Gjest SexyCat Skrevet 30. januar 2006 #1 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei igjen. Meg igjen. Nå skal vi lage en skikkelig morrotråd, dere. Hva er deres fordommer i mot overvektige mennesker (hvis du er ute etter definisjonen så definer gjerne for deg selv)? Mine er: > I mange av tilfellene kan overvektige folk skylde seg selv. De spiser FOR mye, de drikker ofte brus hver dag, de spiser ofte godteri hver dag og potetgull står alltid øverst på handlelista. > Overvektige damer mener selv at de har en så ufattelig god personlighet. Dette fordi de ikke får alt i hendene slik vi slanke gjør, derfor mener de at de har hatt mer tid (eller hva søren de mener) på å utvikle personligheten sin. Dette er selvfølgelig bare en forsvarstale, og jeg forstår dem godt. Jeg ville sagt det samme selv hvis jeg var overvektig. > De er vide nedentil. (seriøst, jeg tror virkelig på det). > De kler seg sjeldent etter kroppen sin, men trykker seg faktisk inn i ting som er hipt. Så nå i sommer regner jeg med å se en haug med feite damer som kommer dissende i hotpantsen. De tror også at de selv ser fine ut i dette. > De hater å gå (men det sier vel seg selv). > Imens vi slanke elsker sund og god mat, så brekker overvektige folk seg av sund mat. Alt som er sundt er "fy" for dem, og omvendt. > De hånler av oss slanke som trener og som spiser sundt. dette fordi de ikke klarer det selv. > De har ofte katter. > De tar hvem som helst, når som helst, og det hvor som helst. Ja, det var det jeg kom på i farta. Noen som har noen flere fordommer ute og går? KOM med dem!! ps: en overvektig person for meg er en som f.eks er 160 høy og veier 70 kg. Endret 30. januar 2006 av SexyCat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Del Skrevet 30. januar 2006 de drikker cola light når de slanker seg men så glemmer dem å bytte ut all den usunne maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #3 Del Skrevet 30. januar 2006 Du har endel rett ja, slik jeg ser det. Moren min er slik på ganske mange av pukntene, men nå har hun en syksom som gjør det nærmest umulig å slaken seg da... Men det skal sies; å gå på en helvetes Cambridge-kur i to uker for så å ete som en hest i tre mnd før neste kur er ingen god løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. januar 2006 #4 Del Skrevet 30. januar 2006 De går alltid turer om kvelden, i ¨grilldress¨, langs veien, slik at alle skal se de faktisk er ute og beveger seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 31. januar 2006 #5 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Du har et veldig behov for å rakke ned på andres utseende, Sexy Cat. Aksepter at livet ikke handler om det. Slutt å fokuser så mye på ditt eget og andres utseende. Søk etter kjærligheten og noe du brenner for, noe du liker å gjøre. -Og du er steg nærmere lykke :-D Endret 31. januar 2006 av Sukkerert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 31. januar 2006 #6 Del Skrevet 31. januar 2006 Du har et veldig behov for å rakke ned på andres utseende, Sexy Cat. Aksepter at livet ikke handler om det. Slutt å fokuser så mye på ditt eget og andres utseende. Søk etter kjærligheten og noe du brenner for, noe du liker å gjøre. -Og du er steg nærmere lykke :-D ← Godt sagt Sukkererter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #7 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er overvektig,men f**så trang. Jeg er sikker på du trådstarter sikkert ikke ser så veldig bra ut selv,og har dårlig selvtillit. Så føler du deg vel litt bedre en stund da,når du kan rakke ned på andre. Uansett så er du en slem person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 31. januar 2006 #8 Del Skrevet 31. januar 2006 I følge din definisjon er jeg overvektig, men heldigvis stemmer ingen av fordommene dine på meg ! Heldigvis er mye mer man kan gjøre med noen kilo for mye rundt midjen enn litt for lite mellom ørene ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente19aar_ Skrevet 31. januar 2006 #9 Del Skrevet 31. januar 2006 mange tjukke folk som jg kjenner har leseskrive vansker. det er ikke en fordom engang, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #10 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg tror også at de: - Spiser for mye og for usunt - Er lite energiske og effektive - Hater slanke, flotte jenter (legg merke til hvordan de ofte begynner å rette på genserene når de møter en) - Sier at de trives med seg selv, men egentlig ønsker de å være tynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #11 Del Skrevet 31. januar 2006 I følge din definisjon er jeg overvektig, men heldigvis stemmer ingen av fordommene dine på meg ! Heldigvis er mye mer man kan gjøre med noen kilo for mye rundt midjen enn litt for lite mellom ørene ... ← Enig med Leo her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 31. januar 2006 #12 Del Skrevet 31. januar 2006 er enig i at det er stygt å rakke ned på andre, men her er nå mine fordommer: -de er ulykkelig -blir hersa med av mannen sin(tjukka, fatso osv) -vil bare ha det som er GODT. eks:en i klassen(50 kg overvektig) liker bare kjekssjokolader.prøvde å si at bocca og mørke sjk er ok,men nei,liker ikke det. -sint på oss slanke ja -de tenker at i morgen,da skal jeg begynne å slanke meg.men så går det i dass og de blir bare mer deppa. har selv vært 30 kg overvektig,så jeg har litt bakgrunnsstoff. det handler om uvitenhet om mat og trening. psykisk helse spiller inn. det er så komplekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 31. januar 2006 #13 Del Skrevet 31. januar 2006 De går alltid turer om kvelden, i ¨grilldress¨, langs veien, slik at alle skal se de faktisk er ute og beveger seg ← :grine2: :grine2: good one. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 31. januar 2006 #14 Del Skrevet 31. januar 2006 mange tjukke folk som jg kjenner har leseskrive vansker. det er ikke en fordom engang, ← r d hlt skkr på d? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 31. januar 2006 #15 Del Skrevet 31. januar 2006 Du har et veldig behov for å rakke ned på andres utseende, Sexy Cat. Aksepter at livet ikke handler om det. Slutt å fokuser så mye på ditt eget og andres utseende. Søk etter kjærligheten og noe du brenner for, noe du liker å gjøre. -Og du er steg nærmere lykke :-D ← har jeg? utdyp er du snill. hvis du klarer da. Kan du henvise til et innlegg hvor jeg har skrevet at livet handler om mitt eller andres utseende? Jeg venter Jeg har funnet lykken. Hva vet du? utdyp gjerne her også. *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 31. januar 2006 #16 Del Skrevet 31. januar 2006 I følge din definisjon er jeg overvektig, men heldigvis stemmer ingen av fordommene dine på meg ! Heldigvis er mye mer man kan gjøre med noen kilo for mye rundt midjen enn litt for lite mellom ørene ... ← Ja, da er du tydeligvis overvektig da. Si meg, hvorfor er det værre å starte en tråd om fordommer ovenfor overvektige folk enn om alenefedre f.x? De feite kan som regel til det selv... Denne tråden her burde da i det minste bli proppfull, nettopp fordi de fete kan til dette selv. you seeee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 31. januar 2006 #17 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg tror også at de: - Spiser for mye og for usunt - Er lite energiske og effektive - Hater slanke, flotte jenter (legg merke til hvordan de ofte begynner å rette på genserene når de møter en) - Sier at de trives med seg selv, men egentlig ønsker de å være tynne ← Den siste setningen jeg har hevet ut tror jeg så absolutt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-1 Skrevet 31. januar 2006 #18 Del Skrevet 31. januar 2006 Og sånne som starter en slik tråd er sikkert både VAKKER og YNDIG....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #19 Del Skrevet 31. januar 2006 Og sånne som starter en slik tråd er sikkert både VAKKER og YNDIG....... ← På internett kan vi være hva vi vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. januar 2006 #20 Del Skrevet 31. januar 2006 Du har et veldig behov for å rakke ned på andres utseende, Sexy Cat. Aksepter at livet ikke handler om det. Slutt å fokuser så mye på ditt eget og andres utseende. Søk etter kjærligheten og noe du brenner for, noe du liker å gjøre. -Og du er steg nærmere lykke :-D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå