AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Del Skrevet 1. februar 2024 En eller annen gang har jeg skrudd av (sannsynligvis) muligheten til å sende sms som koster penger. Det går i alle fall ikke an å sende sms til nummer av typen som koster noen kroner, alt annet fungerer som normalt. Jeg trodde dette skulle være smart. Det er det ikke. For nå får jeg ikke sendt svar til blodbanken, og har opplevd at andre tilsvarende nummer også er blokkert. Men jeg finner ikke igjen hvor jeg har vært og hva jeg har gjort;) Jeg har en Samsung S21 FE, og mobilabonnement gjennom Chili. Kan noen peke meg i rett retning for å gjøre om dette "smarte" grepet? Anonymkode: 5b1ce...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Del Skrevet 1. februar 2024 Det er trolig sperre på abonnementet ditt, og har trolig ingenting med innstillinger på selve mobilen å gjøre. Logg inn på din side på Chilli, eller ring kundeservice. Anonymkode: c40d0...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Del Skrevet 1. februar 2024 Takk for tips:) Nå ringte jeg Chili, men det ligger ingen sperre der. Høres ut som innholdssperre, sa hun, og tipset på simkortet. Jeg tror jeg har klusset på innstillinger en eller annen plass. Men hvor?? Anonymkode: 5b1ce...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå