AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Jeg har skikkelig ulvehunger pga noen medisiner jeg bruker. Kan dessverre ikke slutte med de. Jeg kan spise hele tiden om muligheten hadde vært tilstede. Nå vurderer jeg å ta meg noen glass med vann og ha i havregryn. Svelge det rett ned og la det svelle i maven. Tenkte kanskje 2-3 spiseskjeer til ett glass vann. Gjøre dette 30 min før hvert måltid. Jeg har aldri gjort dette før, men er det noen som vet om dette kan ha en virkning på at jeg ikke spiser 2 brødskiver, men maks 1 skive? Jeg er så fortvilet for jeg er egentlig veldog småspist, men nå spiser jeg litt vel mye. Ikke si jeg bare skal la være å spise. Ulvehunger er helt forferdelig og hvis du har vært skikkelig sulten så vet du hvordan det føles. Jeg vet jeg ikke må spise på nytt, men for å stilne sulten så spiser jeg en brødskive eller 2. Anonymkode: aa788...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar (endret) du må bare la være å spise, men litt havregryn er bedre enn mye annet. Endret 2. februar av megda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Hva med mais? De tar opp plass i magen, men kommer hele ut igjen? Anonymkode: 4c05c...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Jeg syns du skal kutte opp grønnsaker som du kan knaske på. Inneholder vaminer og fiber samtidig som de har lite kalorier. Mye bedre enn både brødskive og havregrøt. Men ellers så er faktisk løsningen å øve seg på å mestre sulten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva med mais? De tar opp plass i magen, men kommer hele ut igjen? Anonymkode: 4c05c...92a Jeg har døyvet sulten med mais, men blir litt kvalm av en liten boks mais. Har kjøpt inn både epler og gulrøtter idag, så skal forsøke se om det vil hjelpe. Brunhilde skrev (36 minutter siden): Jeg syns du skal kutte opp grønnsaker som du kan knaske på. Inneholder vaminer og fiber samtidig som de har lite kalorier. Mye bedre enn både brødskive og havregrøt. Men ellers så er faktisk løsningen å øve seg på å mestre sulten. Skulle mer enn gjerne spist mye mindre og skjønner egentlig ikke at det er mulig å være så mye sulten. Anonymkode: aa788...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Snakk med legen din. Få henvisning til ernæringsfysiolog. Anonymkode: 0d6d0...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har døyvet sulten med mais, men blir litt kvalm av en liten boks mais. Har kjøpt inn både epler og gulrøtter idag, så skal forsøke se om det vil hjelpe. Skulle mer enn gjerne spist mye mindre og skjønner egentlig ikke at det er mulig å være så mye sulten. Anonymkode: aa788...4d2 Det er faktisk en øvelsessak. Du må huske at det ikke er farlig å være sulten, det er bare ubehagelig. Manger forveksler også tørst og sult, så du kan prøve å drikke et glass vann, en kopp te med kunstig søtstoff evt uten søting i det hele tatt. Du kan også kjøpe inn noen rett-i-koppensupper, de fleste inneholder mellom 95 og 125 kcal, men det er klart, om det kommer på toppen av mye annet så vil disse også bidra til vektøkning. Før i tiden var det mulig å kjøpe noe fibergreier som man blandet med vann på apoteket, om det finnes fremdeles vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. februar #8 Del Skrevet 7. februar Hvorfor kan du ikke spise mettende mat? 🤔 Ulvehunger er forferdelig. En av de tingene jeg var mest redd for da jeg skulle endre livsstilen min i fjor selv om jeg visste at sult ikke var farlig. Men jeg lærte meg å spise sammensatte måltider som holdt meg mett helt frem til neste måltid. Sunt fett og proteiner er hemmeligheten, å få i seg nok av det. Jeg skjønner at medisinene dine gjør deg ekstra sulten, men tror at hvis du spiser godt sammensatte måltider så vil sulten begrense seg mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Del Skrevet 7. februar Bruk sukkerfrie lakrispastiller når du kjenner sult utenom måltider. Og hold deg opptatt med andre ting som engasjerer deg. Anonymkode: b8fc5...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå