AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #41 Skrevet 3. februar 2024 Jeg holder meg mest i rampelyset, men vandrer også en del på forumet generelt. Og jeg er enig i det noe sier over her, kommentarfelt på fb med full navn tar helt kaka! Sjelden jeg ser lignende på KG. Det er vel heller ikke like effektivt når man kan være anonym i begge ender. Syns det er gøy med litt takhøyde jeg da. Anonymkode: b2773...57a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #42 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men bidrar du så mye selv til er hyggelig forum, når du kaller andre mennesker her inne for drittfolk…?🤔 Anonymkode: 2db33...cb3 Ts har jo rett i at det er drittfolk da- Og det er absolutt ikke det værste man kan si Anonymkode: 8bdd7...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #43 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er enig, blir helt satt ut enkelte ganger av hva folk kan få seg til å si. Spesielt når det er noen som er i en sårbar situasjon el. Enkelte mangler empati og sympati. Anonymkode: ad356...b31 Det er helt sykt å lese noen av de svarene noen får. Jeg lurer da på hvilke avstumpede mennesker som kan skrive sånne ting til andre. Hvem er de bak skjermen liksom? Tenker de ikke på at det er et levende menneske med tanker og følelser som sitter på den andre siden. Kanskje noen de kjenner til og med? Også overrasket over en del menn her inne med meninger og tanker om kvinner som jeg ikke trodde fantes lenger. Der f.eks. kun attraktivitet er viktig hos kvinner. Hvordan klarer de å fjerne seg så langt fra å se andre mennesker som mennesker, ikke bare objekter? Og at kun utseende gir verdi? Anonymkode: 259d5...b74 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #44 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg tror rett og slett det er de eneste stedene folk i Norge idag kan få utløp for tanker og følelser de ellers ikke får utløp for Anonymkode: 416a4...942 Men hvordan har de disse tankene og følelsene? Hva har skjedd med dem? Hvordan ble de sånn? Det er jo ikke som vi andre som sitter her har flere steder å få utløp for våre tanker og følelser, likevel lirer vi ikke av oss nedrige ting mot de som sitter i personlige kriser, samlivsbrudd, utroskap, syke og funksjonshemmede barn, barn som blir mobbet osv. Anonymkode: 259d5...b74
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #45 Skrevet 3. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Men hvordan har de disse tankene og følelsene? Hva har skjedd med dem? Hvordan ble de sånn? Det er jo ikke som vi andre som sitter her har flere steder å få utløp for våre tanker og følelser, likevel lirer vi ikke av oss nedrige ting mot de som sitter i personlige kriser, samlivsbrudd, utroskap, syke og funksjonshemmede barn, barn som blir mobbet osv. Anonymkode: 259d5...b74 Vold avler vold. Mulig de selv har vært utsatt for slike kommentarer som igjen gjør at de lirer fra seg slike kommentarer Anonymkode: 416a4...942
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå