AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Denne emojien her, 🤞, er det å krysse fingrene? Eller er det lyvekors? Anonymkode: f5d27...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Kommer helt an på settingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Hvorfor ikke bare Google: hva betyr 🤞?🤷♀️ Anonymkode: ac0ee...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 Det betyr "lykke til" Anonymkode: 4ff89...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. februar 2024 #5 Del Skrevet 2. februar 2024 Det er vel ingen som viser at de lyver? Har alltid betydd "tvi, tvi", "lykke til" eller lignende i de samtalene jeg har hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Denne emojien her, 🤞, er det å krysse fingrene? Eller er det lyvekors? Anonymkode: f5d27...886 Jeg bruker den som krysser "fingrene for deg" og "lykke til". Det skal sies at jeg hver gang jeg sender den håper mottaker tolker det på samme måte, ikke som at jeg lyver. Jeg er 40, så jeg drar sikkert på årene jeg også. Men jeg bruker en del emojier. Anonymkode: fe1b5...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 2. februar 2024 #7 Del Skrevet 2. februar 2024 For meg betyr den "jeg krysser fingrene/ jeg krysser fingrene for deg". Har aldri tolket emojien som lygekors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå