AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Regner med det er noen kloke hoder her som har funnet ut det før meg som allerede trener. Det må være litt enkelt og kan brukes på tlf for den har jeg jo med meg. Slipper og ha penn og papir lissom. Jeg har en ide om hvordan legge opp løpet. Er flere år siden jeg har trent på gym men har vært og tatt en gratis time idag og fått litt veiledning på bruken av de appratene han mente jeg trengte mest da. Så planen er jo å varme opp på trappe maskin og så gå opp til apparatene. Men der trenger jeg en slags logg for å skrive ned hvilken vekt jeg bruker på hvert enkelt apprat på oversiktelig måte. For målet er å øke gradvis opp. Begynner på bånn. Fins det apper for sånt eller hvordan gjør dere andre det? Dette er bare nå i begynnelsen til jeg får litt oversikt over ting. tips mottas med takk. Jeg er kvinne Anonymkode: 658ee...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Jeg bruker appen FitNotes til dette 😊 Anonymkode: 2f56d...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Tusen takk for svar den skal jeg sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar (endret) Jeg sverger til Strong appen (kan legge inn pauser så tlf teller ned for meg) 😊 Endret 3. februar av Elysian . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bruker appen FitNotes til dette 😊 Anonymkode: 2f56d...481 Jeg også, den er både enkel å bruke og har ekstremt mange funksjoner hvis du har behov for det. Jeg synes det er artig å kunne se på grafene på alle slags variabler. Da jeg hadde iPhone brukte jeg Strong. Anonymkode: 82b2b...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar Jeg henger meg med på strong! Anonymkode: d80dd...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtomkring Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Jeg er veldig fornøyd med en app som heter Hevy, men liker FitNotes også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar Jeg er så old school at det går i Excell😅 Anonymkode: 9094e...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Del Skrevet 4. februar Må innrømme at jeg ikke bruker noen app overhode, jeg har uansett en viss ide om hva jeg tar i de enkelte øvelsene, og prøver jeg ut nye maskiner så prøver jeg meg fram. Jeg setter meg ofte mål på starten av uka, eller allerede mens jeg er på trening at den og den dagen skal jeg øke i det og det. Det hjelper meg til å holde fokus, og presse meg selv. Men vet mange logger treningen sin altså, bare pass på at det ikke tar over for treningen. ( Har forresten en smartklokke som for så vidt logger treningen, bare ikke i reps og kg ) Anonymkode: 47676...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. februar #10 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 2.48): Jeg er så old school at det går i Excell😅 Anonymkode: 9094e...acf Ble excel her og 😂😂desidert enkleste. takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 7. februar #11 Del Skrevet 7. februar Bruker notatblokk på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar Bruker Strong-appen, funker fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 7. februar #13 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 14.02): Regner med det er noen kloke hoder her som har funnet ut det før meg som allerede trener. Det må være litt enkelt og kan brukes på tlf for den har jeg jo med meg. Slipper og ha penn og papir lissom. Jeg har en ide om hvordan legge opp løpet. Er flere år siden jeg har trent på gym men har vært og tatt en gratis time idag og fått litt veiledning på bruken av de appratene han mente jeg trengte mest da. Så planen er jo å varme opp på trappe maskin og så gå opp til apparatene. Men der trenger jeg en slags logg for å skrive ned hvilken vekt jeg bruker på hvert enkelt apprat på oversiktelig måte. For målet er å øke gradvis opp. Begynner på bånn. Fins det apper for sånt eller hvordan gjør dere andre det? Dette er bare nå i begynnelsen til jeg får litt oversikt over ting. tips mottas med takk. Jeg er kvinne Anonymkode: 658ee...b9a Bruker selv bare notat-app og noterer ned. Hvis det bare er i starten, for å komme inn i det, kan du jo evt bare ta bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå