AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har jeg sagt at det er greit å mobbe? Jeg sier at det er slik mennesker er, og at sosiale media ikke er lagd med tanke på at det skal være et hyggelig sted, det er lagd for at noen skal tjene penger. Så sånn er det bare. Anonymkode: cbc00...92c Du er jo grunnen til at jeg lagde dette inlegget. Folk som ikke skjønner at det går an å være hyggelig. Du har jo sagt at sosiale medier ikke er ment for å være et hyggelig sted. Endret 2. februar 2024 av AnonymBruker0812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. februar 2024 #22 Del Skrevet 2. februar 2024 Er frivillig å være her da Og når man leser hva folk skriver med fullt navn i diverse kommentarfelt på Facebook, så synes jeg KG kommer greit ut av det til sammenligning siden vi tross alt er opererer under nick/AB... Kanskje det er en generell ukultur bak tastaturene i Norge? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #23 Del Skrevet 2. februar 2024 Just now, Bombasi said: Er frivillig å være her da Og når man leser hva folk skriver med fullt navn i diverse kommentarfelt på Facebook, så synes jeg KG kommer greit ut av det til sammenligning siden vi tross alt er opererer under nick/AB... Kanskje det er en generell ukultur bak tastaturene i Norge? Jeg tror rett og slett det er de eneste stedene folk i Norge idag kan få utløp for tanker og følelser de ellers ikke får utløp for Anonymkode: 416a4...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #24 Del Skrevet 2. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker0812 said: Du er jo grunnen til at jeg lagde dette inlegget. Du har jo sagt at sosiale medier ikke er ment for å være et hyggelig sted. Ja, og det har jeg 100% rett i. Vet du hvor mye mobbing og ufyseligheter som foregår "in real life" rundt om? Det er klart det gjenspeiles til tusen på nett, her man også har mulighet til å være anonym. Det høres ut som du ønsker å endre verden, men da må du starte et annet sted, tror jeg. Anonymkode: cbc00...92c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 2. februar 2024 #25 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvem er det som har sagt at digitale/sosiale medier skal være et hyggelig sted? Anonymkode: cbc00...92c Ja, hvorfor være hyggelig når man kan være sur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker0812 Skrevet 2. februar 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og det har jeg 100% rett i. Vet du hvor mye mobbing og ufyseligheter som foregår "in real life" rundt om? Det er klart det gjenspeiles til tusen på nett, her man også har mulighet til å være anonym. Det høres ut som du ønsker å endre verden, men da må du starte et annet sted, tror jeg. Anonymkode: cbc00...92c Så du vil at ingen skal ta tak i det? Litt er bedre enn ingenting. I kommunen vår er 27% av 7. klassen mobba. Jeg er imot mobbing, og hvis jeg kunne, så ja, ville jeg ha endra verden. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. februar 2024 #27 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror rett og slett det er de eneste stedene folk i Norge idag kan få utløp for tanker og følelser de ellers ikke får utløp for Anonymkode: 416a4...942 Men det er utrolig hva folk føler og tenker, da. Samt hvor lite hensyn som blir tatt, og hvor fordampet folkeskikk og omdømme har blitt. Da særlig med tanke på Facebook. Det postes det beste av det beste fra livet sitt på profilene på Facebook for å fremstå som bedre enn hva man er, og så er man i konstant trollmodus i diverse kommentarfelt. Gir liksom ikke mening 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #28 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker0812 skrev (35 minutter siden): Selvfølgelig har jo alle en mening, men hvorfor skal folk være så jævla kritiske til seriøse problemer? Skjønner ikke helt tankegangen der, dette skal jo som alle andre digitale/sosiale medier være et hyggelig sted! Jeg er bare veldig frustrert over at folk skal si så mye unødvendig som absolutt ikke fører til noe godt! Noen andre meninger på dette? Amen. Og hvorfor må folk drive å rope troll i annenhver tråd de er innom? Jeg mener, hva får de ut av det? Tenker de ar TS skal innrømme at hen er et troll? Det har aldri skjedd. Anonymkode: db722...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #29 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Amen. Og hvorfor må folk drive å rope troll i annenhver tråd de er innom? Jeg mener, hva får de ut av det? Tenker de ar TS skal innrømme at hen er et troll? Det har aldri skjedd. Anonymkode: db722...e64 Akkurat. Dette er prefeksjon av en kommentar! Anonymkode: 8bdd7...b8e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfr Skrevet 2. februar 2024 #30 Del Skrevet 2. februar 2024 Bombasi skrev (11 minutter siden): Men det er utrolig hva folk føler og tenker, da. Samt hvor lite hensyn som blir tatt, og hvor fordampet folkeskikk og omdømme har blitt. Da særlig med tanke på Facebook. Det postes det beste av det beste fra livet sitt på profilene på Facebook for å fremstå som bedre enn hva man er, og så er man i konstant trollmodus i diverse kommentarfelt. Gir liksom ikke mening 🙌🏽 Spot on... