra deg! 😜 

Men pizza må til! 

Jeg gjør minst like lite som deg/dere på en lørdagskveld, om det er noe trøst. Men jeg liker faktisk det.

Ellers kan du jo alltids gå deg en tur eller dra på besøk til noen om du vil. Du måå jo ikke sitte å holde mannen i hånda hver eneste lørdagskveld. Eller?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hver lørdag gjør vi det samme. Tur på europris så hjem å lage pizza. Unga går ned å gamer og vi voksne blir sittende foran tvn. Er litt lei/ rastløs kjenner jeg. Hva bedriver dere kveldene med? Barna er straks tenåringer så det er litt så som så hva vi får de med på. 

Har barne små barn da , men lager en god middag (varierer hva vi har), ser film/ serie, spille brettspill, noen ganger går jeg eller mannen en tur på byen, ut å spise eller kino med venner. 

Drar på hyttetur med besteforeldre, tenne bål, grille pølser eller lager kakao, ake, invitere venner med barn i samme alder på middag, lage kino i stua med madrass, tepper, puter og snacks. 

Anonymkode: 862ea...19b

• Liker 3
Skrevet

Vi har ofte venner innom på lørdag ettermiddag og kveld. God mat, brettspill eller noe annet med barna. Lager mat sammen eller baker. Stille og rolig, men hyggelig. 

Anonymkode: 9cdf7...d90

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hahaha! Jeg er midt i en jobbsøker-fase, bor et sted jeg ikke kjenner så mange, og skal snart flytte (jeg ble tvangsflyttet fra en annen by, måtte ta en jobb grunnet lang tids jobbsøk, men klimaet her passer ikke for meg). Så jeg sitter veldig mye på telefon og pc, men jeg tenkte jeg skulle ta fri fra KG fra i dag, etter i kveld. Det er så mye rart her. I dag gikk jeg forbi en kirkegård, der en dame ropte ut til meg" ta dem!". Jeg fikk forsiktig forbi og sa: "du kan da ikke ta noen som er døde?!". 

Endret av Hoia
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er liksom det vi får med ungene på som har blitt vår greie 

Jeg dauer😂😂😂😂. Europris😂

Anonymkode: 248ed...c6f

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Kanskje dere kan utforske en annen butikk enn Europris?😂 

Anonymkode: f41dc...fb2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Billig Smågodt 😄

Anonymkode: 6db32...ee5

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Kino og restaurant annenhver helg, og rolig filmkveld annenhver helg. Det er barna her med på hvertfall :) 

Anonymkode: eeb25...a20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bor alene med mine ungdommer. De er stort sett på rommene sine, men vi prates selvsagt innemellom.

Jeg ser veldig sjelden på TV, en serie eller god film avogtil men stort sett lydbok.

Jadda, hender jeg er litt sosial også, men blir mye av rolig hemmelig. Nå er jeg forsåvidt stort sett fornøyd med det.

Hva med å gå på kino avogtil om du er rastløs? Jeg hadde ikke orket å sett på TV sånn hver kveld, mulig jeg er litt sær blitt.😅

Anonymkode: cc3be...764

• Liker 1
Skrevet

Skill dere så får dere barnefri annenhver helg🥳🥂👅

Anonymkode: 61e27...4d5

Skrevet

Å gå en tur på kvelden er også fint. 

• Liker 2
Skrevet

Med ungdom i hus er det ikke alltid like lett å finne på noe sammen som familie. Alt er kjedelig for tenåringen.... Du må nok begynne å finne på ting alene,sammen med mannen,eller andre. Det er jo helt opp til deg hva du vil gjøre.. 

Anonymkode: 3d899...8f7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde heller tatt dem med på ski, eller på et eller annet aktivt. Vet det ikke er enkelt, men litt aktivitet ute i helgene bør man få til.

• Liker 5
Skrevet
Hengebuksvinet skrev (1 time siden):

litt aktivitet ute i helgene bør man få til.

Hvorfor?

Anonymkode: 99911...887

• Liker 3
Skrevet

Bowling? 

Anonymkode: 63c3d...2fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å gå en tur på kvelden er også fint. 

Til Europris?

Anonymkode: 248ed...c6f

• Liker 7
Skrevet

Her er det en skikkelig biff middag, også setter vi oss ned med noe vin og gamer etter at unga har lagt seg! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...