AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Spilt inn i Jakobs kirke og de sitter og skåler og drikker øl. Er det bare jeg som reagerer på dette? Er jeg gammeldags? Anonymkode: 78ced...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Ingenting er hellig lenger. Anonymkode: edb0b...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Hva, går det på TV? Trodde de slutta med Gullfisken for mange mange år siden! Anonymkode: 56aae...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Spilt inn i Jakobs kirke og de sitter og skåler og drikker øl. Er det bare jeg som reagerer på dette? Er jeg gammeldags? Anonymkode: 78ced...277 Vil si du er noe gammeldags, eller mulig uopplyst. Kulturkirken Jakob har siden rundt år 2000 blitt brukt som konsert og kulturscene. Der arrangeres teaterforestillinger og prisutdelinger. De huser tv produksjoner, som det du nevner, og seminarer og konferanser. De leìer også ut til private. Jeg har vært i bryllup hvor middag og fest ble holdt der. Uteområdet rundt kirken blir brukt som festivalområde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 6. februar #5 Del Skrevet 6. februar Å hylle reklame er bare for teit. Fins ikke noe mer irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. februar #6 Del Skrevet 8. februar Ganske teit å ha et TV program der man kårer beste reklamefilm, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Del Skrevet 8. februar Verdens mest unyttige bransje som feirer seg selv. Skål og amen! Anonymkode: 67507...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå