AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar Ja, det har jeg. For noen år siden var jeg mye plaget av sopp nedentil, og da gikk jeg en hel sommer med kjole og uten truse. Anonymkode: 03c50...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar Hadde det vært en mann som gjorde dette, hadde han blitt rapporter for seksuell trakassering. Jeg synes det er uappetittlig og ekkelt at folk holder på sånn. Anonymkode: bc2b6...a28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde det vært en mann som gjorde dette, hadde han blitt rapporter for seksuell trakassering. Jeg synes det er uappetittlig og ekkelt at folk holder på sånn. Anonymkode: bc2b6...a28 Men som skrevet over her, kan det jo skje uhell? Anonymkode: c4f70...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar Har aldri hatt på meg kjole eller skjørt på jobb😊 Når jeg tenker meg om, så har jeg på kjole kanskje 2-3 ganger i året, da ved spesielle anledninger. Sikkert 15 år siden jeg sist hadde på skjørt😅 Anonymkode: 8d1d4...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar Teller Kilt? Anonymkode: adb49...4cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar Så utrolig ekkelt! Reiser seg så er det utflod på setet liksom 🤮. tror denne tråden er mest pervers fantasi og lite virkelighet. Jeg går med sykkelshorts under kjole. Orker ikke gnissende lår. Anonymkode: 1847a...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar Det kunne aldri falt meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar Når jeg går i skjørt/kjole og bruker strømpebukse har jeg ikke på truse under. Blir smør på flesk liksom. Anonymkode: c4f70...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar Uhyggenisk Anonymkode: f6179...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Uhyggenisk Anonymkode: f6179...121 hvorfor det? Anonymkode: c4f70...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 25. januar #31 Del Skrevet 25. januar Ryddet for brukerdebatt, seksualiserende bilder og brudd på rommets retningslinjer, og svar til dette. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #32 Del Skrevet 25. januar Er nok mer vanlig enn det som kommer frem i denne tråden. Kona går ofte uten og det gjør jeg også. Med dongeribukser går det helt fint, men med chinos så er det lett for at det synes. Anonymkode: 13cd3...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #33 Del Skrevet 26. januar Går ofte uten truse og bh. Både på jobb og på privaten. Det er ikke pirrende, det er bare behagelig. Anonymkode: a64ca...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #34 Del Skrevet 26. januar Slet med vestibulitt for noen år tilbake, og selv truse mot underlivet var smertefullt. En dag jeg hadde på meg langt skjørt på jobb valgt jeg å ta av trusa pga smerter. Er lærer, men gjorde det etter undervisning, for de som bekymrer seg for sånt… Anonymkode: 54311...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #35 Del Skrevet 26. januar Gå uten truse er sjukt ubehagelig. Aldri gjort det på jobb. Har heller ikke ønske om at kollegaer skal være tiltrukket av meg. Anonymkode: 775e0...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #36 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gå uten truse er sjukt ubehagelig. Aldri gjort det på jobb. Har heller ikke ønske om at kollegaer skal være tiltrukket av meg. Anonymkode: 775e0...7d4 Ubehagelig? Tvert imot, det er usedvanlig behagelig. I tillegg er det bra for underlivet ditt. Spesielt om du barberer. Anonymkode: a64ca...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #37 Del Skrevet 26. januar Når en går i kjole eller skjørt er det behagelig, særlig om sommeren, men ikke behagelig uten når jeg går i bukser. I vinterhalvåret uten truse, men med strømpebukse, som jo er en slags truse da. Anonymkode: c4f70...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle Skrevet 26. januar #38 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 8.39): Jeg gjorde det i går, og det var utrolig pirrende. Pulsen var høy stort sett hele dagen og jeg synes det var litt gøy. Jeg jobber da på kontor og har flere kollegaer rundt meg der jeg sitter, nå er jeg veldig sikker på at det var ingen som så noe men hadde han som sitter i mot meg mistet noe på gulvet og bøyd seg ned så hadde han sett alt. Skjørtet jeg hadde på gikk ned til kneskålene og jeg sitter som regel aldri med bena i kryss. Det var en liten spenning i en aldeles kjedelig hverdag så dette blir nok å prøves igjen når pulsen har landet litt. Anonymkode: b2d6b...ccf Wow. Du er flott, du er super. Det er synd at jeg kan ikke se under bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå