Gå til innhold

Fordommer i ovenfor overvektige mennesker?

Gjest SexyCat

Anbefalte innlegg

Hehe, mange grelle fordommer her, Sexy, helt tydelig at du har tenkt en del på dette. Men det jeg er mest opptatt av; er du bevisst på at dette er fordommer, eller er dette absolutte sannheter for ditt vedkommende? Dersom siste alternativ er riktig, går du glipp av mange fine mennesker rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sukkerert
har jeg? utdyp er du snill. hvis du klarer da. :)

Kan du henvise til et innlegg hvor jeg har skrevet at livet handler om mitt eller andres utseende? Jeg venter :smilbla:

I denne tråden rakker du ned på andres utseende.

Nicket ditt handler om utseendet ditt. Du er generelt veldig ivrig på å fortelle om hvor deilig du er. Det virker dermed som om du synes det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et veldig behov for å rakke ned på andres utseende, Sexy Cat.

Aksepter at livet ikke handler om det. Slutt å fokuser så mye på ditt eget og andres utseende.

Søk etter  kjærligheten og noe du brenner for, noe du liker å gjøre. -Og du er steg nærmere lykke :-D

Godt sagt!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er late, trege, dumme som gressende kuer, uintelligente, tiltaksløse, passive, energiløse, viljesvake og deprimerende tungpustede mennesker som skylder på sykdommer og genene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mange tjukke folk som jg kjenner har leseskrive vansker. det er ikke en fordom engang,

Det ser jeg at du også har.... (kun en observasjon, ikke vondt ment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i at det er stygt å rakke ned på andre,

men her er nå mine fordommer:

-de er ulykkelig

-blir hersa med av mannen sin(tjukka, fatso osv)

-vil bare ha det som er GODT. eks:en i klassen(50 kg overvektig) liker bare kjekssjokolader.prøvde å si at bocca og mørke sjk er ok,men nei,liker ikke det.

-sint på oss slanke ja

-de tenker at i morgen,da skal jeg begynne å slanke meg.men så går det i dass og de blir bare mer deppa.

har selv vært 30 kg overvektig,så jeg har litt bakgrunnsstoff.

det handler om uvitenhet om mat og trening. psykisk helse spiller inn. det er så komplekst.

PSssst: det er like mange kalorier i de mørke sjokoladene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy Cat, var det meningen at vi skulle ta denne tråden seriøst??

Når jeg leste startinnlegget var jeg sikker på at dette var ment ironisk, men det virker her som alt er dønn seriøst. Og er det slik sjokkerer det meg! :overrasket:

Jeg er overvektig, har ikke lese- og skrivevansker, er ikke sikker på om min personlighet er bedre enn andres, elsker salat, er normal nedentil, hånler ikke av slanke folk, har ikke katt og ligger ikke med hvem som helst!

Vær så snill å si at det hele var bare tull, sexy.... skal jeg ta dette seriøst grøsser jeg over uvitenheten din, unnskyld meg! (Det som skremmer meg mest er vel alle i denne tråden som er enige med deg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...