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 2. februar 2024 #31 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvem er det som har sagt at digitale/sosiale medier skal være et hyggelig sted? Anonymkode: cbc00...92c TS 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #32 Del Skrevet 2. februar 2024 man kan jo lure på hvorfor så mange av disse dritt-folkene skal samles absolutt her på Kvinneguiden, av alle steder. i stedet for å spre ting litt mer ut over andre debatt-forum. Diskusjon.no for eksempel ikke noe særlig av alt dette tullet. Litt færre kommentarer, og forhåpentligvis litt større kvalitet på de kommentarene som finnes, er mye bedre. Anonymkode: 5995e...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #33 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker0812 skrev (3 timer siden): Selvfølgelig har jo alle en mening, men hvorfor skal folk være så jævla kritiske til seriøse problemer? Skjønner ikke helt tankegangen der, dette skal jo som alle andre digitale/sosiale medier være et hyggelig sted! Jeg er bare veldig frustrert over at folk skal si så mye unødvendig som absolutt ikke fører til noe godt! Noen andre meninger på dette? Fordi de driter i om noen ting er ting som gjør veldig vondt for dem som står i det men benytter seg fritt av retten til å være anonym om de så må trø over lik for å få sin utblåsning. Anonymkode: faa2c...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #34 Del Skrevet 2. februar 2024 Bombasi skrev (2 timer siden): Er frivillig å være her da Og når man leser hva folk skriver med fullt navn i diverse kommentarfelt på Facebook, så synes jeg KG kommer greit ut av det til sammenligning siden vi tross alt er opererer under nick/AB... Kanskje det er en generell ukultur bak tastaturene i Norge? Faktisk ja. Ser mye rart overalt på nett, også mye fint da heldigvis 😊 Er kanskje bare menneskelig, vi er jo mer enn bare snille, vi får hele spekteret av emosjoner på nett. Anonymkode: 0733d...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. februar 2024 #35 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Faktisk ja. Ser mye rart overalt på nett, også mye fint da heldigvis 😊 Er kanskje bare menneskelig, vi er jo mer enn bare snille, vi får hele spekteret av emosjoner på nett. Anonymkode: 0733d...c58 Ja. Det er sant. Innimellom går det over stokk og stein med enhver av oss i debattene, men luker man bort det verste så er det ganske mange fine, saklige og trivelige brukere på tvers av KG. Som f.eks du 😊 Så alt er ikke kullsvart akkurat. Hadde forumet vært så fælt som enkelte skal ha det til så hadde jeg ikke orket å vie det hverken tid eller tanke. Men her jeg altså, tidvis kronisk også. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #36 Del Skrevet 2. februar 2024 3 hours ago, Bombasi said: Men det er utrolig hva folk føler og tenker, da. Samt hvor lite hensyn som blir tatt, og hvor fordampet folkeskikk og omdømme har blitt. Da særlig med tanke på Facebook. Det postes det beste av det beste fra livet sitt på profilene på Facebook for å fremstå som bedre enn hva man er, og så er man i konstant trollmodus i diverse kommentarfelt. Gir liksom ikke mening Den eneste logiske forklaringen er at vi er dyr med positive og negative følelser, og at samfunnet i sin helhet ikke har noe sted vi kan få utløp for de negative følelsene, som igjen gjør at folk dumper denne negativiteten på nett Anonymkode: 416a4...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. februar 2024 #37 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den eneste logiske forklaringen er at vi er dyr med positive og negative følelser, og at samfunnet i sin helhet ikke har noe sted vi kan få utløp for de negative følelsene, som igjen gjør at folk dumper denne negativiteten på nett Anonymkode: 416a4...942 Det høres egentlig ut som en unnskyldning for å være slepphendt med ord, og særlig negative ord. Vi alle kan jo beherske oss, og vi trenger ikke føle så himla mye om alt og ingenting som vi nå gjør. Det blir rett og slett for mye meninger og følerier, gjerne om saker og ting man ikke har noe særlig innsikt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #38 Del Skrevet 2. februar 2024 3 minutter siden, Bombasi said: Det høres egentlig ut som en unnskyldning for å være slepphendt med ord, og særlig negative ord. Vi alle kan jo beherske oss, og vi trenger ikke føle så himla mye om alt og ingenting som vi nå gjør. Det blir rett og slett for mye meninger og følerier, gjerne om saker og ting man ikke har noe særlig innsikt om. Nå er det jo lettere sagt enn gjort. Samfunnet er fylt med folk som begår lovbrudd, som er sjalu/hevngjerrige og regelrett onde. Det ligger i oss, og det er opp til samfunnet å forebygge dårlig oppførsel. Legg så til dårlig oppdragelse, lav IQ eller ingen utdanning - så får man fortere folk med kjipe meninger på nett Anonymkode: 416a4...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #39 Del Skrevet 2. februar 2024 Men bidrar du så mye selv til er hyggelig forum, når du kaller andre mennesker her inne for drittfolk…?🤔 Anonymkode: 2db33...cb3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #40 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg vil heller lese dritt fra drittfolk enn å være vitne til falsk, sukkersøt "godhet". DET er creepy shit det Anonymkode: f6bd6...4db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå