Gå til innhold

Dårlig utført trådløft - hva har jeg rett på?

Xia Xia

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk utført et såkalt "fox eye" trådløft igår på en kosmetisk klinikk. Det var eieren av klinikken som utførte behandlingen, en sykepleier med 20 års erfaring og 7 års erfaring i kosmetikkfeltet. 

Inngrepet koster 14 600 kr og ser ikke bra ut. Trådene på den ene siden var løftet vertikalt oppover pannen, mens trådene på den andre siden er plassert skrått i 45 graders vinkel, slik at resultatet ser og føles veldig asymmetrisk ut. 

Hvilke rettigheter har jeg? Jeg forstår det som at det eneste jeg har rett på er at hvis behandleren er enig i at jobben ikke var godt nok utført, så skal hun korrigere det etter beste evne. Det jeg føler meg veldig nervøs for er jo at hun i utganspunktet klarte å gjøre en så dårlig jobb - også skal hun fikse det på nytt? 

Er det noe mulighet for å få hele eller deler av pengene tilbake slik at jeg kan få det korrigert hos en annen?

Vet noen her også om Botox vil kunne gjøre stor forskjell for å få det korrigert? 

Takk for alle inspill!

Endret av Xia Xia
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dette i Oslo? BM?

Først klager du til klinikken. Ta bilder. Tar ikke klinikken kritikken til etteretning/er useriøse -  kontakt ansvarlig lege. Fungerer ikke dette, meld inn til Statsforvalteren(tror det er der).

Klinikker er redde for dårlige anmeldelser, så legg ut dårlig anmeldelse om de er useriøse. 

Anonymkode: a6d13...4ca

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk tør å gjøre dette.. har sett så mange dårlige resultater.. tråder som synes i panne, tråder som synes på kinn osv.. gjør du ikke research før du gjør noe så drastisk? 

Anonymkode: 704c0...cd7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig sykepleiere lov til å utføre trådløft? Hadde jeg aldri trodd. 

men det kan vel reverseres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...